Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dziwne jest to , że w wypadku odpięcia wtyczki od przepływomierza chodzi lepiej.

 

Wydaje mi się, że sobie sam odpowiedziałeś :mrgreen:

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
wszystko ok, tylko dlaczego czasami chodzi jak przecinak z podpiętym przepł. a czasami nie chce wejść na 1500 obr. nie sztuką jest naku[pować części a potem odsprzedawać je na allegro ale ustalić faktyczna przyczynę niedomagań. myślę, że własnie po to uczestniczymy w forum aby dowiedzieć sie jak najwięcej na temat naszych betek i nie zbankrutować
Opublikowano
Witam,

Panowie wszysktie te objawy wystapliy u Was w wyniku bardzo niekiej temperatury, która macie teraz w kraju - tak wnioskuje z waszych postów, wiec ja bym po pierwsze sprawdzil:

1. filtr paliwa czy przypadkiwem nie ma tam grudek lodu, które powstaly z wody znajdujacej sie w nienajlepszej jakosc polskim paliwie

2. silnik krokowy, tam tez moze wystapic to samo zjawisko - jeden z naszych kolegow urzdzil tu na forum zgdywanke, czemu jego- jak dobrze pamietam e32 nie chciala odpalic rano przy bardzo wysokim mrozie, powodem byly brylki lodu w silniku krokowym!!!!

3. dolejcie dobrych uszlahetniaczy do benzyny to napewno pomoze!!!!

Moj tatko czwiwczy to codzinnie na swoich autach w firmie i powod jak do tej pory zawsze jeden- ...jowe paliwo, ktore zawiera w sobie wode, a woda niestety marznie szybciutko, a szczeglnie w filtrze, ktory ja odcedzi i po robocie, a w BMW jeszce marznie ta woda w krokowcu. Rozebrac, przeczyscic, przplukac, dodac uszlahetniaczy, za kazdym tankowanie i po problemie!!! Oczywiscie jesli te objawy pojawily sie tylko przy tych mrozach!!!!

Pozdro

DEF

:( :lol: :lol: :evil:

Witam

Powoli Powoli Jestem posiadaczem E36 318i mam taki sam problem i na lpg i na benz.

Najleprzejest to że gdy samochód gasł to i odpalał, ale do czasu przedwczoraj jużnie odpalił. Zaciągnołem, moją benie do warsztatu i wyszło że cewka nie daje napięcia a zatem i iskry. A całe szarpanie było spowodowane tym że cewka łapała przebicie(zwarcie) aż padła ( chcę zauważyć że jeśli dodaje się gazu to częstotliwość przepuszczania prądu przez cewkę też rośnie a to zwiększa prawdopodobieństwo przbicia) myślałem jeszcze że to czujnik położenia wału szwankuje ale wykręciłem go byłem z nim u elektryka sprawdził i czujnik jest ok.

Świece w samochodzie mam prawie nuwki a kable mogę mokrąręką trzymać :lol: i nie mają przebicia.

A odnośnie pompki paliwa to powinno być ją słychać ale raczej w środku na tylnym siedzeniu lub w kanale jak będziesz przy baku. Głośna praca wskazuje na to że twoja pompka umiera ale zanim się wykończy może minąć jeszcze bardzo długo. Gdyby się przycieła to w ciągu 30 - 60 sekund by ci się spaliła tak więdz to raczej nie jest pompka.

A odnođnie jak dojde jutro co jest nie tak to wam napisZe. nową pompke paliwa można kupić tak od 700 zł :jawdrop:

POzDRO

Będzie dobrze :D

Opublikowano

witam

Na Waszym miejscu zacząłbym od wymiany filtra paliwa

Kiedyś tez miałem taki przypadek (chociaż nie było to BMW) jeździłem dużo na gazie, bo na benzynce nie bardzo chciało. I tu jest popełniany błąd - tankujemy do pełna tylko gaz natomiast benzynę tylko aby starczyło na odpalanie. Popma paliwowa przez to może chodzić czasem na pusto i zasysa cały syf ze zbiornika - tak więc możecie wyobrazić sobie co jest w filtrze.

Ktoś pisał wcześniej, że na gazie autko chodzi ok - więc przewody, cewki, swiece odpadają - na gazie byłoby napewno gorzej :D

 

pozdro

Jeśli się mylę ... sorki

BMW ... zbliża

Opublikowano

Witam

 

jako że nie mam juz beci /e30 324/ ale pasacika, ale temat mnie dotyczy tak samo, objawy identyczne i zaczeły sie właśnie przy mrozach

Opublikowano
wszystko ok, tylko dlaczego czasami chodzi jak przecinak z podpiętym przepł. a czasami nie chce wejść na 1500 obr. nie sztuką jest naku[pować części a potem odsprzedawać je na allegro ale ustalić faktyczna przyczynę niedomagań. myślę, że własnie po to uczestniczymy w forum aby dowiedzieć sie jak najwięcej na temat naszych betek i nie zbankrutować

 

Marek nie stresuj się :D jak widać zima, mróz i wilgoć na przemian robi swoje i tego typu problemy dotykają wiele osób co widać na forum.

Miejmy nadzieję, że z nadejściem wiosny nasze problemy znikną bez zbędnych nakładów finansowych :mrgreen:

Opublikowano
Wita.Nie jestem orłem z mechaniki ale u mnie prpbłem z fałowaniem obrotów,niemożnością wkręcania się na obroty, raz wysokie a raz niskie- buł zwiazany z zasysanym lewym powietrzem(popuszczony dekielek od przepływomierza).Wkleiłem go na silikonie i jest o.k. Czas pracy 35min +schnięcie silikonu.Pozdro :shock: :shock:
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

ja wymieniłem filtr paliwa i jest lepiej.. ale jeszcze zdaży mu sie zdusić jak jest zimny ... w przyszlym tyg zaimierzam wymienić świece.

Oby to było to.

 

POzdrawiam.

Opublikowano

a ja mam tak w silniku m42 a mianowicie kiedy silnik jest zimny to wszystko jest ok wkreca sie tak jak powinien ale gdy tylko silnik zaczyna lapac temp to zaczyna przerywac i to zaczyna sie tak od 4000 obr i czym silnik cieplejszy tym przy mniejszych obrotach przerywa a jak silnik osiagnie normalna temp to przerywa przy niecalych 2000 obr

i zastanawiam sie czym to moze byc spowodowane wspomne jeszcze ze wskaznik temp pokazyje dziwnie nawet jak silnik juz dlugo pracuje to na zegarach wskazowka nie przykracza 1 kreski

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
u mnie juz wszystko dziala a przyczyna byl czujnik hala poluzowal sie po dokreceniu jest ok

 

A co to za cudo i gdzie sie znajduje?

Opublikowano

Problem jest na świecach. Dostał się nagar na świece lub te świece sie rozrególowały. Wykręć je i ustaw szczelinomierzem przerwę 0,9mm(jeżeli masz samochód na pliwo), natomiast jeżeli na LPG to przerwa w świecach powinna wynosić 0,7mm.

 

Miłej i owocnej pracy MACIEJ

Opublikowano
wspomne jeszcze ze wskaznik temp pokazyje dziwnie nawet jak silnik juz dlugo pracuje to na zegarach wskazowka nie przykracza 1 kreski

 

I pewnie jak stoisz to wskazówka podchodzi wyżej a jak jedziesz to spada???

 

Wymień termostat !!!!

autko będzie się szybciej nagrzewać przez co mniej palić niż teraz ! :hand:

Opublikowano
Witam was koledzy, juz od jakiegos czasu przebywam tu na forum i spostrzeglem ze niestety wiecej ludzi tu mowi tylko o problemach niz na nie odpowiada :lol: wiadomo widzialem jest tu pare obeznanych osob z tematem bo czytalem bardzo ciekawe posty z ktorych moglem cos wywnioskowac :) :D Tutaj kluczem do celu bedzie bardzo szczegolowe opisanie usterki, i chcec drugiej osoby na rozpisanie sie na temat danej usterki;) Ja swoja historie z e30 zaczelem dosyc nie dawno, ale juz dala mi popalic i pragnela zeby poznal ja od srodka :( (niestety od tej negatywnej strony:( ) ale mimo tego sobie jakos radze sie narazie ucze (metoda prob i bledow) osobicie nie poelcam tej metody bo jets bardzo kosztowna:( jak narazie to bylo by na tyle:D zapraszam do rozmowy na gg 948532 / Jacek
Opublikowano

witam

mam to samo!!!!!!!!!11 :duh:

po wymianie swiec duzo lepiej-zostaja jeszcze: przewody, paluch i kopółka zapłonu.

 

pozdrawiam

Opublikowano
dzis powalczylem z termostatem i po wymianie jest jak w ulu cieplutko ze hej

 

dobrze zrobiłeś że go wymieniłeś :cool2:

 

ale co sie nie nameczylem z wycieciem uszczelki to moje bo jak to zwykle bywa w intercarsie to nic nie maja a do servisu to nie mialem zbyt blisko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.