Skocz do zawartości

[E34 M50B20]Nierówna praca silnika na biegu jałowym LPG i PB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z nierówną pracą silnika na biegu jałowym - auto nie chodzi na wszystkie cylindry, obroty nie falują. Dzieje się tak na gazie jak i benzynie ale nie zawsze bo czasami auto chodzi jak należy. Układ dolotowy jest szczelny, świece wymienione, fajki od cewek również. Auto nie ma spadków mocy, Czujnik położenia wału wymieniony na drugi i dalej to samo (mam osprzęt siemensa). Jak wcześniej wspomniałem zdarza się, że auto chodzi normalnie na biegu jałowym tj. dojeżdżam do jednych świateł wszystko jest ok, dojeżdżam do następnych i jest lipa, telepie całą budą i jakby nie chodził na wszystkie cylindry. Przewertowałem kilka tematów ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Na komputer jestem umówiony za tydzień ale może ktoś podpowie, gdzie ewentualnie szukać przyczyny w/w problemu.
Opublikowano
A czujnik walka podmieniales? Silnik krokowy? Nie masz oleju w gniazdach swiec? Jak podlaczysz pod diagnostyke to bedzie cos wiecej wiadomo.
Opublikowano
A czujnik walka podmieniales? Silnik krokowy? Nie masz oleju w gniazdach swiec? Jak podlaczysz pod diagnostyke to bedzie cos wiecej wiadomo.

Oleju w gniazdach świec nie ma bo kpl uszelek pokrywy zaworów i świec był wymieniany , silnik krokowy wykluczam bo obroty nie falują, dzisiaj podmienię czujnik położenia wałka rozrządu i zobaczymy

Opublikowano
Masz Vanosa? Powyżej 5tys. chodzi normalnie? Zmierz kompresje.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

dzisiaj kumpel podłączył mnie do kompa z prawdziwego zdarzenia i wyskoczyły mi takie błędy:

51- elektryka odpowietrzenia zbiornika paliwa

53- grzałka czujnika O2

62- potwierdzenie sygnału zapłonu

75- napięcie czujnika O2

i był jeszcze błąd czujnika potencjometru przepustnicy ale po wykasowaniu błędów nie powrócił a reszta tak

Wymieniłem przewód od kolektora do serwa, uszczelniłem gniazda świec i pokrywę zaworów, oczyściłem z oleju fajki świec i świece i trochę pomogło ale dalej telepie.

Podmieniałem czujnik położenia wału , wałka i tps ze sprawnego jeżdżącego auta i nic nie pomogło, po odłączeniu wtyczki od tps obroty wędrują na 850-900obr i nie telepie silnikiem

Do czego odnoszą się w/w błędy??

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Więc dzisiaj wymieniłem sondę i dalej jest to samo, dodatkowo do wymiany poszedł opornik znajdujący się w wiązce nad listwą wtryskową i dalej nic... Czy po wymianie sondy potrzebne jest skasowanie błędów??? Dodam, że po przepałowaniu auta wszystko jest ok jakieś 25-20minut lub do następnego odpalenia i znów to samo. Podpowiecie coś???
Opublikowano
Nieszczelności w dolocie nie ma, uszczelka przepustnicy, uszczelki ssącego kolektora wymienione, zmieniony czujnik położenia wału, wałka, sonda lambda, świece, fajki świec, opornik w układzie zapłonowym, podmieniane były cewki i krokowiec i dalej jest to samo. Ja już nie wiem , gdzie można szukać przyczyny... Jak sprawdzić czy przepływka jest OK - w które przewody we wtyczce się wpiąć - mam osprzęt siemensa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.