Skocz do zawartości

BMW e39 528i, szarpanie na równym gazie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie!

 

posiadam BMW e39 528 z 1997r.

Od jakiegoś czasu zaczęła szarpać na równym gazie, gdy staram się utrzymać taką sama prędkość. Gdy tylko dodam gazu lub zdejmę nogę z pedału szarpanie znika.

Po odpaleniu trzyma obroty, kręci się żwawo i przyspiesza normalnie.

 

Czy ktoś spotkał się już z podobnym przypadkiem??

Co jest przyczyną?

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego BARTEK888, już Ci pisałem żebyś sprawdził przepływomierz, sprawdzałeś?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam!

 

Oczywiście ze wszystko było sprawdzone. Podmieniony był przepływomierz, wymienione świece, ostatnio podmieniałem też cewki i objawy dalej są takie same czyli samochód szarpie na równym gazie.

 

Czy to może być koło dwumasowe???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dwumasa lub skrzynia.

Czy po rozgrzaniu jest trochę lepiej?

Czy szarpie najbardziej w okolicach 2500 obrotów?

Sprawdź jeszcze poduszki silnika ale raczej będą dobre.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Poduszki były sprawdzane w pierwszej kolejności, są całe.

Wydaje mi się że na zimnym silniku jest szarpanie bardziej odczuwalne niż na ciepłym.

szapie poniżej 2500 tylko jak staram się utrzymać stałą prędkość.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dwumasa lub skrzynia
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.