Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Otoz mam taki problem, przy gwaltownej zmianie biegow z 1 na 2 i czasami z 2 na 3 czuc jakby uderzenie w tylnej czesci samochodu. Bylem u mechanika podniesli samochod sprawdzil lacznik elastyczny walu i jest ok. Powiedzial ze to uderzenie to wina tulei tylnego mostu. Chodzi o te dwie ktore znajduja sie najblizej skrzyni biegow, powiedzial ze sa wybite i wogole juz nie pracuja z tad to szarpanie i uderzenie. Moje pytanie czy to uderzenie i szarpniecie to od tego. Mechanik powiedzial mi ze koszt tych tulei nie jest drogi, ale ze bardzo duzo roboty. Ktos to naprawial i moze mi podac w przyblizeniu koszt takiej zabawy. Z gory dziekuje.
Opublikowano
wymieniałem dyfer u P. Krystiana w Katowicach policzył 250 + miałem swoją gumę nr9 w katalogu. Poprawiło się no i dyfer cichy mam zadowolenie w drodze powrotnej
Opublikowano
U mnie mechanik mowi ze to nie wina dyfra bo sam dyfer pracuje dobrze, ale walniete sa te dwie tuleje, ale i tak trzeba zdjac dyfer wiec jesli Ty za wymiane zaplaciles 250 zl to mysle ze za te dwie tuleje chyba o wiele wiecej mi nie policza.
Opublikowano
jak juz wymieniać to wszystkie tuleje i mieć spokój za jednym zamachem.Jeżeli masz walniete 2 tuleje to reszta na pewno nie wygląda lepiej
Opublikowano
...ale tak naprawdę po zdjęciu dyfra i sanek widoć co jest pozrywane także najczęsciej wymienia się wszystkie 7 tulei a że do tego trzeba rozebrać całe zawiesznie tylne to i tuleje na wahaczach tez bym wymienił ...no i obejrzał podłogę ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Również podobnie jak TC bym sugerował wymianę "po Bożemu" wszystkich elementów tłumiących :arrow: gumowo-metalowych tylnego zawieszenia.

 

Niestety trzeba by odżałować większą kwotę na raz, niż np. na dwa podejścia zabierać się za całą zabawę (dwukrotny koszt robocizny ............)

Opublikowano
mi jak spawali mocowanie tylniego dyfra mowili ze tuleje,gumy bd zaraz sie nadawac do wymiany, a ze niemialem wiekszych srodkow w portfelu odmowilem wymiany, teraz jak jade na niskich obrotach strasznie buczy z tylu...i tu sie nasuwa pytaanie tuleje, skrzynia biegow, wał, czy tylni dyfer ;///
Opublikowano
U mnie to uderzenie najbardziej czuc wrzucajac z 1 na 2, wyzsze biegi wchodza juz lepiej 3 czasem puknie, ale rzadko przy 4 i 5 uderzenia nie ma. Mechanik powiedzial ze to nie wina sprzegla, ani dwumasa. Ze to te tuleje. Ale to uderzenie w odczuciu jest takie jakby cos po wale szlo pod autem.
Opublikowano
mechanik miał racje ponieważ ja stuki mam od momentu jak mam auto, w tym czasie wymieniłem sprzegło i dwumas i stuki pozostały więc to bankowo te tuleje.
szukam
Opublikowano

U mnie też stuka. Byłem u mechanika, wjechałem na podnośnik i ruszałem lekko do tyłu i do przodu a on był pod spodem i słuchał. Rezultat tego badania jest taki, że ciężko stwierdzić bez wyciągania tego.

Tak się składa, że mam sprzęgło do wymiany, więc chyba poczekam, aż to będę robił i przy okazji rozbierze i zlokalizuje stukanie. Jak usunę stukanie to podzielę się tym co zrobiłem. Tylko to nie prędko nastąpi bo z groszem ciężko.

Opublikowano
Własnie wracam od mechanika, auto odstawione, mechanik obstawia tylni dyfer...ael jeszcze bd sprawdzal, usiadl z tylu a ja jechalem, ledwo wytrzymal ;p
Opublikowano

zapewne tylni dyfer ja już pół roku po wymianie teraz mam komfort, alleeee :) szum opon dobija mnie zapewne wyciszę tak 3 że powstanie ver 7 :D

 

Pytanie z innej beczki na śląsku okolice katowic albo chrzanowa (małopolskie) osoba która obszywanie w dobrej cenie kierownice ?

Opublikowano
Wania126 to daj znac jak odbierzesz auto od mechanika. Ciekawi mnie, co bedzie u Ciebie przyczyna buczenia. Jak bedzie ok to musimy sie spotkac i powiesz co i jak :cool2:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

można powiedzieć że nie poruszałem sie mniej niż 60 km bo wtedy odgłos sie nasilał takie łuuuuuu u mnie było dodałem gazu cisza każdy mówił łożysko ...ale jednak dyferencjał wymiana dyra i tulei nr 9 około 300 zł. Pan Krystian wynalazł mi delikatne pękniecie lakieru w okolicy mocowania, w większości e46 kiedyś to następuje postanowiłem od razu to zaspawać. W Katowicach panowie doskonale mi z tym podziałali teraz to prędzej tył cały urwie niż mocowanie z bagażnika :) jak w wielu przypadkach trzeba zwracać uwagę na to

tutaj pokazane więcej co dzieje się w e36 podobnie wygląda w e46 albo i nawet gorzej .....

Opublikowano

ale tuleja tego nie powoduje tylko dyferencjał Ci sie sypie ja kupiłem swój w okazji za inny dobry zapłacisz od 300-500 albo 800 :|

jak wymieniłem dyfer jak i komfort i przyspieszenie lepsze. Szatan zrywa asfalt :) na 225

Opublikowano
Dzwonilem dzis do mechanika ale mowil ze dopiero jutro bd patrzec;p Moby85 jak cos bd wiedzial dam znać...:) Pocieszam sie tylko tym ze uzywany dyfer nie jest taki drogi...jezeli to dyfer...no zobaczymy wkrotce :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.