Skocz do zawartości

[E34]525i kontrolka ABS, alternatora i ręcznego na raz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Przed chwilą podczas przejażdżki po mieście zapaliła mi się kontrolka od ABSu, ręcznego i alternatora[zaraz po tym, jak wkręciłem silnik na wysokie obroty przy zmianie pasa]. Co dziwne silnik zaczął się gotować, a po podniesieniu maski okazało się, że wentylator od wisko się nie kręci tylko stoi w miejscu. Od jakiegoś czasu miałem problem z nietrzymaniem temperatury- wskazówka szła mocno w górę przy postojach, ale odpowietrzyłem układ i było dobrze.

 

Ma ktoś pojęcie o co chodzi? Bo jak narazie :mad2:

 

Pozdrawiam i liczę na pomoc :)

 

EDIT: 525i m20b25

Opublikowano
Skoro wisko się nie kręci to widocznie wyciekł z niego olej.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zapaliła mi się kontrolka od ABSu, ręcznego i alternatora

Sprawdz ładowanie,u mnie jak uszkodził się regulator napięcia objaw był taki sam.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Zlokalizowałem problem-a przynajmniej ten z kontrolkami. Pasek klinowy mi się rozpadł, więc to tłumaczy zapalenie się kontrolek. Dziś będzie wymieniony, ale tu rodzi się następne pytanie- czy zerwanie się paska ma coś wspólnego z wiskozą, a konkretniej z jej nie kręceniem się? Bo na pewno obydwie awarie wystąpily jednocześnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pasek wieloklinowy napędza też viscoze i pompę wody
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.