Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam.

Mam e36 318is i cos mi stuka, nie wiem czy to szklanki czy cos innego. Jak jest zimny stuka, a jak sie rozgrzeje slychac mocniej. Ale powyzej 2tys. obrotów nic nie słychac, stukanie przechodzi. Slychac to bardziej przy rozrzadzie.

Co to moze byc?? :cry:

Edytowane przez andrzej-dr
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jw

 

natomiast dołożę, że jeżeli powyżej 2krpm przechodzi, to może oznaczać słabe ciśnienie oleju na niskich obrotach.

Kai
Opublikowano
U mnie to samo, Kai podepnę się pod wątek, bo nie ma sensu zakładać nowego, i powyżej 2tyś obrótwczasai wyzej róznie cichnie to. Jesli jest słabeciśnienie olejuna niskich to czego to wina i cozrobić, żeby zniwelowaćto do normalnegostanu, chociaz sądze ze u mnie jest to wina popychaczy, teraz zwlaszcza po wymianie oleju odezwały się głośniej...dzieki
Opublikowano

Hej. Ja miałem podobny problem w E30 1.6. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie nad wałkiem rozrządu jest taka rurka, którą podawany jest olej i rozpryskuje się na wałek. Jak go przeczyściłem to pomogło. Możesz mieć jeszcze zatkany kanał który doprowadza olej do tej rurki. Możesz delikatnie dmuchnąć kompresorem w ten kanał (znajdziesz go pod środkową śrubą trzymającą tą rurkę).

Powodzenia

Opublikowano
odkrec pokrywe zaworow i przekrecaj walem korbowym (nie rozrusznikiem tylko kluczem na srubie przy kole pasowym) i sprawdzaj po kolei wszystkie zawory, jesli beda miekkie to uszczelniacze sa do wymiany. powyzej 2 tys obrotow przestaje halasowac, bo rosnie cisnienie oleju i hydraulika na zaworach tez ma wieksze cisnienie i juz nie ma luzow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.