Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Witajcie,

 

mam 2 pytanka:

 

- co to jest 1 i 2 na dołączonym zdjęciu?

- czy to normalne, że w 7-letnim wozie 1 jest zardzewiałe a 2 przecieka tworząc zacieki?

 

http://i48.tinypic.com/15e6xvr.jpg

Opublikowano

witam

1-u mnie byl nalot ale nie rdzy-wyczyscilem

2-no nie powinno wyciekac(moze za duzo plynu)albo(termostat nie dziala jak powinien)

Opublikowano

1.mam to samo u siebie to jest pompa vacum. Pod nią jest oring który trzeba wymienić mi właśnie z niego leci olej. NIe jest tak łatwo go wymienić ,bo trzeba spuścić płyn chłodniczy i zdemontować chłodnice spalin by wyciągnąć pompę vacum.

 

2. Zbiorniczek od płyny chłodniczego. Wycieka tak jak widać ślad spod korka? Wydaje mi się ,że masz za duże ciśnienie w układzie chłodniczym i stąd problem wyrzucania płynu chłodniczego. Musisz sprawdzić czy nie grzeje CI się auto być może termostat nei działa jak powinien ,pracuje na małym obiegu i stąd ten nadmiar ciśnienia (temperatura rośnie)

Używane części do BMW e36 e38 e39 e46 e53 e60 e87 e90 f01 f10 f30

tel .: 731 885 885 Zapraszam :)


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39682621

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2. chyba umre ze śmiechu - ulało się podczas wlewania i tyle!!!!!!
Opublikowano

Kolego mam taki sam model u mnie jest tak samo zardzewiałe aktualny przebieg 285 tys km, im wiekszy przebieg tym bardziej zardzewiale. A przy zbiorniczku wyrownawczym albo bylo za duzo plynu i jak sie rozgrzal wywalilo korkiem, albo za duze cisnienie w ukladzie albo poprostu uszczelka przy korku juz zuzyta albo uszkodzona.

Pozdr.

  • 4 lata później...
Opublikowano
1.mam to samo u siebie to jest pompa vacum. Pod nią jest oring który trzeba wymienić mi właśnie z niego leci olej. NIe jest tak łatwo go wymienić ,bo trzeba spuścić płyn chłodniczy i zdemontować chłodnice spalin by wyciągnąć pompę vacum.

 

Zabieram się w weekend za ta wymianę. Czy jesteś pewien że spuszcza się płyn z chłodnicy ? Przecież to w oleju działa ?

 

Wydawało mi się, że bez problemu kładę szmaty na paski żeby trochę oleju na paski nie poleciało. odkręcam pompę, zakładam nowy oring i skręcam.

 

Mam BMW 530d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.