Skocz do zawartości

BMW e36 320i problem z temp silnika Proszę o pomoc :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tego co wiem to silnik BMW ma zakres pełnowartościowej pracy zaraz po niebieskim ,aż po samiućki czerwone.

Jeśli nie przegłeś ha ha ha to będzie dobrze

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano

Najpierw wisko trzeba naprawić i powinno być już dobrze, ale nie zaszkodzi też sprawdzić poziom płynu chłodniczego.

Upewnić się czy układ nie jest zapowietrzony.

Gdyby się okazało że wycieków płynu nie ma a wisko pracuje prawidłowo i dalej się przegrzewa to głównym podejrzanym jest pompa wody.

Opublikowano
Do wymiany na 100% jest wisko. U mnie było tak samo ( w trasie temp elegancka a jak stanąłem w gigantycznym korku to zrobiło wszystko sru :( ) z tym że wymieniałem jeszcze chłodnicę bo pękła i poleciał płyn.

Bawaria Może Więcej :)


( OO=[][]=OO )

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Więc możliwe że wiem ;)

Miałem tak w Renault Scenic ;)

Też wydawało sie że jest ok etc. Na trasie kiedyś patrze a tam wulkan na zegarze temp.

Dolałem wody i tak przez pewiem czas az sie uspokoiło.

Wkońcu poprostu silnik padł do końca.

Okazało sie że uszczelka pod głowicą byłą przepalona i gubił płyn mimo że wielkiego ubytku nie było.

Jest dobra pora więc sprawdź jak Ci grzeje ogrzewanie.

Jeśli słabo to lepiej sprawdź uszczelkę bo w Dieslu za taką naprawe dałem prawie 2k zł ;/

Aaa i silnik mi padł na trasie więc nieciekawa opcja jeśli robisz dłuższe odcinki

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Opublikowano
Po pierwsze zmień wodę na płyn do chłodnic. Ja leje hart'a za 5l/30zł i jest dobrze. Korek utrzymuje Ci ciśnienie 1,4 bara, co podnosi temperature wrzenia cieczy. Węże masz mocno twarde gdy silnik chodzi?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Mówił że po odkręceniu ma gejzer więc prosty wniosek że węże są twarde jak kamień.

Najlepiej sprawdzić korek od oleju bo jeśli płyn ucieka do silnika to i biały osad powinien być na korku.

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Opublikowano
nie wiem ja caly btydzien jezdzilem bez chlodzenia i teraz jest nadal ok zrobilem z 200km po tygodniu wymienilem pompe visko i chlodnice a termostat odpowiertrzylem i temperatura pion :norty:
jedynakk
Opublikowano
znam juz przyczynę panowie :) glowica calutka uszczelka tak samo :) poprostu któremus z poprzednich wlascicieli rozleciala sie jeszcze orginalna pompa wody i pech chcial ze dopiero mi sie to stalo a mianowicie odlamek zatkal kanał pomiedzy pompa a termostatem w wyniku czego pompa wytwarzala bardzo duze cisnienie
Opublikowano
Gdybyś pojechał do mechanika to pewnie od razu zrzuciłby czapka i ładnie sobie za to policzył. Ostatnio w dziale e34 był przypadek gotującego się TDS, też mogło się wydawać, że głowica, a okazało się, że korek chłodnicy.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.