Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie no jasssssne! Jak z silnika cieknie olej olej to po co to naprawiać? Wystarczy przecież dolewać co chwilę oleju, pilnując minimalnego poziomu na bagnecie...

W tym wypadku jest jeszcze jedna zaleta.Nie trzeba robić wymiany oleju, bo cały czas jest świeży.

:mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
koledzy zatankowałem i wszystko jest ok... czyli co pompa w baku?? :cool2:

No raczej. Ale nie wymieniaj bo nie trzeba - pilnuj tylko poziomu paliwa powyżej 20l. :mrgreen:

Opublikowano (edytowane)

Teraz to zalezy od Ciebie :!: Jesli masz pelny portfel to wymien (ale pierw ja rozbiez i sprawdz bo kasa w bloto poleci ) jak koledzy podpowiadaja :wink: A jak nie chcesz -to nie wchodz na rezerwe i to wtedy bedzie dobra ekspluatacja auta :!: i raczej auto nie ma prawa stanac . Po za tym ta pompka sadze ze bedzie chodzic, tylko na rezerwie nie popisuj sie przed kolegami co ten motor potrafi :!: Bo skrocisz jej zywot :cry2:

Wtedy noga z gazu kolego :wink:

Edytowane przez trak

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano (edytowane)

Bedziesz widzial czy jest mocno zuzyta i jest sens ja wymieniac :!: Jesli to Ci sie stalo pierwszy raz to juz wiesz czemu i ta pompka nie musi byc juz spisana na "amen"

Na przyszlosci -lepiej sprawdz niz od razu wymieniaj i wyzucaj kase w bloto :!:

Koledzy to chyba milionerzy -wszystko wymieniaja od razu bez sprawdzania :wink:

Pojezdzisz / zobaczysz :wink:

Edytowane przez trak

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano
kolego co Ty za głupoty piszesz????jesteś normalny???? jak stwierdzę po jej wyjęciu czy jest zużyta ???:):):):) (bardziej zachlapana ropą , będzie czy mniej???) czy jak heheheheh :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolego co Ty za głupoty piszesz????jesteś normalny???? jak stwierdzę po jej wyjęciu czy jest zużyta ???:):):):) (bardziej zachlapana ropą , będzie czy mniej???) czy jak heheheheh :cool2:

He he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Posłuchaj czy pracuje,powinna bzykać :norty: .A jak nie to zdejmij wężyk i zobacz czy daje ciśnienie.Ale jak naprawiło się po zatankowaniu to możesz wymieniać w ciemno.Wcześniej nie miałeś objawów głośnej jej pracy?Przeważnie jak zbliża się jej koniec to głośno pracuje i zaciągając paliwo siorbie :D i w krótkim czasie nastaje cisza czyli "The End" :mrgreen:

Niesprawna pompa odbija się też negatywnie na pompie progowej(tej ciśnieniowej)

Tu masz link do pompy na all (do TDS-a jest taka sama) http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-e39-520-525-530-d-td-tds-1997-02-i2452815974.html

Nie kupuj tego dziadostwa za 100-150 zł bo za rok problem wróci.A Vdo-siemens w sklepie kosztuje nieco ponad 400 zł,nie wiem czemu ta cena jest tak duża.

ale pierw ja rozbiez i sprawdz bo kasa w bloto poleci .............Po za tym ta pompka sadze ze bedzie chodzic, tylko na rezerwie nie popisuj sie przed kolegami co ten motor potrafi :!: Bo skrocisz jej zywot :cry2:

Wtedy noga z gazu kolego :wink:

Kolego trak czy wiesz jak ta pompa wygląda ???

Wnioskuję po twoich postach,że jednak nie wiesz.

A wygląda ona tak.

http://auto-truck3.pl/img/p/2178-2900-thickbox.jpg

 

Popatrz na nią i powiedz mi czy jest sprawna ? Przecież to jest nierozbieralne i nie da się zajrzeć do środka.A jak jest mniej paliwa i pompa jest niesprawna to nawet na wolnych obrotach silnik nie zagada,a co dopiero przy przegazówkach czy czymś takim.

Czego żywot skróci???

Nie wiesz co napisać to nie pisz.

PS.A jak piszesz to używaj Polskich liter.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Cihy ,spokojnie, to znów kolega Hiszpan zapewne.

 

Zeby zdementować głoszone tu bzdury przez niego, to proponuje wam dojezdzac do rezerwy, tak, zeby ta pompa miała ciągle swój udział. Nieuzywana w koncu sie zatrze, gdy zacznie być uzywana po jakimś wiekszym okresie bezczynnosci.

Mówiąc do rezerwy nie miałem na mysli do ostatniej kropli, tylko do zaświecenia rezerwy, lub nieco dalej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale ta pompka niezależnie od ilości paliwa pracuje tyle, że nie musi aż tak intensywnie.Chociażby przed odpaleniem auta,podaje pewną ilość paliwa.U mnie ori (z wybitym znaczkiem BMW) pracowała przez 12 lat,chińszczyzna przez rok,a teraz jest VDO (znów ori,bez znaczka BMW) 3-ci rok.Problem tkwi w tym,że jak jest mało paliwa to męczy się ona dużo bardziej i jak ktoś jeździ ciągle na rezerwie to jej życie się mocno skraca.Jej normalna trwałość to ok 250 tk.

Można to ująć w 4 słowach-mało picia,mało życia.

Ale mnie coś dzisiaj na chlanie naszło :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano (edytowane)

Cihy525 sa rozne rodzaje tych pompek i wiem co mowie :!: Trzeba wiedziec jak ja rozebrac (simensa vdo)

Sa w niej lopatki co ciagna paliwo i potrafia sie zuzywac :!: Jesli ktos to zlozyl to i mozna rozebrac :!:

Te cisnienie chyba nie daje pusta pompka panie kolego :duh: Trzeba wiedziec jak jest zbudowana :!:

Te pompy paliwa to normalka w disel-u panawie jak sie jezdzi na rezerwie bez odpowiedniego cisnienia i glowy na karku :!: Pozniej niszczy sie progowa a dalej juz wiecie co ...

Nie bede sie tu sprzeczal bo wasze pompki juz z kilka razy pewnie byly wymieniane i ciekawe kto kupowal orginal :wink:

Edytowane przez trak

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano
Cihy ,spokojnie, to znów kolega Hiszpan zapewne.

 

Zeby zdementować głoszone tu bzdury przez niego, to proponuje wam dojezdzac do rezerwy, tak, zeby ta pompa miała ciągle swój udział. Nieuzywana w koncu sie zatrze, gdy zacznie być uzywana po jakimś wiekszym okresie bezczynnosci.

Mówiąc do rezerwy nie miałem na mysli do ostatniej kropli, tylko do zaświecenia rezerwy, lub nieco dalej

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Dzieki takim ludziom my mechanicy zarabiamy kaske :!: :!: :!: :!: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :cool2: :cool2: :cool2:

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano

Ja napiszę tak - po kupnie auta (przyjechało z Niemiec) tankowałem co chwilę na full) a pompka progowa i tak po pół roku padła. Obecnie będzie już 3 lata z nową pompką, zapalona lampa rezerwy zdarza się często (oczywiście nie piszę to o sytuacji kiedy wskazówka poziomu paliwa wyrywa już ogranicznik przy zerze a na zasięgu wyświetla się - - - km) i pompka działa jak złoto - INPA pokazała, że ciśnienie pod obciążeniem mam wyższe niż kilka innych egzemplarzy e39 ze spotu we Wrocławiu.

Dlatego może czasem warto się trochę opanowac z tą histerią, w której z BMW robi się auta upośledzone bo "nie mogą jeździc kiedy świeci się rezerwa". Trzeba rozróżnic jazdę kiedy zaświeci się księgowy z częstą jazdą na oparach...

Pzdr.

Opublikowano

I tu panie kolego z ostatnim twoim zdaniem zgadzam sie w 100% procentach :cool2:

Kolega zloty2016 (bo to jego temat) pewnie mial opary i zapowietrzyl uklad ale najwazniejsze ze juz jest wszystko oki i nie mamy poco toczyc tu juz wojen :wink:

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano

O tyle dobrze, że akurat w BMW (przynajmniej e39) zapowietrzenie układu to nie problem bo wystarczy zalać paliwa do baku, przekręcić kluczyk żeby przez jakieś 20-30 sekund progówka trochę paliwa natłoczyła w układ i wtedy można odpalać. W innych autach po wyjechaniu paliwa tak, że silnika zgaśnie trzeba się udać na wizytę do serwisu/warsztatu (być może teraz to już zmieniono/ułatwiono tak jak w BMW).

Pzdr.

Opublikowano
Dzieki takim ludziom my mechanicy zarabiamy kaske

 

Wymieniaczom chciałeś rzec, nie mechanikom. :norty:

Wlasnie przez wymieniaczy klient pustoszy portflel.

Wg twej teorii, pompke bym wymieniał już z 3 razy, a nie wymienilem ani razu. Kropka.

Opublikowano

nie ma szans sprawdzic tego cisnienia, bo nie ma takiego czujnika. INPA sprawdzi jedynie przerwę w obwodzie lub zwarcie na pompie.

Po co ci to wiedziec, skoro ta pompa bierze udzial w przepompowaniu paliwa z jednej komory do drugiej?

Nie sluchaj bzdur ze ona pracuje częściowo podajac cisnienie, itp. Ona pracuje cyklicznie, komp pobiera dane z pływaka i jesli w jednej komorze jest zbyt mało paliwa, to ta pompa doklada paliwa z drugiej komory.

 

Jezeli czasem nie odpala gdy <15 litrów, to ta pompa sie przycina i na 100% niebawem w ogole odmówi posłuszeństwa.

Opublikowano

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Dzieki takim ludziom my mechanicy zarabiamy kaske :!: :!: :!: :!: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :cool2: :cool2: :cool2:

 

Jak TY jesteś mechanikiem to ja jestem Matką Teresą z Kalkuty

A ten Twój podpis to nie wiadomo czy śmiać się czy płakać a może bać :duh: :duh:

Co do pompki to można ją rozebrać,budowa jest bardzo prosta-silniczek elektryczny napędzający ślimak(a nie jakieś klapki) tak jest w progowej którą rozbierałem i podejrzewam że w tej w zbiorniku też. Złożyć się już niestety nie da :mrgreen:

W 99% awaria tej pompki to zawieszanie się zużytych i zaśniedziałych szczotek,dlatego często pomaga stukniecie w pompkę co powoduje odskoczenie szczotki i możliwość dalszego działania. :cool2:

Opublikowano

Matko Tereso z Kalkuty temat zapowietrzonego ukladu paliwowego dawno rozwiazany i napewno nie dzieki tobie i twoim podpowiedziom :!: A co do pompki gratuluje jej rozebrania-szkoda tylko ze progowej i widze ze umiesz nazywac podzespoly jak dlugo pomyslisz :wink:

Temat zamkniety :!: :!:

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano
W 99% awaria tej pompki to zawieszanie się zużytych i zaśniedziałych szczotek,dlatego często pomaga stukniecie w pompkę

 

Dokladnie tak.

Podobnie się sprawa ma przy konczących szczotkach w rozruszniku - też ten zabieg pomaga, zeby chociaz jeszcze raz odpalić i zajechac do mechanika.

 

 

 

PS. Zwracam się z prośbą do adminów o pewne ograniczenia dla troli czy innych dzieci neostrady, którzy to zaniżają znacznie poziom niniejszego forum :|

Opublikowano
PS. Zwracam się z prośbą do adminów o pewne ograniczenia dla troli czy innych dzieci neostrady, którzy to zaniżają znacznie poziom niniejszego forum :|

O to, to, to...!

[Lubię to!]

Opublikowano
Błąd 4704 vorfoerderdruck-ueberwachung i przerywanie powyżej 3tyś obr jest przyczyną wadliwej której pompki? Poziom paliwa 28l (wg testu zegarów), pompa w baku głośno chodzi, wskazanie paliwa nieco powyżej 1/4. Dolać paliwo i sprawdzić efekt, czy nie ma sensu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.