Skocz do zawartości

E93 330d - Stormtrooper - sprzedany - jest następca


Wlodi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 741
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co do wspomagania - pompa okazala się sprawna. Niestety maglownica była nieszczelna ale temat już ogarnął kolega gorlik79 i kolega dziqsek od strony elektroniki :cool2:

Jeszcze musze poleciec zrobić kalibrację ze względu na aktywny układ kierowniczy (trzeba było jeszcze zrobić geometrię - przy okazji polecam stację na ul. Augustówka 6 - pełna profeska). Od razu zrobie serwis olejowy.

 

Miałem już klienta na białasa i byłem umówiony na tranzakcje w weekend. Wczoraj wieczorem przysiadłem jednak do szukania potencjalnego następcy i niestety cokolwiek co niebyloby krokiem w tyl wymaga nakladów w okolicach 140k. Na ten moment jestem zbyt rozsądny (lub poprostu zbyt biedny ;) ) na takie "inwestycje". ;) Białas zostaje. :) (fanfary ;) )

Myślę Wlodi to że to bardzo słuszna decyzja :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

Auto masz naprawdę mega dopieszczone, wizualnie oraz technicznie więc szkoda oddawać komuś tak doinwestowane autko :D :wink:

Poza tym tak jak piszesz co kupisz później :? Ponowne rozterki bo coś trzeba dołożyć, zmienić, zmodyfikować i znowu koszty się robią :x

Czyli na Ułężu znowu będziesz bezkonkurencyjny, jeżeli chodzi o wygląd :) :wink:

Może teraz tylne zaciski MPerformance sobie zapodasz :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Niestety maglownica była nieszczelna ale temat już ogarnął kolega gorlik79 i kolega dziqsek od strony elektroniki :cool2:

 

Regenerowałeś magla czy wymieniłeś tylko uszczelniacze ?

U mnie przy prawym drążku coś tam się lekko poci, ale płynu na razie nie ubywa.

Zastanawiam się czy nie oddać do firmy zajmującej się regeneracją tylko jedyna jaką znalazłem, która nie budzi wątpliwości to HYDROSYSTEM w okolicach Poznania, a to kawał drogi ode mnie.

Czy korzystał ktoś z usług tej firmy ?

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Niestety maglownica była nieszczelna ale temat już ogarnął kolega gorlik79 i kolega dziqsek od strony elektroniki :cool2:

 

Regenerowałeś magla czy wymieniłeś tylko uszczelniacze ?

U mnie przy prawym drążku coś tam się lekko poci, ale płynu na razie nie ubywa.

Zastanawiam się czy nie oddać do firmy zajmującej się regeneracją tylko jedyna jaką znalazłem, która nie budzi wątpliwości to HYDROSYSTEM w okolicach Poznania, a to kawał drogi ode mnie.

Czy korzystał ktoś z usług tej firmy ?

 

To bylo uszczelnienie tylko. Robilem w firmie Hydrosystem z Chełmży. Daja gwarancję na wykonaną usługę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Chodzi mi o rzeczy z 4 i 9 strony Twojego wątku :-)

Nakladki na lustra ori bmw performance.

Dokladki do zderzaka to byl akurat jakis chinczyk z ebaya.

Chyba juz nie robia oryginalnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nie przesadzaj z tą ikoną ;).

 

Nie ukrywam, że Twój przypadek też miał na to wpływ.

Kupiłeś F10 520d i je sprzedajesz. Cena 120k. Zeby kupić podobną 530d trzeba wydać ze 140-150k (może być taniej ale pewnie po przygodach).

Myślalem jeszcze o jakims e90 335d (nie interesuje mnie przesiadka na coupe - tylko sedan) ale jest tylko jedna warta uwagi na allegro wystawiona za 72k. Wyposażona jest biednie porównując do mojego (brak skóry, pdc przód itp itd). Dodatkowo z ciekawości wszedłem w dział "co myślicie o aucie z ogłoszenia" i tam większość niestety miała jakieś historię pomimo cen w okolicach 75k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj z tą ikoną ;).

 

Nie ukrywam, że Twój przypadek też miał na to wpływ.

Kupiłeś F10 520d i je sprzedajesz. Cena 120k. Zeby kupić podobną 530d trzeba wydać ze 140-150k (może być taniej ale pewnie po przygodach).

Myślalem jeszcze o jakims e90 335d (nie interesuje mnie przesiadka na coupe - tylko sedan) ale jest tylko jedna warta uwagi na allegro wystawiona za 72k. Wyposażona jest biednie porównując do mojego (brak skóry, pdc przód itp itd). Dodatkowo z ciekawości wszedłem w dział "co myślicie o aucie z ogłoszenia" i tam większość niestety miała jakieś historię pomimo cen w okolicach 75k.

Ten biały sedan za 72k (jeżeli o nim mowa) wisi już dłuuugo, więc może to o czymś świadczy... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Dokladnie o nim mowa. Jeśli miałbym brać jakiekolwiek e90 to tylko 335d. Nie ma tego za duzo :(. Zresztą widzę, że ten biały sedan wystawiony u handlarza. Przebieg 180kkm , brak skóry, brak PDC przód raczej ciężka by to była przesiadka...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem już klienta na białasa i byłem umówiony na tranzakcje w weekend. Wczoraj wieczorem przysiadłem jednak do szukania potencjalnego następcy i niestety cokolwiek co niebyloby krokiem w tyl wymaga nakladów w okolicach 140k. Na ten moment jestem zbyt rozsądny (lub poprostu zbyt biedny ;) ) na takie "inwestycje". ;) Białas zostaje. :) (fanfary ;) )

 

 

Mam podobny "problem". Od jakiegoś czasu zawiesiłem dalsze modyfikacje swojej e91 bo w sumie teraz to już tylko zostało zrobienie kroku w kierunku przeróbki na M3 e91 (na poczatku z zewnątrz) albo szukanie nowego nabywcy. Jeśli miałbym się zdecydować na sprzedaż to potencjalnym następcą byłoby M3 e9x (bardziej leży mi coupe niż sedan ale sedana nie skreślam całkowicie z tego względu, że mógłbym ewentualnie zrobić przekładkę swojego wnętrza bo wątpię żeby ktoś chciał mi zapłacić tyle kasy ile włożyłem w nowe, niespotykane wnętrze). Z jednej strony szkoda mi sprzedawać auta, które znam i wiem jak było użytkowane i w które włożyłem kupę kasy. Za potencjalnego nabywcę musiałbym wyłożyć +40k EUR (nie chcę strucla za 25-28k bo takie mam tu na miejscu do nabycia, wolę dołożyć i kupić coś z podobnym przebiegiem jak moja e91 w dniu zakupu). Ciężki temat do zgryzienia i chcę się w końcu na coś zdecydować bo już mnie korci, że nic się dalej nie dzieje z moim autem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA swoj problem rozwiazalem prosto. E91 jest moje do zabawy, modowania i pracy (zupelnie sie nie nadaje na moje przejazdy po europie bo pali duzo, jest niewygodne ale niewazne...) a rodzinie kupujemy z zona auto rodzine... czyli prawdopodobnie X5 3.0D 3 letnie ktore nie dostanie ani jednego moda tak nie lubie tego auta. Bo miala byc piekna Z4 na lato... al nie pomiescisz dwoch grzdyli w Z4. W polsce latwiej o takie rozwiazanie bo ubezpieczenie OC jest niskie... 600/700 zl rocznie na E91... da sie przezyc.

 

Bo tyle kasy a szczegolnie wysilku wlozone w auto po to aby go sprzedac po 2 latach uzytkowania to po co... jak przebije 500 tys km sie zatanowie, jestem w polowie ! :roll:

 

A tak naprawde nie widze za bardzo sensu zmieniac po to zeby zmieniac... auto spelnia wszystko co od niego chce, sadze ze juz wyroslem z konsumpcjonizmu malolata... bardziej mnie jara robienie jakiegos moda, zastanawianie sie jak cos rozwiazac z glowa i bez rujnowania sie niz kupienie kolejnego nowego wozu gdzie trudnosc polega na wielkosci konta w banku...

 

Tak naprawde to jak sie konczy juz wszystkie mody pôdstawowe ktore sie zalozylo to dopiero zaczyna byc zabawa... ja w tym tygodniu mam nadzieje koncze juz zewnetrze wyglad a la M3 i pewnie zaczne rozgladac sie za fotelami z M3...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci ta biała to mega kozak i jest naprawde zadbana. Ogladałem ją. Nie kupiłem jej bo na moje oko cena za wysoka. Trzeba szukać okazji . Za sowoją zapłacilem dokładnie 10900euro i 51460zł z zarejstrowaniem i przywiezieniem.

 

Szukaj znajdziesz coś fajnego. Sedany są rzadkie i trzymają ceny , ale warto być cierpliwym-czas gra na Twoją kożyść. Szukaj i targuj - te 335d się łatwo nie sprzedają i z tego względu łatwo zjechać z ceny.

Może ci od tej bialej dojrzeli do obniżki??? .... Łatwo kupić tanio, trudno sprzedac drogo ... taka jest niby zasada.

 

Np Mariusz kupil 2 lata temu za 56 tys zarejstrowaną 335d

 

Ten biały sedan za 72k (jeżeli o nim mowa) wisi już dłuuugo, więc może to o czymś świadczy... ;)

 

No świadczy o tym ,że cena za wysoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj z tą ikoną ;).

 

Nie ukrywam, że Twój przypadek też miał na to wpływ.

Kupiłeś F10 520d i je sprzedajesz. Cena 120k. Zeby kupić podobną 530d trzeba wydać ze 140-150k (może być taniej ale pewnie po przygodach).

Myślalem jeszcze o jakims e90 335d (nie interesuje mnie przesiadka na coupe - tylko sedan) ale jest tylko jedna warta uwagi na allegro wystawiona za 72k. Wyposażona jest biednie porównując do mojego (brak skóry, pdc przód itp itd). Dodatkowo z ciekawości wszedłem w dział "co myślicie o aucie z ogłoszenia" i tam większość niestety miała jakieś historię pomimo cen w okolicach 75k.

 

A ja nie ukrywam, że kupiłem ten samochód również w celach handlowych :wink: $$$

Jednak jeżdżąc teraz F10 na co dzień widzę przepaść między serią 3er a 5er.

Komfort, funkcjonalność, wyciszenie, miejsce w środku. Zalety nie do przecenienia :roll:

Na pewno brak jej pazura i emocji jakie dawało 335d ale zbliżam się do 30-tki, więc pora się ustatkować :norty:

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj z tą ikoną ;).

 

Nie ukrywam, że Twój przypadek też miał na to wpływ.

Kupiłeś F10 520d i je sprzedajesz. Cena 120k. Zeby kupić podobną 530d trzeba wydać ze 140-150k (może być taniej ale pewnie po przygodach).

Myślalem jeszcze o jakims e90 335d (nie interesuje mnie przesiadka na coupe - tylko sedan) ale jest tylko jedna warta uwagi na allegro wystawiona za 72k. Wyposażona jest biednie porównując do mojego (brak skóry, pdc przód itp itd). Dodatkowo z ciekawości wszedłem w dział "co myślicie o aucie z ogłoszenia" i tam większość niestety miała jakieś historię pomimo cen w okolicach 75k.

 

A ja nie ukrywam, że kupiłem ten samochód również w celach handlowych :wink: $$$

Jednak jeżdżąc teraz F10 na co dzień widzę przepaść między serią 3er a 5er.

Komfort, funkcjonalność, wyciszenie, miejsce w środku. Zalety nie do przecenienia :roll:

Na pewno brak jej pazura i emocji jakie dawało 335d ale zbliżam się do 30-tki, więc pora się ustatkować :norty:

 

Ja nie widze rużnicy w komforcie pomiędzy e60 a e90-nie wiem jak z F10. Co do funkcojalności pomiędzy e92 a F10 no to nie ma co polecmizować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
A ja widzę ogromną różnicę w prowadzeniu i komforcie między e90, a e60, oczywiście na korzyść e60. Piątka jest duża i wygodna ale 3 daje więcej frajdy z jazdy :)

Slyszałem już baaardzo wiele tego typu opinii. Wczoraj porozmawiałem z kolegą gorlikiem który jak sam się przyznał był przekonany święcie, że kupi f10 odkąd pierwszy raz zobaczył ten model. Po przejechaniu się kilkoma wersjami stwierdził że to auto jest poprostu nudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie , ale mialem e60 pożyczone od tescia (a w zasadzie to dziewczyna pożyczyla) na jakies 6 tyg i jeśli mam porównac to e60 automat z e90 automat to nie widzę rożnicy... Nawet wolę e90 bo przynajmniej jedzie a te e60 zamulone- no ale 530d do 335d nie mozna porównywać. Za to komfort na długim dystansie np 600kilometrów i tu i tu na 5

 

Oczywiście porównójąc e91 manual ze zwyklymi fotelami do e60 automat to jest roznica w komforcie użytkowania i to spora. Przejechanie 580 km na tych najgorszych fotelach w e9x to koszmar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja widzę ogromną różnicę w prowadzeniu i komforcie między e90, a e60, oczywiście na korzyść e60. Piątka jest duża i wygodna ale 3 daje więcej frajdy z jazdy :)

Slyszałem już baaardzo wiele tego typu opinii. Wczoraj porozmawiałem z kolegą gorlikiem który jak sam się przyznał był przekonany święcie, że kupi f10 odkąd pierwszy raz zobaczył ten model. Po przejechaniu się kilkoma wersjami stwierdził że to auto jest poprostu nudne.

 

Nudne to malo powiedziane, bylem wczoraj z zona w salonie i rownierz byla napalona na F10... a potem nim pojezdzila i stwierdzila ze jej sie lepiej jezdzilo E60... ktorym raz jezdzila.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja widzę ogromną różnicę w prowadzeniu i komforcie między e90, a e60, oczywiście na korzyść e60. Piątka jest duża i wygodna ale 3 daje więcej frajdy z jazdy :)

Slyszałem już baaardzo wiele tego typu opinii. Wczoraj porozmawiałem z kolegą gorlikiem który jak sam się przyznał był przekonany święcie, że kupi f10 odkąd pierwszy raz zobaczył ten model. Po przejechaniu się kilkoma wersjami stwierdził że to auto jest poprostu nudne.

 

Nudne to malo powiedziane, bylem wczoraj z zona w salonie i rownierz byla napalona na F10... a potem nim pojezdzila i stwierdzila ze jej sie lepiej jezdzilo E60... ktorym raz jezdzila.

Ładny hejt na F10.

Posłuchajcie się lepiej Panowie.

Nudna to może być skoda octavia a nie BMW F10... :mlotek:

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny hejt na F10.

Posłuchajcie się lepiej Panowie.

Nudna to może być skoda octavia a nie BMW F10... :mlotek:

 

Nie no rozmawiamy tu z punktu widzenia BMW i niektore modele moga bardziej przypasc do gustu niz innne, oczywiscie miedzy passatem a F10 kazdy tutaj wezmie F10. Dla mnie to w ogole ten segment jest malo fasynujacy... albo za male i wole serie 7 jako samochod rodzinny limuzyna albo za duzy i wole serie 3.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pierwszy raz widzialem na zywo po pierwsze samochod Wlodiego a w szczegolnosci swiatla.

 

Samochod jest cacy i bede musial jeszcze nad moim ^popracowac aby doszedl do tej perfekcji ale swiatla...

 

Ze zdjec pomyslalem ladne swiatla ok ale troche skorka za wyprawke zeby to do stanow wysylac... na zywo te swiatla to dzielo sztuki ! jak nie swieca to wygladaja kosmicznie ale jak sie je zapali to jest obled i mimo wygorowanej ceny to jest naprawde super solidny i nadprzecietny mod. Bajka ! :cool2: :cool2:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Milo slyszec. Ja niestety potem jeszcze wrocilem na lawecie bo padlo kolo pasowe. Czarna seria. Potem jeszcze padla bateria i porwalem sznurowadlo. Piatek 13ego dzis dla mnie a przeciez byl 10ty dzis.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.