Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

NIe ten budzet na e46 w R6. Ok ok jakis sedan może sie znajdzie, który Cie nie zabije finansowo w pierwszym miesiącu ze względu na tzw. pakiet startowy.

Natomiast szukanie e46 w coupe z R6 pod maska to proszenie się o złoma i prosba o dodatkowe wrazenia w zyciu w negatywnym tego slowa znaczeniu.

Naprawdę im wcześniej się pogodzisz z faktem, że pomimo, iż wystawionych jest "pincet" samochodów pewno z samej małopolski to niestety w tym budżecie nic dobrego Cie nie czeka. Kupisz za 14 tys, takie e46 coupe i będziesz klnął i się denerwował tylko pakując kase w samochód, a BMW jest mega drogie aby je przywrócić do stanu używalności jak kupisz złoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak nie napali sie jak szczerbaty na suchary na pierwszą lepszą sztuke i wyloży conajmniej 15-16k to może coś trafi. Ja jestem w trakcie szukania.. i powiem tak.

W tym budzecie znajdziesz mega szroty co to im sie cala deska swieci jak choinka jak i również w miare ogarnięte sztuki.. co prawda dłubane jedne mniej drugie więcej ale zdatne do jazdy. Ideału za tą cene nie znajdziesz więc coś za coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil piszesz

nie wiem czy jest sens jechać ją oglądać bo mam ponad 300km.

Najpierw bez względu na cenę zobacz wszystkie modele wystawione w twojej okolicy , aby się opatrzyć osłuchać itd.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zastanowiłem sie i faktycznie w tej cenie to najtańsze sztuki i zamierzam coś dorzucić.

Czy mógł by mnie ktoś przekierować na dział gdzie będę mógł założyć temat i wrzucać parę linków aby tu nie śmiecić ?

viewforum.php?f=44

Tylko musisz mieć nr VIN, który wpisujesz w tytuł tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanowiłem sie i faktycznie w tej cenie to najtańsze sztuki i zamierzam coś dorzucić.

Czy mógł by mnie ktoś przekierować na dział gdzie będę mógł założyć temat i wrzucać parę linków aby tu nie śmiecić ?

viewforum.php?f=44

Tylko musisz mieć nr VIN, który wpisujesz w tytuł tematu.

 

Szczerze myślałem o czymś żeby wrzucać wszystko co znajdę a nie jedno ale dziekuję :D

Za 14-20 tys znajdę coś ? Raczej chciał bym Sedana silnik minimum 2,5-3.0 ale najbardziej ten 2,8.

Oraz M pakiet jak to z nim jest bo często jest coś z niego jakies nie doróbki cieżko sie zorientować czy orginalnie czy nie. Głownie to aby silnik był sprawny i lakier bez rdzy nie musi to już być auto pełnie orginalne fabrycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze myślałem o czymś żeby wrzucać wszystko co znajdę a nie jedno ale dziekuję :D

Za 14-20 tys znajdę coś ? Raczej chciał bym Sedana silnik minimum 2,5-3.0 ale najbardziej ten 2,8.

Oraz M pakiet jak to z nim jest bo często jest coś z niego jakies nie doróbki cieżko sie zorientować czy orginalnie czy nie. Głownie to aby silnik był sprawny i lakier bez rdzy nie musi to już być auto pełnie orginalne fabrycznie.

 

Pierwsze sprawy przy poszukiwaniu auta to cierpliwość i rozeznanie tematu, więc nie mów, że chciałbyś wrzucić "wszystko co znajdziesz" bo nikt tu nie będzie tony szrotu za Ciebie przeglądał.

 

Aha, jeśli masz zamiar szukać 3 litrowego sedana, zadbanego z zewnątrz i wewnątrz, z pełnym fabrycznym m-pakietem, w przedziale 15-20 tys, (może jeszcze po lifcie? ) to oszczędź nam wszystkim czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze myślałem o czymś żeby wrzucać wszystko co znajdę a nie jedno ale dziekuję :D

Za 14-20 tys znajdę coś ? Raczej chciał bym Sedana silnik minimum 2,5-3.0 ale najbardziej ten 2,8.

Oraz M pakiet jak to z nim jest bo często jest coś z niego jakies nie doróbki cieżko sie zorientować czy orginalnie czy nie. Głownie to aby silnik był sprawny i lakier bez rdzy nie musi to już być auto pełnie orginalne fabrycznie.

 

Pierwsze sprawy przy poszukiwaniu auta to cierpliwość i rozeznanie tematu, więc nie mów, że chciałbyś wrzucić "wszystko co znajdziesz" bo nikt tu nie będzie tony szrotu za Ciebie przeglądał.

 

Aha, jeśli masz zamiar szukać 3 litrowego sedana, zadbanego z zewnątrz i wewnątrz, z pełnym fabrycznym m-pakietem, w przedziale 15-20 tys, (może jeszcze po lifcie? ) to oszczędź nam wszystkim czasu.

 

Zadałem pytanie czy znajdę ale chyba nie chcesz pomóc. Tak co znajdę i wydaje mi się na w miarę ogarnięte auto przy mojej obecnej wiedzy która z dnia na dzień się powiększa bo nikt za mnie wszystkiego robić nie będzie chyba że bym zapłacił. Głownie chodzi mi o sprawny silnik i brak rdzy a o m pakiet pytałem jak to z nim jest jak widać. Ale dziekuje ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 14-20 tys znajdę coś ? Raczej chciał bym Sedana silnik minimum 2,5-3.0 ale najbardziej ten 2,8.

Oraz M pakiet jak to z nim jest bo często jest coś z niego jakies nie doróbki cieżko sie zorientować czy orginalnie czy nie. Głownie to aby silnik był sprawny i lakier bez rdzy nie musi to już być auto pełnie orginalne fabrycznie.

Myślę, że za 15-20tys znajdziesz coś w stylu 323, 328 a czy będzie zadbane tego nikt z nas nie wie - zależy od kogo kupisz, czy od osoby prywatnej, która dbała o swoje auto - czy tez od handlarza, któremu chodzi tylko i wyłącznie o zysk.

Myślę, że nawet 330 dałoby się znaleźć za tą kasę z pierwszych lat produkcji.

Dobrych aut poliftowych z silnikami 6cyl, które na starcie nie będą wymagały wkładu rzędu 3 tys raczej nie znajdziesz za 20koła.

Ja bym się wystrzegał dokładanych M-paków w postaci przedniego zderzaka ( jak to ma przeważnie miejsce ) - lepiej kupić coś, co wyjechało oryginalnie z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 14-20 tys znajdę coś ? Raczej chciał bym Sedana silnik minimum 2,5-3.0 ale najbardziej ten 2,8.

Oraz M pakiet jak to z nim jest bo często jest coś z niego jakies nie doróbki cieżko sie zorientować czy orginalnie czy nie. Głownie to aby silnik był sprawny i lakier bez rdzy nie musi to już być auto pełnie orginalne fabrycznie.

Myślę, że za 15-20tys znajdziesz coś w stylu 323, 328 a czy będzie zadbane tego nikt z nas nie wie - zależy od kogo kupisz, czy od osoby prywatnej, która dbała o swoje auto - czy tez od handlarza, któremu chodzi tylko i wyłącznie o zysk.

Myślę, że nawet 330 dałoby się znaleźć za tą kasę z pierwszych lat produkcji.

Dobrych aut poliftowych z silnikami 6cyl, które na starcie nie będą wymagały wkładu rzędu 3 tys raczej nie znajdziesz za 20koła.

Ja bym się wystrzegał dokładanych M-paków w postaci przedniego zderzaka ( jak to ma przeważnie miejsce ) - lepiej kupić coś, co wyjechało oryginalnie z fabryki.

 

I taka odpowiedz mi się podoba dziękuje :) Raczej po lifcie nie liczyłem na nic. Będę szukał aż znajdę coś przed liftem głównie 328, a 330 też widziałem parę, oglądnę z kimś obeznanym i wierzę że w tej cenie znajdę coś w dobrej kondycji ;) A jeśli chodzi o te wstawki z m-pakietu aż tak mnie nie rażą chociaż oryginał to orginał :)

A i może mi ktoś polecić osobę z małopolski, a najlepiej rejony Kraków-Bochnia która zna się na rzeczy i mogła by oglądnąć jakieś autko na miejscu okiem fachowca ? ofc jakoś byśmy się dogadali ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://olx.pl/oferta/sliczna-bmw-seria-3-sprzedam-lub-zamienie-CID5-IDbUQ4f.html#9d5b47958e

 

Jak myślicie warto kupic za 16k ? Gość nie chce zejsc z ceny mimo iż auto walone było w prawy bok/tył przez co przeszczepili cały bok od innej bmki. Silnik zapocony aczkolwiek troche tego leci z uszczelki pod klawiaturą.. oraz to że check sie nie swieci, prawdopodobnie całkowicie wykodowany. EML swieci sie jak auto jest na prądzie przed odpaleniem.. potem gaśnie. Po odkręceniu korka wlewu oleju silnik tak jakby zasysał gdzieś więcej powietrza.. prawdopodobnie na filtrze stożkowym ale pewien nie jestem. Nie wiem czy to zdrowy objaw czy też nie..

 

Co do plusów silnik chodzi dobrze, czuć że jeszcze tych kuców troche jest pod maską. Wydech coś ala supersprint tyle że innej firmy (zapomniałem jakiej :| ) ale fakt pięknie ją słychać , nowe zawieszenie z przodu wraz z tarczami i hamulacami, nowy stożkowy filtr powietrza. Sprzęgło OK zresztą jak i reszta rzeczy. W środku średnio zadbana.. oraz to że jest inna gałka do zmiany biegów i kierownica tak jakby "bez obszycia"

 

Mimo wszystko dla mnie cena za wysoka..ale może nie znam realów rynkowych tak jak niektórzy koledzy z forum więc chciałbym prosić o dobrą rade :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik zapocony aczkolwiek troche tego leci z uszczelki pod klawiaturą.. oraz to że check sie nie swieci, prawdopodobnie całkowicie wykodowany. EML swieci sie jak auto jest na prądzie przed odpaleniem.. potem gaśnie

Musisz jeszcze trochę poczytać, bo zarówno check jak i eml świeca się nawet po odpaleniu i dopiero po chwili gasną. No i nie wiem czy da się po prostu wyłączyć świecenie checka, może żarówka padła. Poza tym, jak już pali się check to zdecydowanie po pracy silnika byś to zauważył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z checkiem to nawet można zrobić taki myk że wkładasz czarną pianke kolo żaróweczki i nie razi w oczy.. szkoda że nie mam kabli do komputera to bym sobie sam sprawdzil czy jakies błędy były czy też nie :( Co do samego silnika odpalany był na zimno i działał w sumie równo..tyle tylko że był brak reakcji na odkrecenie korka od oleju. Po tej czynnosci było słychać tylko mocniejsze syczenie gdzieś z okolic filtra stożkowego. Możliwe że odma.. ale może być też tysiąć innych przyczyn. Mimo tego i tego zapocenia silnik był na +

 

aha no i podczas jazdy 2 razy mrugła kontrolka od niskiego stanu oleju ale być może rzeczywiście było go mało bo dosyć dużo go wypluła przez te mocno naciągane zapocenie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym kupić E46 318i 143KM coupe. Do wydania mam ok. 15 tysięcy. Moje pytanie, czy za taką kwotę kupię coś sensownego, ile z tym silnikiem auto naprawdę pali (nie chciałbym go "gazować") i jakie są ogólne koszty utrzymania takiego samochodu.

Z góry dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wystarczy, oczywiście na przedlifta z przejściami. Spokojna trasa 7l, miasto 9-10, korki 10+. Co oznacza stwierdzenie "ogólne koszty utrzymania"? Bo niewiele mi to mówi..jak chcesz ceny poszczególnych części eksploatacyjnych to sprawdź tu:

http://czescidobmw.pl/

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie są ogólne koszty utrzymania takiego samochodu.

Może odpowiem najbardziej precyzyjnie jak się da :norty:

1. Koszty utrzymania owego pojazdu dla osoby o dochodzie równym 0zł są ogromne

2. Koszty utrzymania owego pojazdu dla osoby o dochodzie min. 10000zł/mc są znikome.

3. Wyższe niż roweru typu "wigry3"

4. Niższe niż koszty utrzymania promu Discovery

5. Wyższe dla samochodów typu "ulep"

6. Wyższe dla osób jeżdżących więcej

7. Niższe dla tych, którzy po zakupie postawią na kołki i patrzą jak stoi w garażu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytasz

jakie są ogólne koszty utrzymania takiego samochodu.

Jest opinia że drożej o 50-100% od Golfa.

Jak jeszcze nie masz samochodu to możesz zobaczyć tego linka.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zakup-to-dopiero-poczatek-ile-kosztuje-utrzymanie-samochodu-w-Polsce-3098896.html

Co prawda tam jest sporo ogólników ale na podstawie tego można sobie samemu policzyć co i tak się nigdy dokładnie nie sprawdzi.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście polecam portal Auto-DNA , Sprawdziłem u mich trzy BMW e46 i wszystkie były mniej lub bardziej bite. Jedna 330xi dostała tak w lewą stronę że wyleciało zawieszenie, dosłownie wyleciała półośka z przodu!!! Do tego cały bok zmasakrowany , z tyłu kółko jak w starej Tatrze . W tym serwisie były akurat dostępne archiwalne zdjęcia tego auta z aukcji sprzed 2 miesięcy w Szwajcarii . Moi zdaniem warto. Dostajemy wykaz wyposażenia ,czy nie zgłoszono kradzieży itd. .A jakie było zdziwienie handlarza jak mu opowiedziałem przez tel jak te auto wyglądało (Wcześniej przy oględzinach nie bite 100% i oczywiście o niczym nie wiedział)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich. jestem na etapie poszukiwan bmw e46 jednak mam wielki dylemat co do silnika (benzyna) wyczytalem ze 318i najpewniejsze. jednak mysle ze troche za slaby ten motor i szukam czegos mocniejszego. chodzi mi glownie o koszta eksploatacyjne jaka jest roznica miedzy 2.5 a 3.0 czy 2.8 bo wiem ze w spalaniu nieduza. licze na jakies odpowiedzi. z gory dzieki.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
chodzi mi glownie o koszta eksploatacyjne jaka jest roznica miedzy 2.5 a 3.0 czy 2.8 bo wiem ze w spalaniu nieduza.

Żadna, m54 lubi wypić więcej oleju, albo inaczej, więcej egzemplarzy z m54 domaga się remontu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.