Skocz do zawartości

Problem z ksenonem


mody853

Rekomendowane odpowiedzi

Czasami gdy jade wylacza mi sie jeden ksenon. Jak wylacze na chwile swiatla i zalacze spowrotem to dzialaja oby dwa. Kiedys dzialo sie to zadko, przewaznie wylaczal sie jak wpadlem w jakas dziure wiec myslalem ze moze cos nie laczy. Ale ostatnio zalczelo powtarzac sie to czesciej. Nawet jak jade po gladkiej drodze. Wiecie co to moze byc?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przetwornica siada? Z tego co pamiętam to do zapłonu żarnika potrzeba przez chwile bardzo dużego napięcia więc musisz zgasić światła i zaświecić od nowa, nie jestem co do tego pewien w 100% niech ktoś mnie poprawi jak się mylę

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

mialem ten sam problem z ksenonem, na poczatku myslalem ze mam jakas nieszczelnosc, bo gasil sie zawsze na deszczu prawy, pozniej zaczal sie gasic na nierownosciach, pozniej nawet jak stal w garazu z wylaczonym silnikiem, wiec sie wkurzylem i zakupilem zgodnie z rada Pana Adama z Raszyna przetwornice(sterownik) ze starterem, jakiez bylo moje zdziwienie kiedy problem nie ustapil....zostala wiec zamiana zarnika/'zarowki' z prawej na lewa, co szczerze mowiac powinno byc na dzien dobry sprawdzone, misterium rozwiazane problemem jest 'zaroweczka', ktora wytrzymala 58tys km (4lata) W lewej swieci jeszcze od nowosci (2001r. 226tys km) takze mam komplet pewnego zarnika i startera do sprzedania gdyby ktos potrzebowal :)

dodam jeszcze ze koszt przetwornicy oryginalnej w ASO to 1400zl do przedlifta starter zdaje sie okolo 700. Zamiennik przetwornicy to jakies ok 500zl. Natomiast zauwazylem na forum kilka komentarzy osob ktorym przetwornica pada bardzo czesto. To by sie zgadzalo z opiniami speca z Lightning Factory, ktory powiedzial mi zeby nie zakladac nieoryginalnych zarnikow do oryginalnych przetwornic i odwrotnie, bo sie dzieje wtedy co sie dzieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny problem. Zamienilem miejscami palniki, pojezdzilem trochę i nadal był problem z ta sama strona. Dałem do naprawy przetwornice, gość wymienił mi jeden tranzystor jak teraz się dowiedziałem że jest filmik na yt to sam bym to zrobił.. Jednak po miesiącu problem wrócił. Kupiłem na alledrogo zaplonnik czy tam starter jak kto zwał. Problem znikł :-) ogółem trzy rzeczy do sprawdzenia. Palniki, starter, przetwornica.

 

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.