Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Próbował może ktoś z kolegów podmieniać przepływomierz z silników innej marki niz bmw? Zastanawialem sie nad przepływomierzem bezklapkowym opartym na termistorze z silnika 2.5 m50 lecz patrząc na schemat dodatkowego układu i jego regulacje wole znaleźć zamiennik w formie przepływomierza klapkowego
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do klapkowego nie ma zamienników, jedynie używki. O ile nie dostały strzała to klapkowy jest praktycznie wieczny.

Na forum ELEKTRODA, jest koleś co przerabia klapkowe na bezklapkowe. Jak mnie pamięć nie byli, to kosztowało to jakieś 300złotych...np: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic812770-30.html

 

PZDR>

Opublikowano
Do klapkowego nie ma zamienników, jedynie używki. O ile nie dostały strzała to klapkowy jest praktycznie wieczny.

Na forum ELEKTRODA, jest koleś co przerabia klapkowe na bezklapkowe. Jak mnie pamięć nie byli, to kosztowało to jakieś 300złotych...np: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic812770-30.html

 

PZDR>

 

Klapkowy nie jest wieczny, ja miałem e30 z dwu litrowym silnikiem i problem przepływki był taki, ze wytarła sie sciezka na płytce po której lata slizg tez miedziany i auto na benzynie zgłupiało, po wymianie na inna problem zniknał.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podejrzewam ze wszystko kwestia przebiegu..ja niedawno wywaliłem OEM od nowości po grubo ponad 300tyś...i to dlatego ze zalałem go dość wodą i poszło zwarcie na plycie...tak pewnie by śmiagał. Ogólnie wytrzymuje o niebo wiecej niż gorący drut...

 

PZDR>

Opublikowano

Klapkowy nie jest wieczny, ja miałem e30 z dwu litrowym silnikiem i problem przepływki był taki, ze wytarła sie sciezka na płytce po której lata slizg tez miedziany i auto na benzynie zgłupiało, po wymianie na inna problem zniknał.

 

Kolego a w jakiej cenie dostales druga przeplywke?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miałem jedną zapasową w domu, a teraz od kolegi z forum wychaczyłem niegazowaną przepływkę z krokowcem i listwą wtryskową za 200plnów...

Nowa kosztuje majątek:)

 

PZDR>

Opublikowano
Klapkowy nie jest wieczny, ja miałem e30 z dwu litrowym silnikiem i problem przepływki był taki, ze wytarła sie sciezka na płytce po której lata slizg tez miedziany i auto na benzynie zgłupiało, po wymianie na inna problem zniknał.

 

Kolego a w jakiej cenie dostales druga przeplywke?

 

To było kilka lat temu i kosztowało 50Euro bo byłem w Berlinie po auta i kupiłem przy okazji

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
Ogólnie wytrzymuje o niebo wiecej niż gorący drut...

nie Kriss właśnie ludzie przerabiają na gorący drut bo jest bardziej wytrzymały, dodatkowo nie dławi tak silnika jak klapowy bo w klapowym część energii podciśnienia powietrza jest marnowana na otwarcie klapy.

W dodatku przy strzale gazu nie robi takiego bałaganu( ja klapkę znalazłem kiedyś w przepustnicy :D )

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No widzisz, ciekawe dlaczego sprzedaję się tego na gorący drut oporowo....Bo nawet Bosch przejeźdza do 100tyś maks. a często się zdarza ze szybciej...A klapkowy praktycznie może i wytrzymać 300tyś 400tyś... o czym świadczy nawet brak jakichkolwiek zamienników. Ta rzadko padają ze nie opłaca sie produkowac zamienników....

Fakt, klapkowy troszkę dławi, i nie ma tej precyzji pomiaru co drut, dlatego wycofano go w produkcji. Drut jest szybszy, precyzyjniejszy, dokładniejszy, tańszy w naprawie i produkcji.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.