Skocz do zawartości

kręcenie kołami z miejsca 1.8i


moon9409

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam BMW E36 1.8i 1994r. Mój problem polega na tym, iż moja beta nie chce zakręcić kołami z miejsca na asfalcie, czy ona ma po prostu za mało mocy czy coś jet nie tak ? Nie tylko ja próbowałem zerwać ją z miejsca... Kupiłem ją z wyciętym katalizatorem, może straciła przez to na mocy i to jest powód ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ludzie to tez nie mają innych problemów...kolego ogarnij sie trochę, przestań palić trawę czy co tam używasz...zejdź na ziemie. Jak chcesz spanowac piskiem opon na wiosce to było kupic jakiś przednionapędowy samochód lub 328i...

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"KRIS85" gdzie napisałem, że chce poszpanować piskiem opon na wiosce bo nie widze. Zadałem to pytanie bo chce wiedzieć czy coś może jest nie tak z moją betą, chociaż nie ukrywam bo czasami ruszyłbym sobie z piska. Jeśli nie chcesz to nie odpowiadaj, nie potrzebuje komentarzy tego typu. Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał 1.8 chyba 114KM i "palił laka" na zawołanie.

Tyle że niemiał szpery i z reguły jedno koło chwytało.

A i co najgorsze silnik zaczął klekotać i w pewnym momencie panewka mu się obróciła ;)

X2 M35i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jedno koło tylko chwyta. A długo poszalał zanim silnik zaczął klekotać i panewka się obróciła ? Bo jeśli chodzi o stan silnika to wydaje się być w mega stanie, nic a nic nie klekocze, nie łapie oleju, nie przegrzewa się, cud miód jak na ten rocznik :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

około.6 do 8 miesięcy latał,prawie w każdy deszcz ronda bokiem itp. tylny most zajechał w międzyczasie i inny założyli a pod koniec żywota chodziła jak traktor.

Ogólnie ją dobił, z blacharki to tylko lewe tylne drzwi nie były obite ;)

Ale reasumując 1.8 powinien zrywać koła.

X2 M35i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i tak długo ;p Haha, ja nie szaleję nią aż tak, czasami zarzucę ją bokiem ale nie chce jej zarżnąć, blacharkę mam w super stanie, nie widać ani troche rdzy z wierzchu :) Hmm, też myślę, że powinna zrywać, ale dalej nie wiem co jest nie tak bo nikt konkretnie nic mi nie powiedział ;P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszyscy którzy piszą na forum POMOCY , MAM PROBLEM itp, to nie pojadą pierw na kompa nie sprawdzą go, tylko na forum zakładają posty myśląc ze ktoś jest jasnowidzem i powie mu co jest nie tak w jego samochodzie. :)

 

oczywiście ze forum służy do zakładania postów i rozwiązywania problemów ale potrzebujemy jakiejś podpowiedzi a nie typu BRAK MOCY CO MAM ZROBIĆ takie posty są zakładany co dzień ( za brak mocy w silniku może odpowiadać mała głupota od nie sprawnego czujnika do poważnych rzeczy które da się zdjagnozować tylko u mechanika za pomocą odp narzędzi )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Już było z 10 takich tematow i żadne sensownie nie zakonczyl się...bo nie ma akiej opcji by taki śmieszny temat sie powaznie zakończył.

Jeśli kolego uwazasz że silnika masz z mega stanie (1,8 115km bez problemu pojedzie 190km i osiaga 100 z ok. 10 sekund) to bym szukał przyczyny w sprzęgłe. Jesli nie ślizga się i nie ma z nim problemu to tylko zostaje Twój brak doświadczenia...Ale ogólnie koło 205 przy porażającej mocy Twojego silnika cieżko zerwać przy dobrze przyczepnym asfalcie....

I nie mówi że nie chcesz szpanować, bo ja nie znam innego powodu do palenia gumy...no chyba że ze samo palenie gumy dla palenia...takie bezsensowne działanie. No może ktoś tak lubi...może ja za stary jestem...

 

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adek328i, załozyłem ten temat po to żeby właśnie nie musieć jechać pod kompa bo gydbym pojechał znałbym problem od razu i sam go rozwiązał. Oczekuje pomocy od ludzi którzy wiedzą o co chodzi i mieli taki przypadek. Pozdro

 

KRIS85, Jestem pewien, że 190 by poszedł bo jechałem 170 z kompletem i jeszcze miałem troche pod pedałem. Do 100 rozpędza się w 12-14 sek i właśnie przy ruszaniu mam wrażenie, że sprzęgło się ślizga, niby puszcza pod butem normalnie ale tak jakby coś w środku wolniej popuszczało. Czyli dostaje po obrotach z 4-5 tys, wyje a nie chce ruszyć tak jak powinna... Nie chodzi mi o ruszanie z dobrze przyczepnego asfaltu, ona nie chce zakręcić koła na asfalcie na którym jest troche piachu... ;/ Nie mam zamiaru typowo palić gumy bo szkoda mi opon, mam ochotę czasami po prostu ruszyć z piska i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

12-14 setki to robiłem lekko porasowany warturgiem...no widzocznie jest coś nie tak...ale nie da sie tak jednoznacznie określić co...Przedewszystki diagnostyka, czyli podpiać pod kompa, sprawdzić ciśnienie ma listwie paliwowej kompresję, ocena stan świec, fitlra powietrza, paliwa, sprawdzienie dolotu itp...

Masz LPG??

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 1.8 w gazie i powiem szczerze ze nawet z zużytym sprzegłem czasami zrywa ale stujke cieżko zrobić na asfalcie suchym (moze gdyby bylo nowe sprzegło to cos by dało ale nie próbowalem szkoda mi auta). Co powiem wiecej jak deszcz popada to nieraz i koła mielą na asfalcie i bączka nie trudno wywinąć. Apropo bączków to na suchym asfalcie da rade tylko trzeba ją wyżej troche podpiłować (obroty) dwa razy próbowalem testujac remont silnika. Reasumujac - Da rade ale po co. Teraz szukam jakiegos silnika 2.5l albo 2.8 ewentualnie Mpower 3.2 do remontu za nie duze pieniadze i tym można latać a nie 1.8 :P

 

PS. 9.5- 10.5 do 100 Km/h Max jechałem 195km/h z 3 osobami na gazie

 

Sprawdzić sprzegło ? 1. Wsteczny 2.Sprzegło 3. Jedynke wrzucasz 4. Gaz i puszczasz sprzegło jak tylko samochod zawyje i obroty spadną to sie slizga sprzegło i tyle a jak zamieli kołami to git

Cos takiego to ma byc https://www.youtube.com/watch?v=W-0QP1Q51

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"KRIS85" gdzie napisałem, że chce poszpanować piskiem opon na wiosce bo nie widze. Zadałem to pytanie bo chce wiedzieć czy coś może jest nie tak z moją betą, chociaż nie ukrywam bo czasami ruszyłbym sobie z piska. Jeśli nie chcesz to nie odpowiadaj, nie potrzebuje komentarzy tego typu. Pozdro

 

Ale po co ? Ruszanie z długim piskiem, to dla mnie strata na przyśpieszeniu, a o to chyba chodzi przy starcie spod świateł - być pierwszy, a nie stać i piszczeć.

Temat bez sensu.

 

pozdr.

 

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co ? Ruszanie z długim piskiem, to dla mnie strata na przyśpieszeniu, a o to chyba chodzi przy starcie spod świateł - być pierwszy, a nie stać i piszczeć.

Temat bez sensu.

 

 

Mariusz

 

 

Jeśli sprzęgło się ślizga to chyba oczywiste, że auto traci na przyśpieszeniu więc musze ten problem rozwiązać bo Twoim rozumowaniem "pierwszy ze świateł nie ruszę"

 

Sprawdzałem dziś sprzęgło i faktycznie się ślizga, obroty rosną a beta powoli przyśpiesza, nawet do takiego stopnia jest źle, że na 5 obroty w choy wysokie a ona nie idzie w ogóle... Ale dziwne, bo nie zawsze tak jest, czasami normalnie przyśpiesza na tej 5...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Ale dziwne, bo nie zawsze tak jest, czasami normalnie przyśpiesza na tej 5...

U żony w Yarisie podobna sytuacja była i okazało się że uszczelniacz na wałku od skrzyni biegu przepuszczał olej z niej na sprzęgło.OT

X2 M35i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.