Skocz do zawartości

[318i] nie zapala, paliwo jest itd.


Maniola

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Panowie, problem sie zrobił po wczorajszej nocy, autko nie zapala, benzynka jest, pompa działa,krece i krece i nic.

jakby chcial a nie umiał...

 

co moze byc powodem tego stanu rzeczy?

jakis czujnik?? :?: :idea:

 

jakies pomysły??

!!! biało-niebieska szachownica !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ja na wakacjach miałem identyczny problem. Wyłączyłem silnik i po ok 15 min nie mogłem go już uruchomić. Objawy dokładnie takie same jak u ciebie.

 

Okazało się, że to przekaźnik w cenie ok 40 zł. Na fakturze mam numer części 11427512300 ale nie wiem czy to ci coś pomoże

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej prawdopodobna wersja brzmi - gdzies cos przymarzło... najprawdopodobniej gdzies na wezyku z paliwa, co nie jest mozliwe przy tych temperaturach, tym bardziej ze jak nie było takich mrozików ;-) to nic sie nie dzialo.

 

bezpieczniki sprawdzone, kable rowniez - ale moze cos gdzie jest zawilgocone?hm...

 

brak mi koncepcji...

 

a ten przekaznik byl od czego?

 

dzięki i pozdrawiam!

!!! biało-niebieska szachownica !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej prawdopodobna wersja brzmi - gdzies cos przymarzło... najprawdopodobniej gdzies na wezyku z paliwa, co nie jest mozliwe przy tych temperaturach, tym bardziej ze jak nie było takich mrozików ;-) to nic sie nie dzialo.

 

bezpieczniki sprawdzone, kable rowniez - ale moze cos gdzie jest zawilgocone?hm...

 

brak mi koncepcji...

 

a ten przekaznik byl od czego?

 

dzięki i pozdrawiam!

a iskrę sprawdziłeś? odkręć swiecę włóż ją w kapturek przewodu WN przyłóż ją do np. kolektora wydechowego[tylko żeby cię nie ''kopło'' :mrgreen: ] a ktoś niech kręci rozrusznikiem i sprawdż czy iskra przeskakuje.

klepało ale przestało!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystkim, którzy probowali pomóc.

problem rozwiżał się sam, na szczęscie.

wystarczyło postawić do ciepla na kilak godzin, musialo gdzie przy tych mrozach cos zamarznąc, ale to nie jest normalne... :duh: wiec trzeba znleżć winnego :)

 

wiec dzieki raz jeszcze!

 

Ps. - mozna tem zamknąć.

!!! biało-niebieska szachownica !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wcale nie oznacza końca kłopotów :nienie: Nie wiem jak jest u Ciebie, u mnie są cewki, które łączą się ze świecami poprzez gumowe łączniki z "drutem" w środku. Po wykręceniu wszystkich 6 cewek okazało się, że 3 łączniki były mokre i delikatnie sparciałe, co powodowało przebicie i niestety, ale na trzech nie chciał zapalić. Trzy łączniki wymieniłem na nowe i po kilkakrotnym kręceniu zapalił. W zasadzie to być może należałoby wymienić też filtr paliwa dla świętego spokoju :wink:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam problem z 320 też nie chciała odpalić. Zgadzam sie z tym że cos przymarzło ja postawiłem (w bespiecznej odległości) pod silnik dwa farelki i po trzech godzinach grzania odpalił :mrgreen: . Z tego wniosek że bmw chyba nie lubi mrozu :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.