Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
prawda, ale to wina nie tylko rządu polskiego, ale kursu dolara, sytuacji w Egipcie i Libii i setki innych rzeczy na które nikt w Polsce nie ma wpływu.

Niedlugo jak dojdzie do 6zł to jeszcze bedziecie wspominac stare dobre czasy jak benzynka była po taniości po 5zł :)

 

propaganda i tyle , 2/3 ceny paliwa to akcyza , a sytuacje o których mówisz to owszem mają wpływ na cenę ale chwilowy , w tym czasie stacje paliw mają doskonałe wytłumaczenie by podnieść ceny , za parę miesięcy wszystko wróci do normy , ceny ropy spadną a ceny paliw na stacjach w Polsce nie - tak jest od dawna , uderzy to mocno w gospodarkę i przsyłowiowego Kowalskiego po kieszeni . sorx ale 50 zł różnicy na baku to jest sporo - a ja jeżdżę rekreacyjnie , transport będzie musiał podnieść ceny i za tym pójdzie podwyżka wszystkiego , szkoda się rozwodzić , mnie po prostu wpieniło to na maksa .

 

a zawieruchy była są i będą - doskonałe alibi dla krętaczy i spekulantów , sorx ale je tego nie kupuje

Opublikowano
zgadam sie z poprzendikiem , ale auto bylo wg mnie okazja dlatego wzialem z takim enginem
nice is now known as Cream
Opublikowano

Witam mam juz troche dosyc dieselkow i chce powrocic do benzynki i mam pare pytań apropo oczywiscie e46 i to po 2003r w benzynie. Z tego co wiem to najlepszy silnik jest 3.0 i 2.5 ten pierwszy jest znacznie lepszy ale tez to zadkosc w sendanie znalesc taka w manualu i z napedem na tyl bo tylko to wchodzi w gre. Chce sie dowiedzec czy naprawde jak sie trafi normalny egzempaz to nic tam prawie sie nie psuje? do jakich przebiego mozna szukac benzyniaków? . I gdzie najlepiej takiej laluni szukac? Może ktoś ma taka na sprzedaż najlepiej jeszcze w m-pakiecie. Orietacyjnie jak szykalem na mobile.eu to pare tam jest ale nie mam pojecia ile beda mnie kosztowaly opłaty za taki samochod chcac sobie go sprowadzic. I czy do 45tysi bym sie wyrobil. dzieki za jakies odpowedzi.

kolego,nastepnym razem zatytuluj swoj watek poprawnie.ten Ci poprawilem.

Opublikowano
Silnik mistrzostwo świata :) do 45 tyś to może kupisz zadbaną ale max 2002 rok :), jedyną rzeczą która może Cie denerwować to dolewki oleju 0,2 - 0,8 l /15.000 km jeżeli nie katujesz auta, w przeciwnym razie weźmie więcej. Bolączki to auta powypadkowe, zniszczone, popowodziowe.
brokat_
Opublikowano
no wlasnie powypadowe, zniszczone itp. a na jakich portalach szukac oprocz polskich tych najpopularniejszych jak allegro, otomoto, gratka, mobile.eu. Znaciue jakies jeszcze inne a najlepiej zagraniczn. Te 0,8 oleju to szczegow ale dzieki za te uwage. czyli rozumiem ze raczej ciezko bedzie znalesc poliftowa do 45tysi?
Opublikowano
0,2-0,8l na 15000 to chyba nie jest dużo,bo norma to podobno do 1l na 10000.

Kolego ja od wymiany do wymiany mam butelke 1l i zawsze coś zostaje min to 0,2l z litrowej :)

brokat_
Opublikowano

Panowie dyskutujecie tu o jakichś śrubkach jak olej itp. Kup diesla i woź w bagażniku zapasową turbinę.

Przed tym BMW miałem mnóstwo róznych samochodow, ale dopiero po jego zakupie doświadczyłem na własnej skorze dlaczego tak we wszelkich pismach motoryzacyjnych wychwalają moc z pojemnosci....bez wspomaganie turbinami, kompresorami i tego typu badziewiem

Opublikowano
"Kup diesla i woź w bagażniku zapasową turbinę. "
Obecnie mam wlasnie diesla i wiem cos o tym i dlatego chce sie skusic na ta benzynke. Poleciecie jakies zrodla dobrych ogloszen?
Opublikowano
Panowie dyskutujecie tu o jakichś śrubkach jak olej itp. Kup diesla i woź w bagażniku zapasową turbinę.

Przed tym BMW miałem mnóstwo róznych samochodow, ale dopiero po jego zakupie doświadczyłem na własnej skorze dlaczego tak we wszelkich pismach motoryzacyjnych wychwalają moc z pojemnosci....bez wspomaganie turbinami, kompresorami i tego typu badziewiem

 

co ty chłopie pleciesz , wywal wtryski i wstaw gaźnik - mało skomplikowany śrubokrętem będziesz sobie regulował mieszankę :) ,co ty za pisma czytasz ? świerszczyki zamiast fachowej literatury ?

nowe benzyny są za turbione - i to jest przyszłość benzyn - co ty Jakub sobie kupisz za parę lat ? będziesz do końca swoich dni ujeżdzał 330i ?

 

albo kup sobie 8l benzynę :) jak cię słucham to pomyliłeś kraj ale sorx nawet w USA już zeszli do 4l benzyn :) tylko że oni po 1 więcej od nas zarabiają i glaon kosztuje tyle co u nas litr , więc mogą sobie pozwolić ,

 

jak by było mnie stać to chętnie bym nabył nową zaturbioną jednostkę benzynową 3l BMW - kolejny raz wypuścili mistrzostwo , moc i moment dostępny od 1800 do 6500 obrotów i do tego ma umiarkowany apetyt na paliwo - ty rozumiem że rezygnujesz z dobrodziejstwa techniki , kup jak pisałem 8l benzynę na gaźniku

 

rozwalasz mnie takim pisaniem. turbo jak turbo kolejna część - miśku też ci przeszkadza , subaru też turbo byś wywalił - chłopie opamiętaj się

Opublikowano
Panowie dyskutujecie tu o jakichś śrubkach jak olej itp. Kup diesla i woź w bagażniku zapasową turbinę.

Przed tym BMW miałem mnóstwo róznych samochodow, ale dopiero po jego zakupie doświadczyłem na własnej skorze dlaczego tak we wszelkich pismach motoryzacyjnych wychwalają moc z pojemnosci....bez wspomaganie turbinami, kompresorami i tego typu badziewiem

 

co ty chłopie pleciesz , wywal wtryski i wstaw gaźnik - mało skomplikowany śrubokrętem będziesz sobie regulował mieszankę :) ,co ty za pisma czytasz ? świerszczyki zamiast fachowej literatury ?

nowe benzyny są za turbione - i to jest przyszłość benzyn - co ty Jakub sobie kupisz za parę lat ? będziesz do końca swoich dni ujeżdzał 330i ?

 

albo kup sobie 8l benzynę :) jak cię słucham to pomyliłeś kraj ale sorx nawet w USA już zeszli do 4l benzyn :) tylko że oni po 1 więcej od nas zarabiają i glaon kosztuje tyle co u nas litr , więc mogą sobie pozwolić ,

 

jak by było mnie stać to chętnie bym nabył nową zaturbioną jednostkę benzynową 3l BMW - kolejny raz wypuścili mistrzostwo , moc i moment dostępny od 1800 do 6500 obrotów i do tego ma umiarkowany apetyt na paliwo - ty rozumiem że rezygnujesz z dobrodziejstwa techniki , kup jak pisałem 8l benzynę na gaźniku

 

rozwalasz mnie takim pisaniem. turbo jak turbo kolejna część - miśku też ci przeszkadza , subaru też turbo byś wywalił - chłopie opamiętaj się

 

 

Tak się sklada, że duzo czytam...dobrą literaturę też...więc myslę że możemy zakończyć dyskusję.

 

 

A wracając do tematu, musisz uzbroić się w cierpliwość i czekać na dobrą sztukę. To są "niechodliwe' auta więc jest ich malo, ale sprzedać też ciężko.

Opublikowano
Z tego co wiem to najlepszy silnik jest 3.0 i 2.5 ten pierwszy jest znacznie lepszy ale tez to zadkosc w sendanie znalesc taka w manualu i z napedem na tyl bo tylko to wchodzi w gre.

Trochę śmiesznie to zabrzmiało: "znaleźć taką w manualu i z napędem na tył" - rozumiem, że chodzi tu o bawarkę, która będzie miała napęd na jedną oś...

Rzeczywiście jest bardzo ciężko znaleźć 330i w ogóle, a co dopiero zadbaną. Przy szukaniu autka dla siebie (ponad dwa lata temu i nie były brane pod uwagę tzw. "okazje") zeszło mi 6 miesięcy a i tak nie jest to dokładnie ta wymarzona. Kolor nie ten, ale i była bita; lecz grunt to dobre oględziny (sprawdzenie autka) i oczywiście w miarę uczciwy sprzedawca, który nie ukrywa tego co oczywiste. Te auta mają już swoje lata i bezwypadkowość w tym segmencie to raczej rzadkość, ale myślę, że jeżeli przygoda nie skutkowała bardzo poważnym uszkodzeniem auta to można się nim zainteresować.

Teraz jestem na etapie przeglądania ogłoszeń e90 i e60 3l i ciężko - najwięcej aut benzynowych o dużej pojemności jest z USA - a jak dla mnie to :mad2:

 

Życzę powodzenia i udanego zakupu :D

Opublikowano

 

 

Tak się sklada, że duzo czytam...dobrą literaturę też...więc myslę że możemy zakończyć dyskusję.

 

 

A wracając do tematu, musisz uzbroić się w cierpliwość i czekać na dobrą sztukę. To są "niechodliwe' auta więc jest ich malo, ale sprzedać też ciężko.

 

Też nie mam zamiaru polemizować , większości twoich opinii wychwalasz to co masz - klapki na oczach - ja nie mówię że 330i to zły motor i silnik - na swoje lata napewno był super , ale to było 10 lat temu - technika poszła do przodu - opowiadanie że Turbo jest złe :)

 

fakt że nie zawsze to co najnowsze jest lepsze od starszego - przykład miśka EVO X - porażka pod każdym względem , stare EVO IX obecnie już jest droższe od nowego EVO X i nie bez powodu , to samo z subaru :) kiedyś kultowe auta - dzisiaj nowe to paździeż

 

ale nie w przypadku BMW nowe motory z turbo a w zasadzie to biturbo z 135i ,335i itd to kozaki , moment moc dostępną w zakresach 1800-6500 co daje ogromną elastyczność i się przekłada na frajdę i komfort jazdy , ! - do tej pory tylko disel to miał - już nie , dieslowi przy 4500 kończą się obroty :(, i co ciekawe wcale nie mają wiru w baku , brak dziury turbo !!, stosunkowo jak na pojemność i moc mają umiarkowny apetyt na paliwo , i zapewne jak w przypadku dieslów dadzą możliwość chiptiuningu czyli jeszcze podkręcenie osiągów bez wkładania majątku ,

 

gdyby było mnie stać obecnie wybrał bym benzynę 335i motorkiem , aż tak dużo nie jeżdżę żebym musiał klekota kupować , poczekam 10 lat pewnie i kupię a naprawy turbo bedą za parę lat małym kosztem bo turbo będzie powszechnym gadżetem w każdym nowym silniku - to nieuniknione

 

a wychwalanie dużo pojemnościowych jednostek benzynowych typu 5-10l - fakt że te jednostki były niedozdarcia ale to tak jak by kupić sobie coś co wykorzystujesz przez cały czas 30 % możliwości - 70 % jest marnowane - po co i na co to komu ? kupi sobie samochód i będzie całe życie nim jeździł ? ich stać na paliwo więc mają to w nosie .

Opublikowano

Też nie mam zamiaru polemizować , większości twoich opinii wychwalasz to co masz - klapki na oczach - ja nie mówię że 330i to zły motor i silnik - na swoje lata napewno był super , ale to było 10 lat temu - technika poszła do przodu - opowiadanie że Turbo jest złe :)

 

Dlaczego 3l jest złym silnikiem wg mnie porównując go do Twojego 3 litrowego diesla jest o 90% mniej podatny na jakąkolwiek usterkę.

Diesel nigdy nie będzie lepszy od benzyny. Jeżdzisz dieslem bo Cie to cieszy tez mam diesla w e39, może konfort jazdy e39 lepszy ale frajdy z klekota nie ma żadnej.

Kolega napisał - pytania przed kupnem 3 litrówki w benzynie więc nie wrzucaj mu że to dziadostwo, sam masz klekota z czipsem, pewnie w życiu nie jeździłeś 330i i masz żal do siebie, o to że benzynka utarła Ci mordkę na światłach :) a to pewnie przez to że kończy Ci się silnik jeszcze 2 -3 starty ze świateł i bez kapitalnego Ci się nie obejdzie :D:D, a co do turbo w benzynach to nie jest to chyba zwykłe turbo jak w dieslu, jest tam kompresor mechaniczny który dopiero napędza turbinę i dlatego ma lepszy zakres obrotów niż Ty w swoim klekocie - jeżeli się mylę to mnie poprawcie.

Turbo montuje się do nowych silników z małymi pojemnoścami aby ogranicznych ich emisję spalin :) Jeżeli normy dalej byłyby takie jak 10 lat temu - to nikt się nie bawiłby w uturbinianie benzynek.

Kolego mam prośbę skończ polemizować na temat diesla benzyny i lpg bo zaraz mod zamknie temat - i znowu bedzie na Ciebie

brokat_
Opublikowano

Kolego przystopuj - chyba nie zrozumiałeś tego co napisałem więc spokojnie weź parę głębszych (nie klielicha :) ) wdechów i przeczytaj jeszcze raz co napisałem

 

 

Też nie mam zamiaru polemizować , większości twoich opinii wychwalasz to co masz - klapki na oczach - ja nie mówię że 330i to zły motor i silnik - na swoje lata napewno był super , ale to było 10 lat temu - technika poszła do przodu - opowiadanie że Turbo jest złe :)

 

ale nie w przypadku BMW nowe motory z turbo a w zasadzie to biturbo z 135i ,335i itd to kozaki , moment moc dostępną w zakresach 1800-6500 co daje ogromną elastyczność i się przekłada na frajdę i komfort jazdy , ! - do tej pory tylko disel to miał - już nie , dieslowi przy 4500 kończą się obroty :(, i co ciekawe wcale nie mają wiru w baku , brak dziury turbo !!, stosunkowo jak na pojemność i moc mają umiarkowny apetyt na paliwo , i zapewne jak w przypadku dieslów dadzą możliwość chiptiuningu czyli jeszcze podkręcenie osiągów bez wkładania majątku ,

 

gdyby było mnie stać obecnie wybrał bym benzynę 335i motorkiem , aż tak dużo nie jeżdżę żebym musiał klekota kupować , poczekam 10 lat pewnie i kupię a naprawy turbo bedą za parę lat małym kosztem bo turbo będzie powszechnym gadżetem w każdym nowym silniku - to nieuniknione

 

a wychwalanie dużo pojemnościowych jednostek benzynowych typu 5-10l - fakt że te jednostki były niedozdarcia ale to tak jak by kupić sobie coś co wykorzystujesz przez cały czas 30 % możliwości - 70 % jest marnowane - po co i na co to komu ? kupi sobie samochód i będzie całe życie nim jeździł ? ich stać na paliwo więc mają to w nosie .

 

chyba coś nie zrozumiałeś , ja pisałem że benzynowy silnik jest super , i pisałem że pisanie głupot że Turbo jest jest be i jedno wielkie zło jest irracjonalne , w nowych benzynach podobnie jak w dislach turbo to standard , klekota mam bo mi to eokonomicznie wychodzi lepiej - nie będe polemizował z wami - znam wasze opinie że na benzynie zarabiacie codzień , masz automata więc jak ci kiedyś pisałem - wcale się nie dziwie że psioczysz , z chipować się nie da i jazda w automacie ,

 

ale do benzynki napewno wrócę kiedyś zapewne to będzie z tymi przeklętymi Turbo - a raczej biturbo 135i :) lub 335i :) za parę lat będzie mnie stać na te cacka :)

Opublikowano

335i jest wyposażony akurat w największego knota czyli N54. Nie biturbo tylko twin turbo.

 

Najlepszy aktualnie z silników BMW to N52

Opublikowano (edytowane)

Dlaczego 3l jest złym silnikiem wg mnie porównując go do Twojego 3 litrowego diesla jest o 90% mniej podatny na jakąkolwiek usterkę.

Diesel nigdy nie będzie lepszy od benzyny. Jeżdzisz dieslem bo Cie to cieszy tez mam diesla w e39, może konfort jazdy e39 lepszy ale frajdy z klekota nie ma żadnej.

 

ale co ty porównujesz ? wiesz o czym piszesz ? porównujesz e46 serie 3 do e39 serie 39 do tego manual do automata którego nie można z chipować , czy takie rzeczy jak waga , skrzynia manualna i skrzynia automatyczna - to jak widać dla ciebie nieistotne rzeczy , po za tym specyfika serii 3 i serii 5 gdzie seria 3 jest bardziej twarda , agresywana a seria 5 to limuzyna gdzie jest większy komfort i nastawione na łagodzenie przecieążeń itd

zapytam się jeszce raz - co ty kolego porównujesz ??? naprawdę nie widzisz różnicy ??? jeździłem 3kami , 5tkami i 7-kami i nigdy bym nie stawiał = równości pomiędzy nimi bo to zupełnie inne samochody i do czego innego

 

 

Kolega napisał - pytania przed kupnem 3 litrówki w benzynie więc nie wrzucaj mu że to dziadostwo, sam masz klekota z czipsem, pewnie w życiu nie jeździłeś 330i i masz żal do siebie, o to że benzynka utarła Ci mordkę na światłach :) a to pewnie przez to że kończy Ci się silnik jeszcze 2 -3 starty ze świateł i bez kapitalnego Ci się nie obejdzie :D:D, a co do turbo w benzynach to nie jest to chyba zwykłe turbo jak w dieslu, jest tam kompresor mechaniczny który dopiero napędza turbinę i dlatego ma lepszy zakres obrotów niż Ty w swoim klekocie - jeżeli się mylę to mnie poprawcie.

 

jeździłem sporo przed zakupem , 330i owszem kopa miało ale nie było jakiejś przepaści do klekota a jeździłem klekotami w serii bez chipsu , podniecasz się cupe serii 3 w manualu w benzynie i porównujesz do sedana serii 5 w automacie w dislu - gdzie można zapomnieć o chipie .

zazdrość widzę przemawia przez kolegą - nie startuje co chwila ze świateł - silnik chodzi jak zegareczek , ja ciebię nie będe przekonywał - koledzy jeżdżą od 5 lat chipsowanymi 1,9 tdi , 5 lat i nic , kumpel obecnie ma 3l qutro c chipsem na 300km - jeździ i nic się nie dzieje :) ale trzymaj kciuki żeby nam się zepsułu - to bardzo typowe dla nas - życzyć sąsiadowi by ukradli mu auto :) z 330i łapałem się - wiesz lub nie ale to nie ja miałem głupią minę - i za to lubię swojego klekota - niepozorny ale swoje potrafi :)

 

 

Turbo montuje się do nowych silników z małymi pojemnoścami aby ogranicznych ich emisję spalin :) Jeżeli normy dalej byłyby takie jak 10 lat temu - to nikt się nie bawiłby w uturbinianie benzynek.

Kolego mam prośbę skończ polemizować na temat diesla benzyny i lpg bo zaraz mod zamknie temat - i znowu bedzie na Ciebie

 

kolejna kompromitacja - skoro taki jesteś mądry to powiedz mi po co do subaru legacy dokładali w latach 90 tych (piersza bodajże była z 89 roku i colin macre wygrywał nią wszystko co było możliwe do wygrania) audi quatro z turbinką , później misiek , lacia integrale , ford sierra cosforth z silnkiem 2.0 turbo (Bublewicz nim startował) - do dzisiaj te samochody są kultowe i były w nich turbo !!!! kto w tamtych czasach dbał o spaliny :)))

 

pewnie te normy ekonomiczne im przyświecały w latach 90 tych :)) klapki na oczach

 

współczesne jednoski benzynowe zaturbione - biturbo to poezaja - ale faktycznie z kim ja tu rozmawiam :) ja nie mam klapek na oczach , za kilka lat 335i będzie mnie stać i zapewne kupię bo mi się te jedostki podobają :) wy twierdzicie że to samo zło

 

aj uważam że TURBO to samo DOBRO

Edytowane przez matt662
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wracając do tematu :wink: wydaje mi się że 330i lub 325i w sedanie najlepiej szukać w .....Ameryce :cool2: wyposażone po sufit, z kosztami też nie powinno być aż tak tragicznie jak w DE ( tam myślę że takiej cud miód niżej jak 12-15tyś euro się nie znajdzie). To taki mój pomysł ;) Powodzenia w poszukiwaniach

 

Przykładowy Amerykanin:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-BMW-330I-SPORT-M-PERFORMANCE-PACKAGE-6-SPEED-WOW-/300534996684?pt=US_Cars_Trucks&hash=item45f9481ecc

Opublikowano
Wracając do tematu :wink: wydaje mi się że 330i lub 325i w sedanie najlepiej szukać w .....Ameryce :cool2: wyposażone po sufit, z kosztami też nie powinno być aż tak tragicznie jak w DE ( tam myślę że takiej cud miód niżej jak 12-15tyś euro się nie znajdzie). To taki mój pomysł ;) Powodzenia w poszukiwaniach

 

Przykładowy Amerykanin:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-BMW-330I-SPORT-M-PERFORMANCE-PACKAGE-6-SPEED-WOW-/300534996684?pt=US_Cars_Trucks&hash=item45f9481ecc

 

Dobry pomysl...tylko trzeba na slabszego dolara poczekać.

Opublikowano

kolejna kompromitacja - skoro taki jesteś mądry to powiedz mi po co do subaru legacy dokładali w latach 90 tych (piersza bodajże była z 89 roku i colin macre wygrywał nią wszystko co było możliwe do wygrania) audi quatro z turbinką , później misiek , lacia integrale , ford sierra cosforth z silnkiem 2.0 turbo (Bublewicz nim startował) - do dzisiaj te samochody są kultowe i były w nich turbo !!!! kto w tamtych czasach dbał o spaliny :)))

 

pewnie te normy ekonomiczne im przyświecały w latach 90 tych :)) klapki na oczach

 

współczesne jednoski benzynowe zaturbione - biturbo to poezaja - ale faktycznie z kim ja tu rozmawiam :) ja nie mam klapek na oczach , za kilka lat 335i będzie mnie stać i zapewne kupię bo mi się te jedostki podobają :) wy twierdzicie że to samo zło

 

aj uważam że TURBO to samo DOBRO

 

Klapki to masz Ty bo jesteś wpatrzony w swojego diesla jak ciele w malowane wrota :), Ciebie się nie przekona za wyższością Benzyny nad Dieslem bo masz taki kaprys i tyle. Ja wiem jedno w życiu nie kupię już używanego diesla - nowy tak ale nigdy nie używany, a wracając do Twojej odpowiedzi samochody które podajesz to auta rajdowe przygotowane przez producentów tylko i wyłącznie na potrzeby późniejszych rajdów!!!, a pisaliśmy o samochodach użytkowych które stosuje się na codzień !!!

Matt662 nie chce z Tobą już polemizować bo to nie ma sensu, piszesz że za parę lat kupisz 335i i wtedy ja powiem dlaczego jezdzisz 10 letnim benzyniakiem przeciez diesel jest lepszy, mniej pali :twisted: A BMW 335i będziesz jeżdził dla szpanu i chęci wyrwania panienek pod dyskoteką, czy tylko z miłości do marki, i czy wtedy będziesz wpierał wyższość benzyny nad dieslem? Jetsem ciekawy.

 

A co do zakupu E46 330i ze stanów czy to dobry pomysł tego ja nie wiem - znam natomiast osobę która przywiozła Mercedesa ML za wielkiej wody i jest problem z serwisowaniem tego auta w kraju - inne śruby, inne części itp.

brokat_
Opublikowano

Panowie - spokojnie :roll: ; podobna duskusja już była np. w tym temacie: viewtopic.php?f=103&t=143203&start=30 (czyt. od połowy strony). Nie ma sensu się denerwować - każdy ma swoje racje i jeszcze nikt nic takiego nie wymyślił by zadowolić wszystkich.

 

Do założyciela tematu: szukaj uważnie i nie kupuj autka "oczami".

Opublikowano

 

Klapki to masz Ty bo jesteś wpatrzony w swojego diesla jak ciele w malowane wrota :), Ciebie się nie przekona za wyższością Benzyny nad Dieslem bo masz taki kaprys i tyle. Ja wiem jedno w życiu nie kupię już używanego diesla - nowy tak ale nigdy nie używany, a wracając do Twojej odpowiedzi samochody które podajesz to auta rajdowe przygotowane przez producentów tylko i wyłącznie na potrzeby późniejszych rajdów!!!, a pisaliśmy o samochodach użytkowych które stosuje się na codzień !!!

Matt662 nie chce z Tobą już polemizować bo to nie ma sensu, piszesz że za parę lat kupisz 335i i wtedy ja powiem dlaczego jezdzisz 10 letnim benzyniakiem przeciez diesel jest lepszy, mniej pali :twisted: A BMW 335i będziesz jeżdził dla szpanu i chęci wyrwania panienek pod dyskoteką, czy tylko z miłości do marki, i czy wtedy będziesz wpierał wyższość benzyny nad dieslem? Jetsem ciekawy.

 

A co do zakupu E46 330i ze stanów czy to dobry pomysł tego ja nie wiem - znam natomiast osobę która przywiozła Mercedesa ML za wielkiej wody i jest problem z serwisowaniem tego auta w kraju - inne śruby, inne części itp.

 

masz racje - nie dogadamy się :) benzyną jeździsz na codzień :) parę km ale na codzień :) subaru czy misiek czy cosforth - to samochody nie na codzień , wasze 330ci to na codzień :) ciekawa ideologia ,

 

po za tym kilkukrotnie pisałem że benzyna jest lepsza - szkoda że do ciebie nie dotarło to , nie jestem wpatrzony bezkrytycznie w swojego klekota tak jak ty w swoje cupe , nie mam klapków na oczach , nie będe opowiadał głupot o Turbo - bo o to tu poszło , ale jedno zaczniesz ty wyskoczysz 4 jeszcze większymi głupotami , a jak już nie masz o czym pisać to o ekologi pisze i o turbo w małolitrażowych autach - skąd ty to bieżesz ? z fachowej literatury ? mki zaturbiają - pooglądaj sobie jak wymiatają - to dla ciebie małolitrażowe , od przeszło 20 lat turbo jest stosowane , faktycznie na początku tylko w autach strikte rajdowych - wiesz dlaczego ? bo rajdówkach nikt nie liczy czy spali 10l - cz 100l na 100 , obecnie jest ładowane do benzyny - i to was szokuje - a niby czemu ?

 

dalej

porównywanie serii 3 cupe które wiadomo kupuje się do agreswnej jazdy - do limuzyny serii 5 w automacie - co ty porównujesz chłopie i jakie ty bzdurne wnioski wyciągasz na podstawie tego - co cupe w benzynie lepiej ci ciągnie od 5-tki w sedanie ? przecież to oczywista oczywistość dla każdego laika i do tego automat bez możliwości chipu wogóle wymiatasz - lepszy od Jakuba który widzi zło w TURBO

 

więc podniecaj się dalej swoim cupe a ja ci powiem zwyczajnie że nie ma się czym podniecać , fajne autko , super dźwięk i do niedużych przebiegó;w i tyle to nie mka :) i trzymaj kciuki żeby mi klekot padł :) po chipie to napewno remont kapitalny za chwilę będe miał :) tym się pocieszaj :)

 

335i kupie zapewne jak spadną z połowę ceny - wolę naprawdę w co innego pakować kasę , a dupy na e46 to chyba ty u siebie na wsi wyrywasz :) może i u ciebie e46 to niewiadomo co :)

Opublikowano
no 330d to już by marzeniem było :) a z kasą to jak z kasą, też by się znalazła jak i model by przypasował... było by od kogo pożyczyć!!! jeżeli to spalanie nie jest aż tak dużo większe to chyba naprawdę poważniej zacznę myśleć o 330d ( tylko szkoda że tam mało ich na sprzedasz jest ) a więc pozostaje czekać...

 

PS. jak by ktoś miał modele tych samochodów o których wyżej pisaliśmy to proszę pisać wasze zdanie, na pewno przeczytam i odpiszę, w sumie moja ciekawość została usatysfakcjonowana, teraz wystarczy znaleźć odpowiedni model i go dokładnie przejrzeć...

 

a i czy ktoś z was kupił na przełomie ostatniego roku takie BMW z modelu 330d i 320d, jak tak proszę o info co wymienialiście na mus od razu

 

DZIĘKI

witaj ja stałem sie włascicielem buni 330d 2002r we wrzesniu zeszłęgo roku.Jestem z niej piekielnie zadowolony choc to spalanie fakt wiekszości jeżdze po mieście to tak 9-10l i w automacie ale ta satysfakcja z jazdy rekompensuje wszystko nawet cene ropy na stacji.Ten dźwiek silnika i ta piekielna moc jaka dysponujesz.Jakos na razie nie miałem do pokrycia kosztów jakiejś wiekszej naprawy i dzięki Bogu ale tak jak wcześniej było wpisane bmka 330d nie jest tania w utrzymaniu choćby opony zima/lato 2200zł razy 2 rachunek jest prosty ale jeśli trafisz na zadbany egzemplarz bedziesz zadowolny.

Opublikowano
335i kupie zapewne jak spadną z połowę ceny - wolę naprawdę w co innego pakować kasę , a dupy na e46 to chyba ty u siebie na wsi wyrywasz :) może i u ciebie e46 to niewiadomo co :)

 

a po co mam plastiki wyrywać na auto nie będę się zniżał do Twojego poziomu, chłopczyku ja mam wdzięk i urok osobisty żadne dodatki mi nie są potrzbne żeby fajną i inteligentną kobietę poderwać, a tym bardzie moje poczciwe BMW. :twisted:

Wyrosłem już z czasów że samochód to dobro luksusowe, auto traktuję jak telefon komórkowy - musi być i tyle. Podniecałbym się jakbym miał na placu nowe M3 bądz M5 może nawet bym w nim spał (czyt. że za te pieniądze to dom bym wybudował bo możesz nie zrozumieć), swoje 10 letne BMW traktuję jak normalny człowiek ma to jeżdzić i być bezpieczne ma mieć wszystko zrobione na czas i na nowych częściach- ale bez przesady nie będę wymieniłą klapki z popielniczki bo jest trochę porysowana tak jak ty to robisz, wymieniać śruby w kołach raz do roku bo są porysowane tak jak ty to robisz, myć i polerować auto codziennie tak jak ty to robisz bo nie masz osoby z ktorą możesz porozmawiać, wyjść na spacer i najważniejsze przytulić. Auto nie da Ci tego co może dać Ci kobieta zrozum na swojego klekota to najwyżej możesz poderwać drugiego matt662zakochanego w twoim aucie tak samo jak ty do szalenstwa.

Swoje BMW traktuję jak środek transportu z punktu A do punktu B. A na forum znalazłem Twoje tezy tylko i wyłacznie o wyższości diesla nad benzyną oraz krytykę silnika 3 litry m54b30.

 

Koncząc już obiecuję wszytskim, że na twoją jakąkolwiek wypowiedz już nic nie dodam, bo tak jak wcześniej pisałem polemizować z tobą nie ma sensu bo starasz się żniżyć wszystkich do swojego poziomu prostaka i probujesz z nami wygrać swoim doświadczeniem. Cieszę się bardzo, że jednak obniżyłeś moc w swoim dieslu do seryjnej bo pewnie silniki już się krztusił i sprzedałeś auto drugiemu napaleńcwo matt662x2 http://moto.allegro.pl/niepowtarzalna-bmw-e46-okazja-stylizacja-m3-i1500428281.html OT

brokat_
Opublikowano

Brokat - ty masz problem z rozumieniem tekstu , i sorx jeżeli w czymś cię obraziłem , o wyrywaniu dup sam zaczełeś i powinieneś skończyć a ty brniesz dalej i opowiadasz o budowaniu domu itd . sorx ale może u ciebie sobie wybudujesz dom u mnie nawet na połowę działki nie wystarczy , takie dyskusje to na naszej klasie - fotka z samochodem w tle dom itd. :) daj spokój , nie zrozumiałeś o czym pisałem , e46 u mnie to nic wielkiego autko mam dla siebie i jak kiedyś pisałem na dyskotekę to jedziemy taryfą - kto by chciał być driverem :) - mam nadzieję że tym razem zrozumiałeś

 

no i wykrakałeś , przy pałowaniu mojego klekota zapala mi się kontrolka ładowania - może to koledze poprawi humor :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.