Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam dziwny problem z moją 320i m50b20 objawy są takie jak silnik odpalę rano to wszystko ok dobrze pracuje itp. jak się nagrzeje do temp. pracy to czasem zaczynają szaleć obroty od 300do około 900 czasem jak go delikatnie przegazuje to się wszystko uspokaja ale wtedy zaczyna lecieć dym jak by silnik przepalał olej... Jak myslicie czy pasuje już robić remont silnik podejrzewam że ma juz przejechane około 500tys. a może to coś innego??? Aha zapomniałem że ostatnio tak z niczego gdy jechałęm około 40km/h silnik mi się 2 razy zagrzał ale nie do czerwonego pola tylko troszkę poza pion ale po chwili gdy przyspieszyłęm temp. spadła i już sie ni zagrzał więcej

Opublikowano

trzeba zmierzyć kompresję na cylindrach,i będziesz wiedział w jakiej kondycji jest silnik

jeżeli pali olej na ciepłym,to nie wróży nic dobrego

przy tym przebiegu,remont raczej mało opłacalny

Opublikowano
no właśnie teraz już nie kopci ani troszkę sprawdziłem świece i każda była czarna i niewiem czy nie padła tylko sonda lambda bo gdy silnik ma dobra mieszankę to świece powinny być koloru piaskowego a nie czarnego co może być spowodowane złą mieszanką paliwo powietrzną... A jakie powinny wyjść wyniki po sprawdzeniu kompresji?
Opublikowano

zacznij od sprawdzenia kompresji zrobisz to w każdym warsztacie koszt do 50zl, jeśli będzie dobrze sprawdź następujące elementy

 

1.odmy i podciśnienia kolektora ssącego

2.silniczek krokowy

3.sonda lambda

4.przepływomierz

5.czujnik położenia walka rozrządu i walu korbowego

 

w kolejności jak podałem powyżej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.