Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czesc mam taki problem gdy jade moim bmw pod góre przy 140km/h szarpnie i niema mocy nie przekroczy 140 po prostym to samo przy 150 ogólnie czasem tez przy spokojnej jezdzie traci moc i chyba troche słabe generalnie jest, nigdy wczesniej dizla nie miałem ale wczesnien miałem 320i i ono lepiej chodziło moze wie ktos co sie dzieje ????Jestem tu nowy i nie wiem w którym dziale to pytanie dać .
Opublikowano

co rozumiesz przez "szarpnie" ?

 

gdyby nie to "szarpanie", obstawiałbym elektrozawór od turbo jako winowajcę i zafundował mu małe czyszczenie

Opublikowano
To znaczy nie ze szarpie tylko raz tak szarpnie delikatnie i traci moc tak jakby turbo przestawało działac i przestaje ciągnąc a co to pompa progowa??
Opublikowano

Czy masz na myśli to, że w pewnym momencie poprostu przestaje przyśpieszać tak jakby nie reagował na gaz? spada spalanie i poprostu nie jedzie dalej? Mówie Ci sposób na szybko idź sprawdź, odepnij wtyczke od sterownika abs i sie przejedź i zobacz czy coś sie zmieniło.

 

Do kolegów wyżej, co ma pompa progowa do prędkości? Przecież jakby nie domagała to by czuć było to na każdym biegu, a nie przy prędkości 140km/h... to samo tyczy się turbo - auto by na każdym biegu miało jakiś problem.

Opublikowano

Do kolegi wyżej - przejrzyj temat zbyt niskiego ciśnienia pod dużym obciążeniem. Zobacz, ile musi wydać w danym czasie w pewnym zakresie obrotów.

No i co do turbo - wiesz, co to jest przeładowanie? Spowodowane np. zapieczeniem kierowniczek?

Własnie przy około 130-140km/h dochodzi do odcięcia i samochód jedzie maks z tą prędkością. Po kilku chwilach odblokowuje się, ale dalej nie ciągnie.

 

Natomiast zastawia mnie, jaką ty chcesz wtyczkę od ABSu odpinać.

Opublikowano
no tak właśnie się dzieje że dochodzi wmiarę szybko do 140/150po prostej i koniec mogę gazowac a tu nic ale też np na 3biegu jak jadę około 80 i puszczę gaz a po chwili dodam też nic nie chce ciągnąć a po chwili jak poruszamy gazem idzie ktoś mi mówił że turbo może się zacierać .
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
A nie ma to czasami cos wspólnego z czujnikiem doładowania? Ja u siebie przynajmniej takie coś przerabiałem że przu 140-150 tak jakby odcinało mi dawke paliwa i dalej nie szedł i było to też widac po ekonomizerze że spadało nagle spalanie. U mnie okazało się że mam wypięty wężyk podciśnienia, pomiędzy kolektorem dolotowym a czujnikiem doładowania, ale to miałem w 525 TDS, nie wiem czy taki czujnik też ma zastosowanie w 530 d
Opublikowano (edytowane)

Z czujnikiem ciśnienia też może to mieć coś wspólnego, znajduje się on z tyłu kolektora ssącego. Inpa pokazuje następujący błąd:

7717 monitoring speed (rpm) sensor

Edytowane przez Grze$iuuu
Opublikowano (edytowane)
Inpa pokazuje następujące błędy:

7717 monitoring speed (rpm) sensor

...no i wszystko jasne :norty: błąd czujnika wałka rozrządu

 

5232 kontrola ciśnienia doładowania...nie poknociłeś coś z wężykami przy turbinie?...turbo przeładowuje na maxa :duh:

 

4704 pre-supply pressure monitoring ...no i wygląda na to że z twoją podprogówką jest coś nie chalo...przynajmniej wg. inpy :norty:

Edytowane przez stach7608
Opublikowano (edytowane)
A co do ciśnienia doładowania to w inpie pokazuje ciśnienie doładowania plus atmosferyczne czyli nie jest 2.4 a ok. 1.4 bar i to jest prawidłowe ciśnienie, A ten czujnik wałka rozrządu to musi być ori bmw? Czy polecacie coś innego? Edytowane przez Grze$iuuu
Opublikowano
Czujnik niestety tylko ori. Jakieś 300 stowki..zamienniki na dzien dobry fisiują :norty: ...A czy reszta błędów przez niego \...no raczej nie.A sprawdzałeś tą podprogówkę pod obciążeniem?
Opublikowano
Tak sprawdzałem, no i jest tak jak w logu... na jałowym ok 4 i pod obciążeniem przy deptaniu spada na 3.6 3.7bar. Z tego co zdążyłem zauważyć to ok 400zł taki czujnik :/ Pompa progowa 500-600 i robi się ładna sumka ;/
Opublikowano
Będę musiał sprawdzić ten ogranicznik jak pogoda będzie lepsza i czas się znajdzie ;) A co do tego czujnika wałka rozrządu to jego uszkodzenie objawia się czym dokładnie? Spadkami mocy?
Opublikowano
a właśnie czytałem też, że ten czujnik to jest raczej czujnik wałka skrzyni biegów to jak to jest w końcu? Nie mam żadnego problemu z odpaleniem czy to zimny czy ciepły.
  • 9 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.