Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, dzis odpalam auto a tu faluja obroty na wolnych, probuje ruszac a auto nie ma mocy i sie dlawi/szarpie, po jakim czasie ok?? Nic na desce nie wyskoczylo zaden blad ani nic??? Co to moze byc??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
DIS prawdę Tobie powie, skoro check engine się nie zapalił to tylko sprawdzenie DIS'em lub INPĄ da jakąś odpowiedź.
Krzysztof
Opublikowano
DIS prawdę Tobie powie, skoro check engine się nie zapalił to tylko sprawdzenie DIS'em lub INPĄ da jakąś odpowiedź.

 

 

Kurczę, nie mam inpy ani disa, czy ktos nie mial takich problemow? Moze ktos mi powie czym ten objaw moglbyc spowodowany :))

Opublikowano
Btw auto ma przejechane 30.000 jest po drugim serwisie, wszystko jak noofka a tu takie hity w BMW?!?! Moja astra z 2005 lepiej dawala rade, dalej daje :))) takich problemow spodziwalem sie w starych trupach
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak byś wypełnił profil jak trzeba, podał skąd jesteś i jaki masz tam silnik N43, N46N ... to pewnie by ktoś pomógł kto ma DIS'a.
Krzysztof
  • Członkowie klubu
Opublikowano
DIS prawdę Tobie powie, skoro check engine się nie zapalił to tylko sprawdzenie DIS'em lub INPĄ da jakąś odpowiedź.

 

 

Kurczę, nie mam inpy ani disa, czy ktos nie mial takich problemow? Moze ktos mi powie czym ten objaw moglbyc spowodowany :))

 

Bez kompa to jak wróżenie z fusów...

 

Skąd jesteś ?

Opublikowano

Z newcastle upon tyne :))) dzis takich akcji z autem nie mialem...

Wszystko bylo ok .... Dziwna ta e90 :/ srednio zadowolony jestem z tego auta mimo ze piekne :)

Opublikowano

Autko piękne i jestem zadowolony. Falowanie mogło być z wilgoci i kiepskiego paliwka, nie stało dłuższy czas przed jazdą?

Takie problemy też trafiają się przy problemach z elektroniką od sond lambda.

Opublikowano
Dzis znow to sie zdazylo :((( nie wiem co to, wykosztowalem sie na fure i szkoda mi kasy na wkladanie w auto, mialem astre z 2005 i przez 4 lata nawet nie zapiszczala :((( a moja bunia ma ledwo 30.000 km kupiona od mojego szefa z pelna historia, jedyne wiem ze wymienial dwie cewki zaplonowe.... Moze dwie nastepne leżą :/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chłopie sprzedaj e90 kup znowu astre ... Jedź na diagnoze a nie płaczesz jakie to masz niefajne auto. Myślisz, że ktoś strzeli z głowy co się zepsuło w Twoim aucie ?
Krzysztof
Opublikowano
Miałem takie same problemy. Mam 320i , silnik podobny. Na gwarancji wymieniali mi po jednej świecy z cewką zapłonową , dwa razy. Po gwarancji dałem sobie spokój z serwisem autoryzowanym bmw i pojechałem do mechanika który naprawia bmw . Wymienił wszystkie świece i cewki zapłonowe. Minęło dwa lata , odpukać na razie jest ok.
Opublikowano
Chłopie sprzedaj e90 kup znowu astre ... Jedź na diagnoze a nie płaczesz jakie to masz niefajne auto. Myślisz, że ktoś strzeli z głowy co się zepsuło w Twoim aucie ?

 

 

Widzisz chlopczyku, ktos jednak umial odpowiedziec na moje pytanie, bo uzywajac mozgu mozna dojsc do wniosku ze ktos mial podobne problemy z tym autem, bo jest ich wiele a problem powszechny.

 

 

P.s astra po 2005 w automacie nie do zajechania :)))

 

A i dziekuje za powyzsze odpowiedzi..... Stawialem na cewki ale musialem sie upewnic :)

Opublikowano

Podepne sie do tematu,mam rowniez problem z silnikiem 320i(zolta kontrolka silnika) i na wolnych obrotach przerywa.

Z forum wyczytalem, ze najprawdopodobniej to cewka zaplonowa albo sonda.

Aby samemu zdiagnozowac co jest uszkodzone, w jaki kabel i w jakie oprogramowanie powinienem sie zaopatrzyc i czy jestem wstanie sam wymienic te czesci?

Moze ktos ma wiedze na ten temat.

Opublikowano

Hej!!! Bylem dzis u dealera BMW w UK, Bo tam mieszkam. Czytalem najpierw bulietyny bmw i duzo znalazlem narzekan na te silniniki benzynowe, w bmw powoedzieli ze zdjagnozuja to i zrobia co trzeba za FREE!!! Co sie okazalo na 3ki jest akcja serwisowa, dot. To prawdopodobnie cewek zaplonowych i oprogramowania. Moja e90 jest z marca 2009 rok, takze ma 3,5 roku i mimo to zrobia to za free bo problem powstal z ich winy. Pozdro

 

P.s jutro mam wizyte napisze w czym tkwil problem (jak mi powiedzą) :)

Opublikowano

Ok bylem w serwisie.... Wymienili wszystkie cewki (boscha), upgradeowali mi tez soft silnika... Auto chodzi plynniej, lepiej, raz mial tylko utrate mocy, ale nie jestem 100% pewny... Te silniki ogolnie "chodza inaczej". Jedyne co jest bardzo zauwazalne to ruszanie z 1ki, nie ma zajaczkowania i szarpania... Ogolnie lepiej chodzi z niskich obrotow... No nic poczekamy, pojezdzimy zobaczymy,

 

 

P.s

Auto umyli i odkurzyli i wszystko za FREE :))

Pzdr...

  • 4 lata później...
Opublikowano
Witam posiadam bmw e90 320i 150km 2005r miałem pewien problem ze swoim bmw na poczatku zaświeciła sie na dolnym ekranie duża ikonka pomarańczowego silnika w połowie pod ukosem wypełniona samochód normalnie się zachowywał na nastepny dzień po przejechaniu około 30 km zaświeciła się druga kontrolka check engine na górze ekranu taka mała pomarańczowa pusta w środku i świeciły obydwie a po chwili samochód stracił moc był dużo słabszy, na nastepny dzień auto chodziło normalnie ale potem znowu powracał . jeśli ktoś ma takie same objawy w swoim bmw to jest to SONDA LAMBDA montowana na tłumniku kosz takiej sondy na allegro to 235zł umnie problem znikł całkowicie przeważnie taka sonda wytrzymuje około 160 tyś km ja miałem 153 tyś km
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

7

 

Witam mam problem z bmw e65 3.6 v8 obroty faluja i brak mocy kontrolki ktore sie pala to przekreslony chek engine i czasami kontrolka trakcji i wtedy do falujacych obrotow dochodzi brak mocy mialem juz ten problem wczesniej ale ostatnim razem wymienili mi swiece i jedna cewke i bylo ok na chwile teraz dalej to samo blad ktory sie wyswietla to driving stability could be affected when accelerating and cornering.co mam z tym zrobić?gdzie szukać?cały Internet już przejrzałem i nic na ten temat nie mogę znaleźć...pomozcie bo już brakuje mi sil...pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznij od komputera i konkretnych błędów, bo teraz to tylko wróżbita może podać przyczynę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Na diagnostyce błąd P0120 czyli przepustnica(regulacja obrot 6w silnika)/czujnik pozycji pedału/przełącznik obrotu.

Błąd niby jest ale wyświetla go na moim domowym diganizerze jak byłem na profesjonalnym kompie to niczego nie pokazało... dodam jeszcze że auto jest w gazie bo nie napisałem tego.tak jak pisałem miałem już ten problem jakieś dwa miesiące temu i wtedy tez wymieniłem dwa razy przepustnice bo mechanik steierdzil ze to jest wina gdzie okazalo sie ze mam teraz 3sprawne,przepływomierz,świecę i jedna cewke i dopiero po tych świecach i Cewce było ok ale jak się okazuje na chwile:/ nie wiem już co mam robić auto skacze na obrotach od 1000 do 2000 skrzynie mi rozwali:/i do tego dochodzi przynajmniej raz albo dwa razy dzienni3 spadek mocy...czemu w ten tryb awaryjny wchodzi czy możliwe że przez to skakanie na obrotach dostaje jakaś zła mieszankę i dla tego wrzuca tryb awaryjny czy o co tu chodzi?opadają mi już ręce nie wiem co mam robić gdzie szukać?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukaj w okolicy kogoś kto zajmuje się tylko bmw i ma odpowiedni program, wtedy na pewno uda się ustalić przyczynę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.