Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dalem w pioro na piaseczku potem wpadlem na asfalt autko zapiszczalo potem sie zadusilo i zgaslo jak sie okazalo to urwal sie zawor wybil dziure w tloku a drugi sie skrzywil jaka byla przyczyna i czy komus sie juz cos takiego przytrafilo? ps bmw jest z 12 zaworowym silnikem 2000cm 1988r
Opublikowano
witam.mógł rozrząd przeskoczyć :mad2: a dżwigienki całe?.kumpel miał identycznie w calibrze 2.0 8v.pękły dwie dżwigienki,zawory pourywało i tłoki dziurawe.powkładał nowe,głowicę zrobił ale przy tym uderzeniu chyba korbowód dostał bo po poskładaniu auta 100km i wał bokiem wyszedł :duh:
klepało ale przestało!!!
Opublikowano
obydwie dzwigienki polamane denko tloka i jeden zawor w misce olejowej a drogi zawor skrzywiony i brakowalo pol swiecy rozrzad byl ok pasek nie przeskoczyl ani sie nie zerwal pozniej ja odpalilem chodzila na 5 garach mechanik byl w szoku ja juz tego nie naprawialem bo i glowica byla peknieta poprostu kupilem drugi motor ale wciaz sie zadstanawiam co bylo nie tak mechanior tez niewie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
obydwie dzwigienki polamane denko tloka i jeden zawor w misce olejowej a drogi zawor skrzywiony i brakowalo pol swiecy rozrzad byl ok pasek nie przeskoczyl ani sie nie zerwal pozniej ja odpalilem chodzila na 5 garach mechanik byl w szoku ja juz tego nie naprawialem bo i glowica byla peknieta poprostu kupilem drugi motor ale wciaz sie zadstanawiam co bylo nie tak mechanior tez niewie

 

Może strzeliło zabezpieczenie na górze trzonka zaworu i spadł na dół.

 

Ponadto faktycznie, M20 już nie warto robić po takich "zniszczeniach". Taniej jest kupić inny silnik i wsadzić.

Kai
Opublikowano
Niekiedy to zwykłe zmęczenie materiału.Te silniki w większości są już mocno wyeksploatowane, nieżadko występują awarie rozrządu. :(
Opublikowano
Witam.Naprawiałem m20 po urwanym zaworze.Wbił sie w tłok i zrobił dziurę.Kumpel jechał zrobił redukcję przy wyprzedzaniu i trach.Po moich oględzinach trzonki zaworów na wszystkich cylindrach wyglądały jakby się zacierały.Co gorsza kilka tygodni wcześniej były wymieniane zawory bo pęk pasek rozrządu.Myśle że wpływ na to może mieć:zła jakość paliwa(rozpuszczalnik-suche paliwo.Pozdrawiam
  • 2 lata później...
Opublikowano

:roll:

Witam ja również miałem podobny problem jak koledzy wyżej , otóż jak zamierzałem się do wyprzedzania moją E34 520i , a ponieważ odcinek drogi był dosyć krótki , więc zredukowałem do trzeciego biegu i gdy puściłem sprzęgło, to coś jebło :nienie: a mianowicie urwał się zawór . Pasek się nie zerwał ani nie przeskoczył. Wbił się w tłok tak że był problem z wyciągnięciem, ale gdy to się udało to w tłoku była taka dziura że hej . Korbowód się zgiął i tyle z tego wyszło. Kupiłem nowy silnik, bo nie warto było tego robić. Dodam jeszcze że stało to się w silniku 12 zaworowym. Zastanawiam się co mogło być tego zdarzenia powodem :mad2: :mad2: :mad2:

Opublikowano

zmeczenie materialu. mialem taka przygode mercedesem 208d - rozrzad na łańcuchu.

Spokojne rozpedzanie,1 , 2, 3 i lubudu, koniec - efekt dziura w tloku i urwany zawor :twisted:

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.