Skocz do zawartości

530d-przy 140 traci moc


bambo-e39

Rekomendowane odpowiedzi

czesc mam taki problem gdy jade moim bmw pod góre przy 140km/h szarpnie i niema mocy nie przekroczy 140 po prostym to samo przy 150 ogólnie czasem tez przy spokojnej jezdzie traci moc i chyba troche słabe generalnie jest, nigdy wczesniej dizla nie miałem ale wczesnien miałem 320i i ono lepiej chodziło moze wie ktos co sie dzieje ????Jestem tu nowy i nie wiem w którym dziale to pytanie dać .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz na myśli to, że w pewnym momencie poprostu przestaje przyśpieszać tak jakby nie reagował na gaz? spada spalanie i poprostu nie jedzie dalej? Mówie Ci sposób na szybko idź sprawdź, odepnij wtyczke od sterownika abs i sie przejedź i zobacz czy coś sie zmieniło.

 

Do kolegów wyżej, co ma pompa progowa do prędkości? Przecież jakby nie domagała to by czuć było to na każdym biegu, a nie przy prędkości 140km/h... to samo tyczy się turbo - auto by na każdym biegu miało jakiś problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kolegi wyżej - przejrzyj temat zbyt niskiego ciśnienia pod dużym obciążeniem. Zobacz, ile musi wydać w danym czasie w pewnym zakresie obrotów.

No i co do turbo - wiesz, co to jest przeładowanie? Spowodowane np. zapieczeniem kierowniczek?

Własnie przy około 130-140km/h dochodzi do odcięcia i samochód jedzie maks z tą prędkością. Po kilku chwilach odblokowuje się, ale dalej nie ciągnie.

 

Natomiast zastawia mnie, jaką ty chcesz wtyczkę od ABSu odpinać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak właśnie się dzieje że dochodzi wmiarę szybko do 140/150po prostej i koniec mogę gazowac a tu nic ale też np na 3biegu jak jadę około 80 i puszczę gaz a po chwili dodam też nic nie chce ciągnąć a po chwili jak poruszamy gazem idzie ktoś mi mówił że turbo może się zacierać .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
A nie ma to czasami cos wspólnego z czujnikiem doładowania? Ja u siebie przynajmniej takie coś przerabiałem że przu 140-150 tak jakby odcinało mi dawke paliwa i dalej nie szedł i było to też widac po ekonomizerze że spadało nagle spalanie. U mnie okazało się że mam wypięty wężyk podciśnienia, pomiędzy kolektorem dolotowym a czujnikiem doładowania, ale to miałem w 525 TDS, nie wiem czy taki czujnik też ma zastosowanie w 530 d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inpa pokazuje następujące błędy:

7717 monitoring speed (rpm) sensor

...no i wszystko jasne :norty: błąd czujnika wałka rozrządu

 

5232 kontrola ciśnienia doładowania...nie poknociłeś coś z wężykami przy turbinie?...turbo przeładowuje na maxa :duh:

 

4704 pre-supply pressure monitoring ...no i wygląda na to że z twoją podprogówką jest coś nie chalo...przynajmniej wg. inpy :norty:

Edytowane przez stach7608
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do ciśnienia doładowania to w inpie pokazuje ciśnienie doładowania plus atmosferyczne czyli nie jest 2.4 a ok. 1.4 bar i to jest prawidłowe ciśnienie, A ten czujnik wałka rozrządu to musi być ori bmw? Czy polecacie coś innego? Edytowane przez Grze$iuuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.