Skocz do zawartości

M50B25 Problemy po swapie :/


zlyzet

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jeszcze w zasadzie sprawa się nie zakończyła dlatego nic definitywnie nie pisałem.

Na tą chwilę przy zapalaniu na zimnym silniku rano prycha, strzela, gaśnie, faluje i takie tam, jak się zagrzeje to jest już ok.

Co ciekawe na gazie te objawy znikają/zmniejszają się.

Samochód w tej chwili u "magika" już od trzech dni (nie wiem czy tak przerąbane czy po prostu tyle trwają "testy").

Ostatnie info jakie miałem to listwa wtryskowa bądź pompa paliwa.

W międzyczasie w ogóle "na silnik" założony został gaz po czym jeszcze sam odkręcałem kolektor bo chciałem przeglądnąć go odnośnie nieszczelności

i jak zobaczyłem "pracę" gazowników to umarłem :/

W jednym miejscu coś im nie wyszło albo cholera wie jeśli chodzi o nawiercenie otworu na dyszę więc wkręcili tam śrubę i "ucięli" jej głowę (zakładam że zrobili to celem uszczelnienia).

Druga sprawa to dysze wkręcone tak sobie bez kompletnie żadnego zabezpieczenia (nie to żebym był znawcą ale nawet w instrukcjach montażu od producentów instalacji gazowych jest napisane żeby to zabezpieczyć klejem do gwintów).

Pomijam już 80000 innych "błędów w sztuce" jak brakująca nakrętka czy śrubka tu i ówdzie i takie tam.

Ogarnąłem to jak umiałem, dysze zabezpieczyłem klejem do gwintów potem jeszcze silikonem, i tak jeszcze wygląda to jak kupa nawozu ale teraz nie mam warunków żeby przy tym grzebać bo nie mam garażu a na zewnątrz -500.

Jak przyjdzie wiosna to będę "dopieszczał" wyglądowo, na razie czekam na diagnozę i mam nadzieję że przynajmniej w końcu będę mógł samochodem jeździć względnie "normalnie".

 

Jak tylko sprawa się wyjaśni to napiszę dokładnie co było przyczyną.

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smutna prawda jest taka, że mechanicy naprawiają samochód za Twoje pieniądze. Oglądają, drapią się po jajach, aż w końcu wymyślą, że dana część jest do wymiany. Ty płacisz, oni wymieniają. Działa- spece, fachowcy. Nie działa- wracają do drapania :P

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwo powiedzieć trudniej zrobić bo dopóki się nie odda samochodu gdzieś to trudno powiedzieć czy ktoś robi dobrze czy nie (ten zakład LPG gdzie oddawałem samochód był polecany przez znajomych)

W każdym razie już wszystko zrobione - wymieniona listwa wtryskowa oraz pompa paliwa + okazało się że uszkodzony był przekaźnik sondy lambda przez co mimo tego że była nowa to nie pracowała tak jak powinna.

W zasadzie jeszcze został gaz do regulacji bo czasami faluje na gazie (gość który robił przy aucie stwierdził że gaz był ustawiony do nieprawidłowych parametrów i teraz jak już są ok to przez to świruje).

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a mozesz mi powiedziec gdzie ten przekaznik od sondy sie znajduje i który to jest? bo ja tez mam ten problem ze sonda nowa a odziwo nie pracuje, tak przynajmniej stwierdzil "fachowiec" Podpowiedz :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję podjechać do tego gościa który mi to robił ewentualnie i zapytać bo nie pokazywał mi konkretnie palcem który to przekaźnik tylko mi o tym powiedział.

Strzelam że chodziło o to co tutaj http://forum.bmwautoklub.pl/viewtopic.php?t=10622

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pierwszy od nadkola pomarańczowy przekaznik grzałki sondy.Drugi środkowy, przekaznik pompy paliwa(powinien być niebieski).Trzeci biały(5 pinów)przekaznik główny sterownika.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy od nadkola pomarańczowy przekaznik grzałki sondy.Drugi środkowy, przekaznik pompy paliwa(powinien być niebieski).Trzeci biały(5 pinów)przekaznik główny sterownika.

DZIEKI wielkie kolego, mysle ze wielu forumowicza sie przyda :) A mozna w jakos sposób sprawdzić czy przekaznik prawidłowo działa? czy jest tylko tak ze albo działa albo wogóle? Cienki jestem z elektryki , podpowiedzcie cos :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko sprawdź najlepiej kilka razy w odstępach czasu bo u mnie z tego co mówił mechanik załączał się ale nie zawsze i dlatego było tak że raz auto jeździ w miarę ok a za chwile już świruje.

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.