Skocz do zawartości

Cichy1685050385

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 3.0i Sedan, Automat 2004r

Osiągnięcia Cichy1685050385

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za uspokajające odpowiedzi. Bunia już naprawiona Problemem okazał się pęknięty ziornik wyrównawczy na długości 10 cm :shock: . Myślę że musiał być uszkodzony wcześniej . Pozdrawiam
  2. Witam. Wczoraj miałem przygodę wracając z pracy. Mianowicie przyjechałem do roboty normalnie, auto chodziło jeszcze chwile na wolnych i nic nie zauważyłem podejrzanego . Po pracy w godzinach nocnych po przejechaniu ok 2 km zauważyłem ze nie działa ogrzewanie . Przejechałem jeszcze ok 2 km i zaświeciła mi się kontrolka ze mam za mało płynu w chłodnicy. Zatrzymałem się wyłączyłem silnik. Dolałem płynu z 2,5L do układu i zauważyłem ze cieknie spod auta . Ponieważ było grubo po 2giej w nocy zalałem pod korek i przejechałem jeszcze z 2km (jakoś chciałem się dostać pod dom) po czym znowu się zaświeciła kontrolka ze mało płynu. Postanowiłem nie kontynuować dalszej jazy . Temperatura na zegarach była cały czas w normie , jednak zastanawiam się czy nie mogło dojść do przegrzania bloku silnika na wskutek tego wycieku???
  3. Osobiście polecam portal Auto-DNA , Sprawdziłem u mich trzy BMW e46 i wszystkie były mniej lub bardziej bite. Jedna 330xi dostała tak w lewą stronę że wyleciało zawieszenie, dosłownie wyleciała półośka z przodu!!! Do tego cały bok zmasakrowany , z tyłu kółko jak w starej Tatrze . W tym serwisie były akurat dostępne archiwalne zdjęcia tego auta z aukcji sprzed 2 miesięcy w Szwajcarii . Moi zdaniem warto. Dostajemy wykaz wyposażenia ,czy nie zgłoszono kradzieży itd. .A jakie było zdziwienie handlarza jak mu opowiedziałem przez tel jak te auto wyglądało (Wcześniej przy oględzinach nie bite 100% i oczywiście o niczym nie wiedział)
  4. Po tym co przeszedłem z moim stary Dieslem Opel Omega 2.2 DTH :duh: to dowiedziałem się że w sprawnej pompie nie ma prawa cofać się paliwo do baku. Miałem problem z odpalaniem po dłuższym postoju (np. po nocy) Po zmianie wężyka na przezroczysty było widać jak paliwo się wraca do baku (zapowietrzała się). W pompie zregenerowanej trzymała paliwo i co za tym idzie normalnie paliła.
  5. Generalnie to z plastikami często są jaja. Jeśli jest porowaty a chcesz na gładko to zmatuj papierem 220 ile umiesz. Później szmatką do matowania (pet niektórzy mówią) namoczoną atysilikonem.Możesz kupić dodatkowo specjalny podkład na plastiki który powoduje lepszą przyczepność w spreyu. Po odparowaniu zalej pory podkładem wypełniającym , 3, 4 lagi . Po wyschnięciu podkładu matujesz na gładko papierem na sucho 400 i poprawisz 600 lub na mokro 800 i popraw dla pewności 1200 . Ostatnio malowałem samą bazą koleżance i wyszło ok . O dziwo baza się nie ściera nawet na boczku gdzie się drzwi zamyka. Polerowanie pastą ścierną ręcznie to porażka .
  6. Tak. Ewidentnie widać że śmigło ma bicie. W takim razie wymieniam dodatkowo pompę wody. Uderza rogami wentylator o wanosa w wyższym zakresie obrotów
  7. Witam. Mam problem z rozlatującym się wentylatorem w visco. Zauważyłem niedawno że 4 czy 5 łopatek wentylatora rozleciały się . Kupiłem używkę oryginał. Mechanik który to wymieniał oznajmił że visco ma lekki luz i lekko czepie wentylatorem, ale nie powinno to sprawiać problemu. Dzisiaj zauważyłem że końcówki wentylatora są znów nadłamane (tak jakby uderzały o wystającą część obudowy vanosa!!) Zamówiłem już visco z firmy BEHR ,jednak chciałbym się Was dopytać czy może jeszcze być jakaś inna przyczyna? Na wolnych obrotach nic nie dotyka . Auto wcześniej miało kolizję w górną część maski i chłodnicę w górnej części ,tak że doszła do visco . Z tego co się zorientowałem to visco jest przykręcone do pompy wody??? Bo jeśli tak to bym od razu także ją wymienił P.S Na wyłączonym silniku wentylator jest luźny i można nim spokojnie obracać
  8. Słychać dźwięk stygnącego tłumika bardzo wyraźnie. Najbardziej w okolicy katalizatora (jak by się smażył w środku :roll: ). Końcówka tłumika jest również bardzo gorąca . Zdaję sobie sprawę że to 3.0 i ilość wydalanych spalin jest dość duża i ma prawo się grzać, jednak miałem wcześniej już kilka aut i nigdy w żadnym nie nagrzewał się do takiego stopnia po normalnej jeździe. Klapka non stop w pozycji otwartej ,zatarta. Może te modele tak mają .? Pytam bo nie chciał bym wypalić na dzień dobry świeżo zakupionej Buni :shock:
  9. Witam. Jestem świeżo po zakupie e46 z silnikiem 3.0i .Dzisiaj zauważyłem że wydech końcowy posiada w swoim wnętrzu jakby przepustnicę która jest podpięta do swego rodzaju termostatu, podciśnienia??? ktory ma tym sterować Czy ktoś z szanownych klubowiczów spotkał się z takim rozwiązaniem u siebie?? Szukałem na forum informacji na ten temat jednak nie doszukałem się. W ogóle wydech ten strasznie się nagrzewa, nawet po spokojnej jeździe po zaparkowaniu i wyłączeniu silnika słychać mocny dźwięki (stukot) chłodniejącego metalu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.