Skocz do zawartości

WADY,ZALETY,USTERKI, RADOŚĆ OPISZ SWOJE


wlodarek1910

Rekomendowane odpowiedzi

Bo jest ich mało w PL to sie nie słyszy, ale jak sie wejdzie na zachodnie fora to jest tego więcej.

Niech zrobią troche kilometrow i posprowadzaja je do PL to sie posypie.

Ponadto jak sie spogladnie na ogloszenia w DE juz mozna zobaczyc w ogloszeniach do sprzedania ze piszą iż po robocie rozrzadu lub wymianie silnika.

 

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=6&t=131626

 

http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?t=2056703311

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=791870

 

https://www.facebook.com/Bimmerpost/posts/289858961118201#!/pages/BMW-Problem-Timing-Chain/293617047394760

 

itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

 

Planuje przesiadkę z mojej e46 323ci na e90 320d i mam do was kilka pytań:

Po pierwsze chodzi mi o prowadzenie w swojej miałem opony 225/45/17 i 245/40/17 do tego coupe i prowadziła sie pięknie jak przyklejona :D jaką róóżnicę odczuję po przesiadce na e90 sedan np 225/45/17 wiem że to już nie coupe ale za to nowsza buda i konstrukcja więc moze to się jakoś mniej więcej wyrówna ? .

Drugie pytanie w e46 miałem komputer pokładowy temp licznik kilometrów spalanie itd itd czy e90 również posiada te wszystkie funkcje? i czy tu również wyświetla się ikonka samochodu jeśli któreś drzwi są niezamknięte lub bagażnik ??.

Trzecie pytanko wiem że 2.0d 163 konie to nie wiele i napewno będzie gorzej jeżdzić niż moja e46 ale planuję chipa na ok 190 200 koni wtedy z tego co widziałem na youtubie bedzie chyba sporo lepiej jeżdzić niż moja 323ci(choć na pewno na 4tym 200 nie zrobi :D ) ale przyśpieszenie powinno być lepsze poprawcie jeśli się myle.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugie pytanie w e46 miałem komputer pokładowy temp licznik kilometrów spalanie itd itd czy e90 również posiada te wszystkie funkcje? i czy tu również wyświetla się ikonka samochodu jeśli któreś drzwi są niezamknięte lub bagażnik ??.

Tak, E9x mają podstawowy komputer pokładowy, który wyświetla średnie spalanie, długość trasy w przeliczeniu na średnie spalanie i średnią prędkość. Nie jest to rozwiązane najlepiej, ale jest.

Trzecie pytanko wiem że 2.0d 163 konie to nie wiele i napewno będzie gorzej jeżdzić niż moja e46 ale planuję chipa na ok 190 200 koni wtedy z tego co widziałem na youtubie bedzie chyba sporo lepiej jeżdzić niż moja 323ci(choć na pewno na 4tym 200 nie zrobi :D ) ale przyśpieszenie powinno być lepsze poprawcie jeśli się myle.

Fakt, faktem przybędzie koni i momentu, ale licz się z tym, że nie będzie to tak proporcjonalne jak by wychodziło z przeliczenia na papierze.

Silnik diesla po chipie będziesz musiał kręcić na znacznie wyższe obroty, żeby wycisnąć z niego pożądany moment obrotowy.

Jeśli zależy Ci na mocy (a w szczególności na momencie), to zdecydowanie bardziej polecam silnik 3 litrowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie trzeszczenie pojawiało się w miejscu gdzie roleta styka się z zaczepami.

U siebie problem rozwiązałem przyklejając paski filcu ( kupiłem w brico taki prostokąt z jednej strony filc, z drugiej taśma klejąca ) pomiędzy roletą, a mocowaniem.

Poprawa spora, ale jeszcze muszę delikatnie poprawić.

 

Mógłbyś porobić jakieś zdjęcia jak to wygląda ? Dla mnie napewno, a myślę, że więcej osób skorzysta :)

 

Tak to u mnie wygląda:)

 

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/polka1.jpg

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/polka2.jpg

 

Filc kupiłem w Brico za kilkanaście złotych jako jeden duży kawałek do pocięcia.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qasdf co do komputera to tak wysztko pokazuję i no i buda jednak e90 jest dużo dużo nowsza jeśłi masz okazjie kup lepiej 3 litrowego diesel choć nie poweim ten 2 jest lepszy ale jak przesiądziesz się z benzyny na diesle wydaję mi się że będziesz załamany.Co do otwarcia drzwi tak pokazuje e90 jest dużo do przodku w porównaniu z poprzednim bmw.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety przesiadka z 6cyl na 4 z tym się właśnie wiąże :cry: będe musiał sobie z tym jakoś poradzić . Planowałem 2.5 218km jako następce mojej e46 ale niestety zabrakło funduszy no nic pozostaje dobry wirus i może jakoś przeboleje te 2gary mniej ;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie tak źle :)

Osobiście przesiadłem się z E46 323i na E91 320d i po za brakiem brzmienia R6 jeździ się na prawdę świetnie.

Mały chip i auto dużo lepiej ciągnie, a przynajmniej ma się takie odczucia, komfort jazdy i trzymanie drogi także znacznie lepsze jak dla mnie.

Cieszy też dwa razy większy zasięg za tą samą kasę :norty:

Jako zaletę na pewno mogę wymienić automatyczną skrzynię, wczoraj pojeździłem sobie trochę na trybie DS i miałem wrażenie jakbym do innego auta wsiadł :twisted:

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na przykład wielbiłem Audi i takowe posiadałem z silnikiem 3.0 a BMW było ostatnim autem jakie bym kupił do momentu kiedy przypadkiem wpadła mi w ręce e46 318 która miała mi posłużyć do momentu znalezienia nowego Audi,mimo że słaby silnik przebyłem nią 160tys km mając już na liczniku 300000 rozbiłem ją 3 razy i to dość mocno,katowałem ją nie miłosiernie i nie wymieniłem w silniku dosłownie nic a w całym aucie raz zawieszenie z przodu i oprócz oleju to bez obsługowy silnik, bez awaryjny dla mało wymagających,palący średnio 8l,teraz przesiadłem się na e91 320d i muszę przyznać że jest lepszym autem prowadzi się fantastycznie daje dobre czucie drogi lepsze od e60 jest precyzyjne,bardziej przewidywalne od e46,ale pewien nie dosyt jest bo e46 była zwinniejsza i lepiej radziła sobie z dziurami i nie równościami od e91 która mimo sztywniejszej konstrukcji jest mieksza i nie daje takiego poczucia zwartej całości jeśli chodzi o autostrade to już ogromna różnica jest cicho i przyjemnie w srodku predkości rzedu 200 nie ma problemu jedzie jak po sznurku,ciężko chodzące wspomaganie to genialna sprawa zresztą e46 podobnie,silnik 2.0d to prawdziwy grzechotnik nie miło i głośno pracuje(auto w super stanie) ale i mistrz oszczędności bije na głowe 1.9 vw do tego jest dynamiczny ale nie szybkie.Na dzień dzisiejszy po virusie 201km i 470nm automat na kołach 19 265<30 235<35 ze startu do 60km/h lepsza od 3.0i !!!(startuje jak wystrzelona z procy) śmiga jak szalona więcej nic mi nie potrzeba(60000 po chipie żadnych problemów),do minusów zaliczam włączniki szyb te same problemy co wszyscy są za daleko,ścierająca się ta warstwa gumowa na plastikach,brak uchwytów na napoje i schowków,brak wskaznika temp,głośny sinik na postoju,padający centralny 3 razy w ciągu roku(wstyd !!! BMW z chińskimi zamkami) hamulce świetne ale już przy 19 bardzo słabo musiały przejść moda i już jest ok,mały bagażnik jak na kombi chociaż mi wystarcza na wózek i graty dla dziecka,opony run flat nie porozumienie głośne i twarde jak kamieni,17 OEM run flat porównywalne z obecnymi 19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dzień dzisiejszy po virusie 201km i 470nm automat

Nie wiem czy wkradł się błąd jak pisałeś o NM ale wartość graniczna dla automatu w autach z 2.0D wynosi 400NM.

Powyżej tej wartości zaczynają się problemy.

PS: Parę "enterów" przydało by się w Twojej wypowiedzi, bo ciężko się takiego tasiemca czyta.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za pisownie.Jeśli chodzi o skrzynie,to z tego co wiem skrzynia wytrzymuje te 470nm jest taka sama jak w 335d,prawdopodobnie były montowane dwie różne skrzynie.

Chociaż ostatnimi czasy zauważyłem że w trybie sport przy spokojnej jezdzie szarpie przy redukowaniu biegu,hmm nie wiem czy to się stało nie dawno czy już tak było bo nie używam tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m że w trybie sport przy spokojnej jezdzie szarpie przy redukowaniu biegu,hmm nie wiem czy to się stało nie dawno czy już tak było bo nie używam tego.

 

Myśle ze było już tak. Ale szarpie przy redukowaniu czy zmianie na wyższy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gościu który robił wirusa tak twierdził,raczej do czynienia miałem z fachowcem,bo co mu zależało kłamać.

Szarpie tylko przy redukcji przy spokojnej jezdzie,rozmawiałem na temat z magikiem od virusa to proponuje upgrade oprogramowania skrzyni za 300zł ale gwarancji nie daje że to pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że fachowiec zdekodował VIN i sprawdził jaką masz skrzynię?

Dla potomności wklejam zestawienie maksymalnego momentu jakie skrzynie mogą wytrzymać:

- GA6HP19Z (designed for maximum torque of 400 Nm) - tą mam u siebie dla silnika N47 z 2008.

- GA6HP19Z TU (designed for maximum torque of 400 Nm)

- GA6HP26Z (designed for maximum torque of 600 Nm)

- GA6HP26Z TU (designed for maximum torque of 650 Nm)

- GA6HP32Z (designed for maximum torque of 750 Nm)

 

Przekroczenie górnych granic może w dłuższym okresie czasu spowodować wzrost liczby "wad" w aucie.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.