Skocz do zawartości

[E34] M50B25 Maglownica rocznik 93


Marcin791685048926

Rekomendowane odpowiedzi

Padła mi maglownica, z tego co wiem jest ona ślimakowa nie nadająca się do regeneracji zostaje chyba tylko szukać używki i tutaj pytanie...można kupić maglownicę od tds itp czy musi być konkretna do mojego modelu ?

 

Objawy mam takie, coś mi strasznie puka po jeździe na dziurach tak po środku auta z przodu, luz na kierownicy i jak jadę szybciej to drży mi ona.

Całe zawieszenie mam sprawdzone, drążek kierownicy też nie ma luzu. Dodam, że zaczęło mi pukać po wjechaniu w sporą dziurę :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E34 nie posiada maglownicy tylko przekładnie.

Sprawdz drazek kierowniczy srodkowy a zwłaszcza jego tuleje bo to on ci pewnie stuka.

 

to ja nie wiem na forach ludzie piszą, że jest maglownica, mechanik też mi mówi że jest maglownica slimakowa dlatego jest problem z regeneracją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

dzięki :) ale jak to jest nawet w aukcji allegro napisane jest , że z maglownicą :) to jest ona zamontowana w aucie czy nie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

99% ludzi pisze o silniczku krokowym w BMW, a BMW nie ma silniczka krokowego, tylko zawór wolnych obrotów. Może tak samo jest z maglownicą :wink:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten zawor to jest silnik krokowy bo inaczej nie da sie regulować wolnych obrotów a co innego jest maglownica a co innego jest przekładnia, oba te systemy róznia sie od siebie

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór wolnych obrotów w BMW też nie działa na tej zasadzie co silnik krokowy.

 

edit:

 

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1085345.html

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam problem z tym zawieszeniem...jeden magik do które mam w miarę zaufanie powiedział, że przekładnia jest walnięta ( podobno sprawdził auta na szarpakach i nigdzie luzów nie znalazł ) Co to tej przekładni nie jestem pewien bo mi coś stuka po prawej stronie a nie lewej...więc pojechałem do magika specjalizującego się w Bmw.

 

Tak od siebie wymieniałem drążek środkowy....raczej mam mniejszy luz i chyba trochę mniej stuka...natomiast po wymianie rozjechała mi się zbieżność oraz kierownicą zaczęło mi telepać gdy szybciej wchodzę z zakręt albo na nierównościach...przed wymianą drążka czego takiego nie miałem.

 

Drugi magik , powiedział jeszcze , że mam do wymiany jeszcze drążek reakcyjny i amortyzator prawy i stwierdził, ze mi coś tłucze z prawej strony.

 

Dzwoniłem do sklepu z częściami i nie ma czegoś takiego jak drążek reakcyjny tylko drążek stabilizatora przedni za 570pln ? Dziwni mnie to, że pierwszy magik na szarpakach nie zauważył , że mam luzy na takim dużym drążku albo ewentualnie drugi magik chce wymieniać wszystko jak leci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktualizacja bo pisałem post przez kilka godzin :) kolega amator do mnie do pracy przyjechał i sobie trochę bmką pojeździliśmy....przyczyna znaleziona....guma na górnym tylnym wahaczu z przodu po prawej stronie...sorry za amatorki opis bo on ani ja mechaniki nie kończyliśmy.......koło cofa się podczas hamowania i robi hałąs..kopiąc w oponę na postoju zlokalizowaliśmy luz na wspomnianej gumie.

 

I co teraz mam napisać..jeden koleś , ze przekładnia walnięta , że szarpaki i nic nie znalazł...drugi spec sławny w Łodzi od bmw też się nie popisał i na koszty naciągał....a przyczyny znaleziona po krótkiej jeździe próbnej we dwie osoby i po napierdzielu z buta w koło :duh:

 

:duh: :duh: :duh: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przednim kole tylny wahacz wymieniony i już nic nie puka nie stuka.....ale nadal mi bije kierownica jak są nierówności ( o dziwi chyba , zaczęła mi tak bić po wymianie drążka środkowego u PANA na krzemienieckiego w Łodzi który ten sam Pan chciał mi drążek reakcyjny wymienić ). W zwykłym ASO fiata gdzie serwisowałem moje służbowe auta (tam mi wahacz wymienili ) powiedzieli , ze jeszcze mam luz między przekładnią a kierownicą czyli na wale ??

 

Ile to ustrojstwo może kosztować i jaka wasz diagnoza na bicie...pojadę jeszcze sprawdzić stan amorów....a pomyśleć , że zaczeło się od dziury i od jednego ...pfu mechanika który chciał mi przekładnie wymieniać a trzeba było zwykły wahacz :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.