Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Piszę tego posta z nadzieją że ktoś mi coś poradzi bądż doradzi mądrego. Posiadam BMW 520 z 2001 R [E-39], choć nie wiem czy rok w tym uszkodzeniu gra jakąś rolę. Ostanio zauważyłem że prawa tylna strona samochodu jest niżej niż lewa. W nadkole prawe da się wsunąc dwa palce niecałem nawet czasem a w lewe spokojnie wchodzą trzy. Efektem czego jest lekkie pochylenie samochodu na storne pasażera. Z początku stawiałem na amorki, lecz szybko z tego błędu mnie wyprowadzili. Podejrzenie padło na srprężyne, choć po zdjeciu koła i wjechaniu na podnośik wyglądała na całą (przy czy nie była demontowana). Czy może miał ktoś podobny porzypadek w tym modelu i ewentualnei co to było i ile kosztowała naprawa.

 

Dodam ze po opuszczeniu samochodu z podnosnika na chwiel wszytsko jest ok. Czyli tak jak by sie za chwile zapadalo! Nie jestem do konca przekonany co do tej sprezyny wiec czekam na jakies sugestje!

Edytowane przez BZQ
Opublikowano
Ja mam różnicę w E36 na palca i też się zastanawiam co to może być, prawdopodobnie któryś element gumowy do wymiany.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano

mam e 32 wszystko było ok.do mamentu gdy spory ciężar wrzuciłem do bagażnika :mrgreen: i przewiozłem go 40 km po naszych pięknych drogach :cry2: u mnie siadł cały tył-prawa ilewa strona tak samo :!: okazało się że poszło takie coś co jast nad amorkiem---elemant gumowy ze "zbrojeniem"metalowym :?: nazwy nie pamiętam

wymiana 2 x 140 sztuka + robota no i auto PIĘKNIE SIĘ PODNIOSŁO DO GÓRY--------DOPIERO ZAUWAŻYŁEM,ŻE SIEDZIAŁO Z DEKA OD KUPNA :!:

 

MOŻE TO TEN ELEMENT :?: PONOĆ CZĘSTO SIADA NA NASZYCH DROGACH,A AUTA Z ZACHODU GDZIE JEŻDŻĄ PO LUSTERKU :mrgreen: PRZEWAŻNIE MAJĄ CZĘSTO NIE WYMIENIANE OD MONTAŻU W FABRYCE

Opublikowano
Czybyś mówił o czymś co nazywa się odbój? A może ktoś z Warszawy może polecić mi dobry warszatat gdzie to dobrze zdiagnozuja? Bo w ASO już mi powiedzili że 1cm różnicy w przechyle to tak może być:) A po tym jak przyszedełem do ASO po olej 0w40 LL-04 i usłyszałem że takiego nie produkują na świecie całym a po podaniu nr z BMW otrzymałem u nas 5W30 TXT. NA pytanie dlaczewgo olej ma inne zonaczneie uzyskałem odpowiedź że to teraz nowszy model:) NA początku uwierzyłem i doałem troszke:) Ale kiedy tylko pojechałem do Berlina i odwiedziłem najbliższe ASO bez problemu nabyłem olej 0W40 ll-04 i dowiedziałem się że 5W-30 TXT jest przestarzały! No ale coż tak to u nas bywa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.