Skocz do zawartości

urwany zawór


ADAMp

Rekomendowane odpowiedzi

dalem w pioro na piaseczku potem wpadlem na asfalt autko zapiszczalo potem sie zadusilo i zgaslo jak sie okazalo to urwal sie zawor wybil dziure w tloku a drugi sie skrzywil jaka byla przyczyna i czy komus sie juz cos takiego przytrafilo? ps bmw jest z 12 zaworowym silnikem 2000cm 1988r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.mógł rozrząd przeskoczyć :mad2: a dżwigienki całe?.kumpel miał identycznie w calibrze 2.0 8v.pękły dwie dżwigienki,zawory pourywało i tłoki dziurawe.powkładał nowe,głowicę zrobił ale przy tym uderzeniu chyba korbowód dostał bo po poskładaniu auta 100km i wał bokiem wyszedł :duh:
klepało ale przestało!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obydwie dzwigienki polamane denko tloka i jeden zawor w misce olejowej a drogi zawor skrzywiony i brakowalo pol swiecy rozrzad byl ok pasek nie przeskoczyl ani sie nie zerwal pozniej ja odpalilem chodzila na 5 garach mechanik byl w szoku ja juz tego nie naprawialem bo i glowica byla peknieta poprostu kupilem drugi motor ale wciaz sie zadstanawiam co bylo nie tak mechanior tez niewie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obydwie dzwigienki polamane denko tloka i jeden zawor w misce olejowej a drogi zawor skrzywiony i brakowalo pol swiecy rozrzad byl ok pasek nie przeskoczyl ani sie nie zerwal pozniej ja odpalilem chodzila na 5 garach mechanik byl w szoku ja juz tego nie naprawialem bo i glowica byla peknieta poprostu kupilem drugi motor ale wciaz sie zadstanawiam co bylo nie tak mechanior tez niewie

 

Może strzeliło zabezpieczenie na górze trzonka zaworu i spadł na dół.

 

Ponadto faktycznie, M20 już nie warto robić po takich "zniszczeniach". Taniej jest kupić inny silnik i wsadzić.

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Naprawiałem m20 po urwanym zaworze.Wbił sie w tłok i zrobił dziurę.Kumpel jechał zrobił redukcję przy wyprzedzaniu i trach.Po moich oględzinach trzonki zaworów na wszystkich cylindrach wyglądały jakby się zacierały.Co gorsza kilka tygodni wcześniej były wymieniane zawory bo pęk pasek rozrządu.Myśle że wpływ na to może mieć:zła jakość paliwa(rozpuszczalnik-suche paliwo.Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

:roll:

Witam ja również miałem podobny problem jak koledzy wyżej , otóż jak zamierzałem się do wyprzedzania moją E34 520i , a ponieważ odcinek drogi był dosyć krótki , więc zredukowałem do trzeciego biegu i gdy puściłem sprzęgło, to coś jebło :nienie: a mianowicie urwał się zawór . Pasek się nie zerwał ani nie przeskoczył. Wbił się w tłok tak że był problem z wyciągnięciem, ale gdy to się udało to w tłoku była taka dziura że hej . Korbowód się zgiął i tyle z tego wyszło. Kupiłem nowy silnik, bo nie warto było tego robić. Dodam jeszcze że stało to się w silniku 12 zaworowym. Zastanawiam się co mogło być tego zdarzenia powodem :mad2: :mad2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmeczenie materialu. mialem taka przygode mercedesem 208d - rozrzad na łańcuchu.

Spokojne rozpedzanie,1 , 2, 3 i lubudu, koniec - efekt dziura w tloku i urwany zawor :twisted:

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.