Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może inaczej napiszę:) z moich poszukiwań e 46 wynika że znacznie łatwiej znaleść (w porównywalnej cenie) dobrego touringa niż sedana. Poprostu tych drugich jest mniej sprowadzanych, a co za tym idzie dobre egzemplarze są droższe.

 

Mi się trafił taki bez składanej kanapy i z dwoma zagłówkami z tyłu :norty: aczkolwiek dla mnie nie ma to żadnego znaczenia bo z tyłu wożę głównie powietrze... i to znowu pewien argument. Jeżeli masz kogo/co wozić bierz touringa bo sedan jest naprawdę ciasny :cool2:

Opublikowano
Mi osobiście Touring zawsze podobał się bardziej niż sedan - rzecz gustu. Gdy kupowałem swoje e46 nawet nie myślałem o rodzinie, dzieciach oraz o praktyce kombi, po prostu chciałem kombiaka z mocną benzyną. No ale za 7 miesięcy się to zmieni i podejrzewam że mój Touring i tak będzie za mały żeby pomieścić wszystkie dziecięce graty. :D
Opublikowano

Ech gdzie te czasy gdy mieściłem się z dzieciakami i majdanem do dwu-drzwiowego e30....

Touring ma bardziej dynamiczną sylwetkę i to nie rzecz gustu tylko fakt. W czymś ten touring musi być dobry, bo w kwestii możliwości przewozowych niektore hatchbacki go biją.

Dodatkowo touring ma lepiej wykonczony bagażnik.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może inaczej napiszę:) z moich poszukiwań e 46 wynika że znacznie łatwiej znaleść (w porównywalnej cenie) dobrego touringa niż sedana. Poprostu tych drugich jest mniej sprowadzanych, a co za tym idzie dobre egzemplarze są droższe.

 

Tak samo jest z e60/e61

 

Dobrych kombiaków jest sporo, sedanów jak na lekarstwo.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No 2,0i odpada napewno. 2,8 juz na bank tylko teraz powierzyła mi koledzy na co zwracać uwagę przy zakupie. Słyszałem juz o klekoczacych vanosach, o skrzyni i ciezko wchodzacymi biegami i o dymieniu.

 

Czasami silnik ma trudne do zlokalizowania wycieki płynu chłodzącego.

 

Najgorzej jesli sie grzeje - odpowiednia jego temperatura to podstawa - nawet w wielkim korku i upale wskaźnik temperatury powinen stac idealnie w pionie.

 

Ogólnie zarowno 323i i 328i są raczej bezproblemowe. 323i jest minimalnie słabszy, w 320i sie nie pakuj...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

 

Tak jak w temacie zastanawiam sie ktory model E46 wybrac. Obie wersje to Coupe, jedna z silnikiem 2.0 143KM (automat) 01', a druga 2.5 192KM (manual) 03'. Przebiegi sa podobne - 160.000km z ksiazkami serwisowymi. Ktory silnik bardziej byscie polecili? Na co zwrocic uwage przy zakupie? Co sie psuje i najwazniejsze - jakie sa srednie spalania przy normalnej jezdzie.

 

Ja bym brał te auto które jest w lepszym stanie.

 

Wielką zaletą silnika 2.0 143 konie jest bardzo duża oszczędnosc w porównaniu do wysokiej mocy którą oferuje.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym brał 318CI i nie bawil sie w zaden gaz, bo po co? Auto jest bardzo oszczędne jak na dynamikę którą oferuje.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Jeśli chodzi o benzynę to jest słabsza do tego w czasie jazdy ma mniejsza elastyczność i słabiej przyspiesza z prędkości 60 km/h w górę. Plusem jest że to jednostka wolnossąca no i benzyna. Wrzucenie gazu do tej jednostki na pewno ją osłabi i zmieni jej parametry.

 

Jeśli chodzi o diesla to o wiele lepsza elastyczność, ten silnik jest już wiele lat na rynku i wszystkie bolączki są już dobrze znane. Jeśli dobrze poszukasz i kupisz zadbane auto to nie będziesz miał z nim większych problemów. Warto dokładnie zbadać auto mechanicznie i elektronicznie, te silniki mają dużo elektroniki i czujników. Wiele da się odczytać z tego i zbadać kondycję auta. W tym silniku można zawsze podnieść moc do 180 KM lub nawet więcej. Oczywiście im większa moc tym większe spalanie.

 

Jeśli dużo jeździsz ( powyżej 20 tyś km rocznie) i zdarzają ci się dłuższe trasy za granicę to warto kupić diesla. Natomiast jeśli jeździsz mniej bądź tylko po Polsce to warto kupić benzynę i przerobić na LPG.

 

Mnie osobiście w LPG wkurzało to ze często musiałem tankować ( co 300 km) bo miałem bak w kole żeby mieć więcej miejsca w bagażniku. teraz potrafię zrobić 700 bez tankowania i jest to dla mnie duża zaleta.

Opublikowano
Tak, dalej tak uważam. Diesel jest szybszy gdyż ma więcej momentu od niskich obrotów a 325i nie ma. A moment od niskich obrotów nie jest definicją elastyczności. Diesel z racji swojego wąskiego zakresu obrotowego nie może być elastyczny.

Pozdrawiam,

Piotrek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z plynem bedzie wiadomo ze wycieka jak bedzie sie silnik pocil czy nie koniecznie?

 

nie widac tego, to jest wyciek taki że dobry mechanik musi go tydzien szukac i czasem przypadkowo znajdzie - np. pocenie pod termostatem

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
chyba sobie żartujesz że chcesz kupić 330xd za 19 tysięcy zł... naszykuj sobie minimum z 27-30 to będzie dopiero o czym rozmawiać...
Opublikowano
Przecież ten samochód jest do opłat, więc pewnie po wszelkich opłatach wyjdzie 27 tysi a być może więcej, poza tym w środku też nie jest zbyt ładnie, popatrz na podstópek od kierowcy cały połamany (pewnie koleś za miał za dużo siły i połamał :mrgreen: ) naciągnięte siatki na siedzeniach, skóra dosyć mocno sfatygowana, natomiast jeszcze trzeba sprawdzić auto dosyć szczegółowo czy jest warte zakupu, trzeba pamiętać że xd jest droższe w utrzymaniu.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
i ciekawe jak tam automat chodzi...

Automat należy sprawdzić w pierwszej kolejności poza tym moc 198Km i przebieg 178 tysięcy kilometrów to napewno nie jest prawdziwe, auto ma fabrycznie 184Km chyba że ktoś robił, po kierownicy widać przebieg dużo wyższy i stanie tapicerki skórzanej, ja myślę że ma z 278 tysi albo i więcej nakręcone.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawie zamontowane listwy zgarniające w obu drzwiach po stronie kierowcy.
Opublikowano

Myslę, że to auto jest pozbawione wad poza:

 

skrzynią biegów, silnikiem, przednim zawieszeniem, półosiami, skrzynią rozdzielczą, zużyciem paliwa które w zestawieniu z 118d może wywalić z butów oraz przebiegiem, który w tym przypadku na 99% wynosi ponad 300 Tkm.

 

Chcesz mieć fajne 4x4 szukaj 325xi lub 330xi

Opublikowano

Dzięki.

Nie koniecznie musi być xd, chodzi o diesla i najlepiej w kombi.

Wolałbym też silnik 6 - cio cylindrowy ze względu na inna kulturę pracy.

Spalaniem nie będę (raczej) zaskoczony - mam jeszcze jeepa 4.0 w benzynie, więc nic go raczej nie przebije ;)

A myślę, że 3.0 dieselek o mocy ok. 180-200 KM, to fajny kompromis osiągów i ekonomii.

Opublikowano
poszukaj 330d z napędem na tył i w manualu, to pozbędziesz się połowy potencjalnych problemów
Opublikowano
Co sie dzieje na tym allegro to :shock: :shock: :shock: Niedługo bunie e46 będą stać przy komisach ,w jakis chwastach za 5 tys... :evil: :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.