Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam Problem z BMW E36 320 podłączałem 2 razy pod kompa i wykazało błąd 26 Napięcie jednostki kontrolnej bemka odpala i od razu gaśnie nie mam pojęcia co jest. Szukam pomocy co zrobić...

Może ktoś miał Taki problem

 

Pomocy...

 

Dziękuje z góry.

Opublikowano

Nie immo nie ma w niej...

 

 

 

 

no schemat to gorzej bo nie posiadam... Alternator sprawdzałem bo myślałem o diodach zenera i regulatora napiecia ale jest ok..

ciężko z tym

 

to się stało po wymianie paska klinowego chodziła i skakały jej obroty potem strzał był i chodziła tyle żebym dojechał do domu a obroty skakały od minimum do 3,5 tys obrotów a potem gasła

Opublikowano

Czujnik wału sprawdzałem od kolegi działającego silnika bo ma taki sam model... czujnik wałka rozrządu też...to jest ciężki temat:]

Przepływomierz sprawdzałem i cewki wszystkie układ dolotowy jest szczelny silniczek krokowy sprawny wtryski i listwa wtryskowa ok pompka paliwa też

 

... już nie mam pojęcia co sprawdzać może uziemienie źle łączy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na 26 pinie masz stały plus na sterownik silnika ,może tu coś nie tak.Miernik w dłoń albo możesz podać plus 12 na ten pin.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Tak auto w gazie i to minus...

był strzał gazu po strzale tylko wystrzeliła rurka od silniczka krokowego co wchodzi w kolektor ssący i nic wiecej reszta sprawna...

coś jest z instalacją odcina mi zapłon

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może opisz jak się to stało bo objaw może wskazywać na brak synchronizacji kluczyka z ews.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Po wymianie Paska klinowego zaczął mi skakac na obrotach jak chodził na benzynie do 1500 obr a na gazie trzymał cały czas 2000tys obrotów i tak jezdziłem wiadomo przez to troche wiecej palił...minął tydzien i miałem strzal gazu przez to po tym strzale chodził tylko na benzynie ale do 3500tys obrotów potem gasła więc żeby nie zgasła musiałem pulsacyjnie dodawć gazu i strzelał mi w tłumiku jak ją zgasiłem to tylko teraz odpala i gaśnie od razu...

 

 

Sprawdzałem czujnik Wału i wałka rozrządu wymieniałem kolektor ssący silniczek krokowy cewki świece przepływomierz i komputer wszystko od kolegi z jego działającego silnika .. :cry: podłaczałem dwa razy pod kompa i wykazało bład 26 jednostki kontrolnej .. coś z napięciem ... w tym pierwszym wykazało coś z sonda ale nawet jakby sonda była walnieta to by odpalił..

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

W końcu działa... Niby wadliwy czujnik wałka rozrządu mam go odłaczone i chodzi... miałem drugi podłaczałem i tez nie działał ale nie mam pewnosci czy był dobry..

Sprawdze u kolegi jego czujnik i bede wiedział...

ale czemu pokazywało mi błąd 26 Napięcie sterowania Silnika.

:shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.