Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam :) Interesuje mnie zakup E46 2.0D na Common Railu. Czy 15 tys jest wystarczające na egzemplarz który nie będzie od razu wymagał jakiś dużych nakładów ? Jak koszty utrzymania takiego auta ?

 

zależy jaki zjeżdżony egzemplarz kupisz

przybliżone ceny części

olej motul 8100 x clean 5w-30 6l 0k 190 pln filtr powietrza oleju paliwa kabiny - filtron 65pln, knecht 40 pln , knecht 105 pln, purflux 65 pln

tarcze przód, klocki przód , tarcze tył klocki tył - trw 140szt ferodo 90 pln , trw 95 szt , ferodo 85 pln szczęki trw 50 pln

 

jak chcesz wiecej to na pw pisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bedziesz szukal 15 letniego BMW w Polsce i do tego za takie pieniadze z przebiegiem w okolicach 200 tys i 9 zgrozo ponizej to 99% bedzie kreconych. Cudow nie ma a zywot tych samochodow nie konczy sie na 200 tys

 

 

Tu się zgadzam no ale jak koleś chce 18 tysięcy za auto które w ogłoszeniu jest jedną wielką ściemą ... Nikt normalny by chyba tego auta nie kupił zwłaszcza że licznik musiał być tam naprawdę grubo kręcony.

 

Ja bym był wstanie zakceptować auto które w ogłoeszeniu ma 160 tysięcy za w realu ma 260 ... ale tamta miała z 500 tysięcy lekką ręką widać to było po wnętrzu ...

 

Mam prośbę do was ludziska wypowiecie sie na temat tego auta ---> viewtopic.php?f=44&t=304317

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W aucie przed kupnem nie ma się co zakochiwać. Po zobaczeniu ogłoszenia działać szybko aby ocenić wstępnie stan techniczny auta i nie robić sobie złudzeń bo jak coś nie tak to następny.

Są handlarze co przez telefon i w ogłoszeniu kłamią w żywe oczy byle przyciągnąć kupującego a jak kupiec był już u 3-4 podobnych krętaczy to w końcu uznaje że to norma i bierze co leci co tym samym zachęca do nieuczciwego postępowania.

Panowie przed większym wyjazdem koniecznie sprawdzić historię po nr VIN.

Trzeba być przygotowany na kręcony licznik i jak nie jest tragicznie to można od nowa negocjować , każdy gruchot ma swoją cenę.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie a jak narazię nie spotkałem się z E46 w przedziale cenowym 18-20k z niekręconym licznikiem dlatego trzeba zejść na ziemię i patrzeć realnie

 

Bary kent zapomniałem dodać że był bym w stanie to za akceptować ale po odpowieniej negocjacji ceny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Znaczy, że jesteś łatwym kąskiem do wyd.mania.

Skoro w tej kasie nie ma tego typu aut to jakiś jest tego powód, tak? Uświadom sobie, że nie stać ciebie na ten typ e46. I albo dozbieraj kasy albo zmień obiekt zainteresowań.

Za 20 tyś. kupisz fajne R4. Jeżeli sprzedawca jest nieuczciwy w kwestii przebiegu to dlaczego ma mówić prawdę o całej reszcie?

Powtarzam po raz kolejny. Dopóki są kupcy tacy jak ty dopóty handlarze będą kręcić liczniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ja to rozumiem tylko wkurwia mnie to że są też idioci którzy mówią że w 20 tysiącach spokojnie coś kupisz a są tacy co twierdzą że nie kupisz i tu jest problem bo uj wie ... Ja widziałem kilka pięknych R6 za 20 tysięcy tylko wtedy nie miałem gotówki na to fakt miały około 300tysięcy ale przebiegi były autentyczne bo sprawdzałem to po Vin i auta były naprawdęzadbane. R4 Też biorę pod uwagę benzynkę 2.0 wszystko zależy od stanu i wyposażenia i nie oszukujmy się 90% E46 ma cofany licznik tylko ważne jest jak bardzo ciężko jest znaleść BMW ze stanem licznika 400 tysięcy gdzie zapewne 70% ma tyle km zrobione.I tutaj nie ma co pisać że jestem "łatwym kąskiem" Bo mogłem już mieć 3 "igiełki" za 20k ....Od kilku miesięcy obserwuje E46 i najłatwiej jest kupić auto za 27 tysięcy i się cieszyć zadbanym ale MEGA DROGIM SAMOCHODEM.Ale też wiem że można trafić auto w PL gdzie głupi kowalski kupi igiełkę za 15 tysięcy zostawi w niej 8 tysięcy i sprzeda za 19 i masz praktycznie podrobione auto ... Tylko to trzeba szukać oglądać sprawdzać VINY itd ... Wiem że się da kupić w całkiem niezłym stanie R6 2.2 i w niegłupiej opcji (Sedan) CUPE średnio 3 tysiące drożej wychodzi.

 

Ale ogólnie powiem wam że kupno E46 bez zwiedzania całej polski jest wyzwaniem i co jak co za dobry samochód trzeba zapłacić nikt wam nie odda zadbanego BMW za mniej jak 19 tysięcy. Chyba że roczniki poniżej 2000r. Przynajmniej tak mi się wydaje z tego co widziałem ale powiem też tak ja obserwuje i interesuje sie ale jak BMW nie miałem tak nie mam tak więc to co piszę może być jedną wielką bzdurą bo tak naprawdę dowiem się na 100% z czym się je BMW jak zrobie nim parę km.

 

 

PS dodam że nie słucham nawet tego co ma mi do powiedzenie sprzedawca wszystko weryfikuje sam z założenie osobie która sprzedaje auto się nie ufa z samej racji tego że może 10% ludzi sprzedaje samochody w stanie gdzie nic nie trzeba robić.

 

PS 2 A krecenie liczników jest dlatego że auto w zajebistej opcji z przebiegiem 180 tysięcy za sprzeda się w tydzień a auto z w takiej samej opcji w takiej samej cenie tylko z przebiegiem 300 tysięcy sie nie sprzeda albo będzie stało pół roku aż trafi sie ktoś kto umie myśleć i to nie tyczy sie już tylko marki BMW ale wszystkich innych marek ... I jak bym był handlarzem też bym cofał licznik bo oni z tego żyją a jak ktoś jest kretynem to jest jego problem że wieży w przebieg 160 tysięcy w 15 letnich autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zaczynasz mądrze gadać.

Nie powiedziałem, że kupno w podanym budżecie jest niemożliwe, a jedynie że ciężko znaleźć coś porządnego. Jeżeli trafi się coś godnego uwagi w podanej cenie to szybko znika.

Dużo jest egzemplarzy po kolizyjnych, powypadkowych i ujeżdżanych przez młodych-gniewnych. Stąd większość to ulepy - jest stosunkowo tani, a beemkom można jeszcze spalić gumę pod diskiem. Bieda i rozpacz. Szukaj auta w DE, odpuść ruskich turków i polaków i powinieneś coś znaleźć.

 

W Berlinie sprzedaje jakiś polak: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-320i-aus-3-hand-leder-klima-tuev-4-18-/496065539-216-3407 ale to jakaś firma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor wątku nie pojawił się od ponad 2 lat ale mimo to postanowiłem odkopać ten temat bo warto podyskutować na nowo o możliwościach m57n :D

 

Można sobie poczytać wcześniejsze posty i dojść do wniosku ,że osiągnięcie 300km w tym silniku jest niemal niewykonalne a jeśli już to silnik zaraz zakończy żywot a już koszty jakie to pochłonie będą kosmiczne...i co ? I minęło niecałe dwa lata a 330d zrobionych na ponad 300km przybyło dość dużo ba pojawiło się nawet auto z mocą ponad 400km które śmiga sobie na codzień niewzruszone "po bułki". Osobiście wydaje mi się ,że m57n jest najlepszym, najwydajniejszym i najciekawszym silnikiem z największym potencjałem w bmw z lat dwutysięcznych. Zgadzacie się czy jednak nie do końca ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli generalnie N42 w automacie to słaba opcja ? Ja gazu zakładać nie bd a i ścigać też nie mam zamiaru poprostu chce mieć fajne auto które nie będzie zawali drogą i jednocześnie będzie bardzo wygodne i nie będzie kosztować 14912041059175019zł I do tego będzie się ładnie prezentować :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygoda e46 nie jest za wielka. Jest dość sztywne. Ten silnik ma też problemy z rozrzadem. Poczytaj o nim i sam sobie odpowiedz czy ci odpowiada.

Obsługa e46 i tak jest dość droga. To nie skoda.

 

Jeszcze powiedz że masz 12 tys na auto i chcesz zadbane :)

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam troszkę więcej niż 12k spokojnie :P Ja się pytam ogólnie czy N42 z automatem to jest dobra opcja czytałem dużo o tym rozrządzie i tu też mam pytanie czy jak raz się to zrobi (w tym aucie było to robione w ASO jakoś 5 lat temu)to ma się spokój czy po prostu co jakiś czas trzeba to robić jak wymiana oleju heh. I tak ogólnie co myślicie o N42 ? Przede wszystkim chodzi o normalną jazdę a nie latanie bokiem pałowanie auta i robienie z siebie pajaca przy wiejskich dyskotekach.

 

 

A i dodam jak by ktoś mógł mi podrzucić z linka z gdzie N42 pracuje prawidłowo żebym mógł sobie posłuchać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że idzie kupić za 20k całkiem fajną R6 ale tak myślę sobie że zadbane R4 143km też mi wystarczy w mniejszej cenie bd miał swoje upragnione BMW i więcej gotówki a jak mi R4 przecież nie podejdzie zawszę mogę sprzedać jak E46 jest zadbane to dużo na wartości raczej w ciągu roku nie straci a i tak wolę E46 z R4 niż moje stare auto po prostu mi się znudziło a w E46 sie zakochałem ... I że to będzie moje pierwsze BMW to wyczaję z czym to się je.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powie mi ktoś ile kosztuje wymiana całego zawieszenia w bmw 318i wraz z robotą mniej więcej ? (w 1500zł się zmieści ? ) Dwa ile kosztuje mniej więcej wymiana silnika w raz z robocizną ? (n42b20 na n42b20) Ile kosztuje wymiana wszystkich filtrów i oleju do 318i ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.