Skocz do zawartości

Padla uszczelka pod glowica...jednak to glowica....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam was...Poszla mi uszczelka pod glowica...w oleju maselko, plynu w zbiorniczku brak...A moze to walnela glowica?Samochod jest juz w warsztacie. Czego dopilnowac zeby bylo to dobrze zrobione?

 

Jaka uszczelke wybrac??

 

ELRING-1,72 mm- 228 zl

-2,07 mm- 377 zl

 

GOETZE-nie wiem jaka grubosc ale cena 157 zl ale raczej odpada..

 

Orientuje sie ktos ile kosztuje oryginal?

 

Nie mam sily juz na ten samochod...Tydzien temu wymienilem olej na Mobil 1 i nowy plyn chlodniczy...i teraz znowu bede musial na to samo pieniadze wydac...

Edytowane przez moondek
Opublikowano
Nie mam sily juz na ten samochod...Tydzien temu wymienilem olej na Mobil 1 i nowy plyn chlodniczy...i teraz znowu bede musial na to samo pieniadze wydac...

 

W jaki sposób załatwiłeś uszczelkę?

Nie oszczędzaj na takiej naprawie, kup dobrą uszczelkę, zobacz przy okazji co się dzieje w silniku, dopilnuj żeby głowica została poprawnie splanowana, kup nowe śruby do głowicy i dokręć je jak trzeba kluczem dynamometrycznym.

 

Życze powodzenia.

Opublikowano

Uszczelki GOETZ to z tego co wiem ida na pierwszy montaz do BMW wiec nie sa raczej kiepskie.

Aby Ci dobrze autko naprawili to nalezy przede wszystkim nalezy sprawdzic szczelnosc i ja splanowac. Nastepnie kupic uszczelke na odpowiednia wysokosc, nowe szpilki (dobrze jest kupic ale jak zamontujesz stare to nic sie nie powinno stac), olej, plyn do chlodnicy.

Niech dobrze wyczyszcza blok ze starej uszczelki.

Na koniec najbardziej zwroc uwage czy odpowietrzyli ci dobrze uklad chlodzenia bo bedziesz robil to jeszcze raz

Opublikowano
Jesli tak jak piszesz ze ida na pierwszy montaz to nie powinny byc zle...Tylko jaka grubosc powinna byc tej uszczelki? Na realoem byly dwie uszczelki i dwie grubosci wlasnie 1,72 mm i 2,07 mm. Po planowaniu glowicy pewnie lepiej zalozyc ta grubsza co? No ale roznica w cenie dosc znaczna...Ciekawe jaka grubosc ma ta uszczelka GOETZE. A moze szukac jakiejs innej firmy? Wczoraj wymienialismy termostat, odpowietrzylismy i bylo ok wskaznik temp pionowo. A dzisiaj rano jade do warsztatu i pojezdzilem troche zeby temp lapal i patrze zaczyna sie to samo wiec jade do zakladu. Wyciagam bagnet a tam przykry widok...pod korkiem rowniez. Nie wiem co jest tego przyczyna. Ostatnio mialem problem ze wlasnie przegrzal sie silnik ale nie wiem czemu...Najprawdopodobniej termostat sie zacial i nie otwieral. Jedyne pocieszenie ze zrobia mi te male zebatki do foteli za 10 zl za sztuke bo fotel mi sie przekrzywil... :) Cale mechanizmy 600 zl :hand:
Opublikowano

Jezeli chodzi o wysokosc uszczelki to ja nie jestem w stanie ci odpowiedziec na pytanie. Wszystko zalezy od tego czy glowica byla juz planowana i ile zbiora przy planowaniu teraz.

Fachowcy, ktorzy beda ci planowali glowice powinni Ci powiedziec jaka uszczelke kupic.

 

Jezeli przegrzal ci sie silnik to jest dosc wielce prawdopodobne ze wlasnie przez to padla ci uszczelka tzn glowica sie wygiela badz co gorsza mogla peknac.

Jednym slowem mowiac planowania i szczelnosci nie ominiesz.

 

Pozdro

Opublikowano

Ja kupiłem pożądną uszczelke do swojej E32 oryginalna w serwisie za 400zł i teraz spie spokojnie!!!

Wiesz mechanik moze ci powiedziec ze głowica do planowania to uszczelka musisz mieć grubsza bo jak dasz normalna to zmniejszysz mu komore sprezania w silniku i bedzie wieksze cisnienie i (autko bedzie bardziej żwawe)-nie zostało to udowodnione ale tak powinno być!!

Opublikowano
No i co z tą głowicą? Wiesz olej w wodzie , woda w oleju to rzadko sie zdaża ja niestety strawiam na głowice:( przerabiałem to niedawno Szczelnosc niech sprawdzą ponad 6 bar na rozgzanym silnuku! To jest ważne ja sprawdząłme na 4 bar a w instrukcji cinienie roboczoe silnika 6 bar!!! więc wiesz sam widzisz. Ja teraz uszczelniaczami upycham pęknięcie i działa. ja myśle ,żę uszczelka to ważna sprawa. ale ta co pisałęś to myśle ,zę starczy ta za 400zł też dobra ale czy aż o tyle lepsza? Po remoncie zalej zwykły mineralny na pierwsze km. bo jak coś strzeli to znowu bedą jaja.Czekam na wiesci bo ta sprawa jst mi bliska :(
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No i po wymianie uszczelki pod glowica znowu jest to samo...glowica byla planowana ale nie byla sprawdzana na szczelnosc :duh: Co teraz zrobic? Znalazlem na allegro glowice po regeneracji na gwarancji za 1000 zl i oddaje się swoja stara glowice. Czy lepiej kupic jakas uzywana? Za ile moga mi zregenerowac moja?
Opublikowano
No i po wymianie uszczelki pod glowica znowu jest to samo...glowica byla planowana ale nie byla sprawdzana na szczelnosc :duh: Co teraz zrobic? Znalazlem na allegro glowice po regeneracji na gwarancji za 1000 zl i oddaje się swoja stara glowice. Czy lepiej kupic jakas uzywana? Za ile moga mi zregenerowac moja?

 

Podstawowy blad - pewnie pekla pod walkiem....kupuj uzywke ale sprawdzona na szczelnosc i z gwarancja !!

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
pospawac mozna - koszt niewielki ..... ale czasem glowica peka w takim miejscu ze sie nie da pospawac , albo po spawaniu peka znow - to niestety wada starszych silnikow 6-cio cylindrowych - pekajace glowice .... podstawa to delikatna jazda na zimnym silniku ...
Opublikowano
Nigdy nie jezdzilem ostro dopoki silnik nie zlapal odpowiedniej temperatury :cry2: Ale juz od dluzszego czasu gubil jakis litr plynu co 1500-2000 km wiec dzialo sie to juz od dluzszego czasu...ostatnio padl termostat i przegrzalem go troche...
Opublikowano (edytowane)

no to pewnie tym przegrzaniem go dobiles .....

 

ale zrobiles podstawowy blad - jezeli dzieja sie takie rzeczy to obowiazkowo trzeba sprawdzic szczelnosc glowiecy - teraz musisz szukac / spawac glowice i dodatkowo straciles kase na uszczelke i planowanie głowicy :|

Edytowane przez xsilver
Opublikowano

Mam 4 takie głowice, z czego 2 sa jeszcze w autach i mozna je odpalic i sprawdzic. Istenieje tez mozliwosc wyslania jej do sprawdzenia na szczelnosc.

 

pozdrawiam

bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Opublikowano
No i co z tą głowicą? Wiesz olej w wodzie , woda w oleju to rzadko sie zdaża ja niestety strawiam na głowice:( przerabiałem to niedawno Szczelnosc niech sprawdzą ponad 6 bar na rozgzanym silnuku! To jest ważne ja sprawdząłme na 4 bar a w instrukcji cinienie roboczoe silnika 6 bar!!! więc wiesz sam widzisz. Ja teraz uszczelniaczami upycham pęknięcie i działa. ja myśle ,żę uszczelka to ważna sprawa. ale ta co pisałęś to myśle ,zę starczy ta za 400zł też dobra ale czy aż o tyle lepsza? Po remoncie zalej zwykły mineralny na pierwsze km. bo jak coś strzeli to znowu bedą jaja.Czekam na wiesci bo ta sprawa jst mi bliska :(

 

Bez urazy a co ja pisałem? Olej w wodzie woda w oleju przeważnie to jest głowica! kiedyś przeprowadziłęm sonde na forum.Teraz kaplica ale następna moja rada niestety zwalić głowice i sprawdzić szczelnośc .Dlatago ,żeby wykluczyć Blok jest to bardzo rzadkie ale to on możę być pęnkniięty.

 

i kupisz drugą głowice i klops

 

 

Prosze o podanie mi iformacji z jakim cisnieniem sprawdza sie szczelność Głowicy!?

Pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

w krakowie mi sprawdzali na 8 bar!! i oczywiscie rozgrzana glowica!!

 

 

jakie sa koszta spawania glowicy??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.