Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Dzis z okazji, ze mialem dostep do sprezarki chcialem przeczyscic sobie obie chlodnice i IC. Zagladam sobie przez zderzak i widze spocony IC w dolnej lewej czesci patrzac na przod auta. Zrobiem fotki (niestety telefonem) i prosze o potwierdzenie czy to jest nieszczelnosc IC?

 

http://imageshack.us/a/img687/7598/ic01b.jpg

http://imageshack.us/a/img856/3741/ic02.jpg

http://imageshack.us/a/img210/2123/ic03.jpg

 

Pytam ponieaz niedawno robilem testy INPA (odczuwam lekka turbo - dziure), ale ku mojemu zdziwieniu turbo pompuje ponad 100bar wiecej niz oczekuje ECU... nie slysze tez zadnego syczenia, ktore jest charakterystyczne dla nieszczelnosci w dolocie.

Jesli to jest faktycznie dziurawy IC to co robic?

1. Probowac spawac obecny

2. Szukac ori uzywki

3. Szukac wiekszego IC (jesli tak, to prosze linki z Allegro jaki to ma byc?) - dodam, ze mam program zrobiony przez TC, wiec moze warto zalozyc wiekszy IC?

Opublikowano

Mam dokładnie tą sama przypadłość, jednak nie odczuwalna jest dla mnie w sensie zmniejszenia osiągów oraz braki czasowe nie pozwalają.

Opcja kupna nowego ori mija się z celem ze względu na cenę, używki z Aledrogo są w 90% "spocone" a reszta też cenowo nieprzystępna.

Pozostaje opcja spawania/klejenia, raczej klejenia bo IC posiada plastikowe króćce - ewentualnie rozbiórka i spawanie.

Póki co nie przeszkadza więc odkładam operację na dalszy plan jak opcja czasowa pozwoli.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano

tak się niestety dzieje

zdjemi sobie IC i wyleje się trochę oleju, wypłucz benzyną etc

umyj sobie dobrą chemią i będzie na jakis czas

Opublikowano
ej ja tam nie widzę żadnej dziury... odpal silnik i niech ktoś gazuje, a Ty słuchaj czy nie wydobywa się syczenie z tamtych okolic. Może też być tak, że będzie wydostawała się silna struga powietrza. Jeżeli uszkodzenie lameli (rdzenia) to można spawać, jeżeli uszkodzenie kierownicy powietrza (plastikowa złączka) to wymiana IC. Nie ma co szukać większego, bo ten spokojnie daje radę do 200KM.
Opublikowano
No ja dziury tez nie widze, ale skoro jest spocony IC, to raczej na pewno jakas nieszczelnosc jest... Musze sprawdzic tak jak yoshimura01 pisze..
Opublikowano
Żeby były takie plamy wystarczy jakaś milimetrowa nieszczelność i ciśnienie zrobi swoje.

 

Czyli mam sie tym nie przejmowac? Znalazlem zdjecie sprzed pol roku i widze, ze IC byl tak samo spocony jak teraz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.