Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Zauważyłem, że kręcąc kierownicą w lewo w skrajnym położeniu kierownica jest mniej skręcona niż w skrajnym położenie po skręciu w prawo. o jakieś 15-20 stopni, ciężko wyczuć. Jaka może być przyczyna?

Opublikowano

Chętnie pomógłbym Tobie.

Ja sie a tym niestety nie znam. Byc może cos się dziej z drążkiem kierownicy..

 

Ale sa chłopaki na forum...Może ktos pomoże koledze. :modlitwa:

W razie czego poszukaj na Forum, cos powinno być. Ewentualnie zajdz do jakiegoś warsztatu i pogadaj z mechanikiem, spytaj go.powinien ci wytłumaczyc...

"Mężczyznę poznać nie po tym jak zaczyna, ale po tym, jak kończy..." Leszek Miller

"Czy stać nas na to, aby nas nie było stać..?" Kazimierz Marcinkiewicz


2oo> niż 4 koła

Opublikowano

No nie wiem czy to normalne.

Ale na pewno nie szkodliwe. Moze to byc spowodowane np regulacja zbieznosci. Jak mechanik regulowal nie ustawil przekladni na srodkowe polozenie i ustawil zbieznosc. Efektem tego moze byc wlasnie nierowne rozlozenie maksymalnych skretow na przekladni - taka moja teoria.

 

PS

Widze gsx1100g ze lubisz posty nabijac ;)

Opublikowano

ja też stawiam na zbieżność poprostu ktoś wcześniej musiał wymieniać końcówki drążków kierowniczych i nie wkręcił ich po równo z tąd ten nierówny skręt na kole kierownicy pojedż na pożądną geometrie do warsztatu i powiec co jest grane a napewno to ustawią jak należy

pozdrawiam

Opublikowano
Macuga chodzi o pronien skretu?? skad masz takie dane? czemu nie mialyby byc takie same w obie strony? hmmm sprawdzcie w swoich autach, bo jak na moj gust to kierownica powinna byc symetrycznie w skrajnych polozeniach a nie tak ... jakos dziwnie :) co do drakow to faktem jest ze robilem zawieszenie i wszystko wymienialem ale przed bylo tak samo a drozki ponoc sa wkrecone po rowno z kazdej strony. co do zbierznosci to ciezko jest chyba znalesc warsztat ktory robi to dobrze!!! a musialbym zrobic zbierznosc jeszcze raz bo auto ucieka mi na prawo. poprzednio jak robilem to nie umieli mi zrobic z tylu na lewym kole jakiegos konta.. brakowalo 25 setnych ale ponoc to sie miesci w normie... hmmm nie wiem. :(((
Opublikowano

Dane o średnicy zawracania znalazłem w gazecie gdzie był przeprowadzany test tego modelu.Różnica wynika pewnie z samej konstrukcji zawieszenia.Z tego co wiem w innych autach też można spotkać różnice w średnicy zawracania w lewo i w prawo. :roll:

Ważne by przy jeździe na wprost kierownica była ustawiona idealnie pośrodku. :cool2:

Opublikowano

Moze autko było uderzone i teraz łatwiej skreca w lewo niz w prawo lub odwrotnie... :twisted2:

 

Moze zamiast drążka kierownicy siedzi tam patyk, albo uchwyt od grabi... :twisted2:

 

Ciekawe-sprawdze jak to wygląda w mojej. Musze tylko uporac sie z brakiem ze spadkiem sprezania...

 

moze ktoś wie, co sie mogło stac, ze autko straciło sprezanie...?

:modlitwa:

"Mężczyznę poznać nie po tym jak zaczyna, ale po tym, jak kończy..." Leszek Miller

"Czy stać nas na to, aby nas nie było stać..?" Kazimierz Marcinkiewicz


2oo> niż 4 koła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.