Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

no to właśnie napisałem, że różnica może jest - przy ruszeniu i to wszystko, na torze ruszasz RAZ, a do scigania się z miejsca spod świateł.... to nie mój świat.

ja teraz do setki mam jakieś 5,5 i fakt, na starcie skrzynia odbiera potem... inny temat :)

 

DKG jest też w 335i! po lifcie (przed też w sumie...) (skrzynie z joystickiem, ale tylko 335i!) :)

 

Swoją drogą @Radek321 jaką chcesz skrzynie, manual czy automat?

Edytowane przez wujekwaldus
Opublikowano
no niestety pamiętam - aczkolwiek dwusprzęgłówki niwelują te wady całkowicie - jednak w tym temacie w autkach w tej kategorii cenowej to nie ma co nawet pisać o dwusprzęgłówkach.... :) dlatego dla dużych silników automat to bardzo dobre i wygodne rozwiązanie (no, moim zdaniem - ale wiadomo ze skrzynią to co kto lubi, to tak jakby dyskutować o kolorze autka ... :) )
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
DKG jest tylko w M3 o ile kojarzę. W E92 i E93 LCI jest normalny 6 biegowy automat 6HP...

Obawiam się, że jesteś w błędzie. Sprawdziłem przed chwila i zarówno strona Polska jak DE podaje 7 biegów w automacie dla E93.

 

No faktycznie, ale to jako opcja.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Dokładnie. Jak auto jest sensownie rozbite i dobrze naprawione to co za problem. Ze Stanów przynajmniej można sprawdzić historię, zdjęcia itd. A tu z Europy czarna dziura. :) Wolę mieć auto 2 lata młodsze i z USA. Niczym się nie różni poza ceną.

 

 

Super dwa silniki do wyboru 328i i 335i. I brak kilku opcji do wyboru

Opublikowano

Panowie ja nie szukam auta do scigania a jedynie do jazdy.

Gazu nie planuje zakladac ale jak bede sprzedawal auto za 4-5 lat to bedzie w przedziale kuszaca gazownikow wiec tez warto o tym pomyslec wybierajac model zeby bylo latwiej sprzedac.Tez nie wiadomo po ile wtedy bedzie paliwo;)

W tym modelu to pewnie butle z gazem kladzie sie na tylne siedzenia;)

Czytalem ze te silniki z bezposrednim wtryskiem maja problemy z wtryskiwaczami i cewkami zaplonowymi ale pala mniej od klasycznych...

Czesto to pada?

Jesli chodzi o skrzynie sam jeszcze nie wiem.Moze dla odmiany wezme automat...

Dobrze spisuja sie te automaty w bmw?na cos zwrocic uwage przy jezdzie probnej?

Pod koniec tego tygodnia jedno auto sprawdzi kolega,drugie ja to przed weekendem cos napisze.

W tym przedziale moge kupic 3.0 ale ten najslabszy motor...

 

 

 

 

 

Disla wogole nie biore pod uwage.

Opublikowano

Witam, po pierwsze 2.5l 218KM ma 2497cm/3 , a 211KM to jest 3.0l.

A po drugie wez sobie 3.0l ale co najmniej 257KM, ja mam 2.5 218 i troche juz malo takie moje zdanie

Opublikowano

Drogi Radku,

 

Wg mnie powinienes sie najpierw przejechac 320i w nadwoziu E93.

To auto to niesamowity kompromis, niestety kompletny brak elastycznosci, przy kulturze pracy troche lepszej niz moj 4-cylindrowy diesel.

Tak jak doradzaja Ci inni forumowicze do cabrio najlepiej silnik z turbina - obojetnie jaki, najepszy 335i lub 325d/330d.

Wtedy jedynie budzet 80tysiecy jest troche maly - wejdz na mobile.de i zobacz jakie e93 sa ponizej 20.000 Euro...

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Jeżdżę "wymiennie" e93 335i po chipie (352kM i 495 Nm) oraz e90 320xd też po (207kM 411Nm). Obydwa samochody z automatem. Oczywiście 335 jest bardziej dynamiczne, ale nie na tyle by jazda 320d była nudna :). Na suchym nudny jest xdrive, ale dynamika (po modzie!) jak najbardziej ok. Biorąc pod uwagę założony budżet i wyższą akcyzę zachęcam do ponownego rozważenia ewentualności zakupu 320d z następowym podkręceniem.
Opublikowano
Na Twoim miejscu poszukalbym n52b30, lub n53 ale te juz sa hpi(bezposredni wtrysk) spalanie 12-14 realne, wrazenia z jazdy ok, wiadomo nie bedzie to samochod wyscigowy..ale 335i tez nie bedzie, ale znacznie gorzej znosi mocniejsze traktowanie niz 330i. Poza tym bmw powinno byc wolnossace...:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.