Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaślepiaj węzyk od EGR, to tylko chwila roboty a wykluczy czy to EGR, czy nie. Ja mam auto z października 2003 i wyskoczył Check engine, trzeba było potem błąd EGR kasować.
Opublikowano (edytowane)
Byłem dziś na diagnostyce u Sawy i wtryski jak i reszta jest w bardzo dobrej kondycji. W czwartek jestem umówiony na sprawdzenie katalizatora. Edytowane przez piotrek02455
Opublikowano
90% mechaników podepnie kompa i stwierdzi: Panie, wtryski dobre, turbo daje pod 2 bary, nie ma sie czego przyczepic, a dymi bo to diesel, musi lekko bąka puścić :mrgreen:
Opublikowano

Zaślep wężyk EGR. Sam na próbę zatkałem i przestał puszczac "bąki", przejechałem 650 km do Łeby i nie kopcił - więc kupiłem zaworek na allegro i po podpięciu chyba nadal nie kopci, więc coś nie tak było z zaworkiem. Aha, mam stare dwa oba przepuszczały powietrze i nowy też więc sprawdzanie na dmuchanie/ssanie jest o kant d itd. Aha nie mam EURO 4 a check też się palił. (10.2003).

 

pzdr z Łeby, o 13 wyjeżdżam na południe to będę widział co jest grane. Zastanawiam się czy trochę spalanie spadnie w stosunku do jeżdżenia z wadliwie działającym zaworkiem (kopcenie).

Opublikowano
Jutro odbieram BMW z warsztatu. W moim przypadku była dziura w wężu między egr a intercolerem. Wersja euro4 i brak używek na chwilę obecną o tym typie mocowania.. :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.