Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Poradziłem sobie koła były zbyt zbieżne przy szerszych oponach było to delikatnie odczuwalne nerwowe prowadzenie. Po ustawieniu zbieżności jest bajka wszystkie parametry są w normie prowadzenie bajeczne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poradziłem sobie koła były zbyt zbieżne przy szerszych oponach było to delikatnie odczuwalne nerwowe prowadzenie. Po ustawieniu zbieżności jest bajka wszystkie parametry są w normie prowadzenie bajeczne.

 

A gdzie ustawiałeś zbieżność ?

Opublikowano
Mogę polecić serwis ale na Śląsku, gdzie w zeszłym miesiącu robiłem geometrię za 120 PLN i biorąc cenę ASO za prawie 500 to nawet z Krakowa warto przyjechać :)

 

To poleć, na pewno mi sie przyda :) Gdzie dokładnie się znajduję i jak się nazywa ?

Sprzedam:
Opublikowano

Witam

Macie jakiś godny polecenia serwis, który fachowo ustawia geometrię na terenie Wrocławia?

Dzięki :)

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj.

Myłem niedawno letnie koła jak to robię co roku i zauważyłem, że przednie opony od wewnętrznej strony są bardziej zdarte niż od zewnętrznej. Obydwie w takim samym stopniu.

Geometrie ustawiałem w ASO, brak ściągania, opony nie piszczały, samochód prowadzi się normalnie. Tylne opony ok.

Czy to, że mam X-a może mieć na to wpływ? Na oponach przejechałem już 3 sezony. Przednie opony po 4 sezonie będą się kwalifikować do wymiany. Rocznie robię 15-17 tys km. Na zimówkach po dwóch sezonach prawie nie widać zużycia.

Co o tym sądzicie ?

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
nie masz wyjscia tylko założyc na wiosne letnie gumy i jechać na geometrię ... po zmianie szerokości kapcia mogę zmienić się tolerancje i kąty prawidłowe co moze skutkować zbieraniem opon.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

Witam.

A tak chciałem zapytać, ostatnio byłem na sprawdzeniu geometri, wyszło ze do poprawy mam na tylnych kołach kąty. Ustawione, wyjezdzam i widzę ze mam kierownicę krzywo no to wracam, no ale ze było inne auto na sprawdzaniu no to powiedziałem ze jade zmienić koła na zimowe i wrócę. Wracam, wjezdzam, sprawdzają a tu wszystko prawie po za norma na czerwono sie wyświetla. Kierownik wola tego co ustawial a on mówi ze to wina ze wczesniej ustawial na kołach 17 a teraz mam zimowe 16 i wszystko sie pozmienialo. To możliwe?

Opublikowano
Po ustawieniu na letnich kołach dostałem wydruk ze jest wszystko ok (były dane fabryczne i moje) a jak wrocilem na 16 calowych kołach to nawet przód odchodził sporo za normę. Troche dziwne ze po zmianie kół musze ustawiać wszystko.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie masz wyjscia tylko założyc na wiosne letnie gumy i jechać na geometrię ... po zmianie szerokości kapcia mogę zmienić się tolerancje i kąty prawidłowe co moze skutkować zbieraniem opon.

Geometrie właśnie ustawiałem na kołach letnich. Przód 225/45R17 tył 255/40R17. Na takim zestawie auto wyjechało z fabryki. Nie zdziwiłbym się jakby tył był podcięty od wewnętrznej strony bo jest negatyw. Ale z tyłu opony są zużyte równomiernie. Zimowy komplet mam 225/45R17 przód i tył.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.