Skocz do zawartości

[e61] 520 d 2005r komunikat level control system failure


dylus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Może pomożecie :)

Zapaliła mi się kontrolka poziomowania. Autko nie opada. Po podłączeniu INPA udało mi się dopompować, więc kompresor sprawny. Niestety nie chce spuścić powietrza (mam teraz trochę cross-country). Nie pamiętam, jaki jest symbol błędu i opis z INPA :(

Doradzi ktoś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie, w kwestii tego komunikatu. Auto nie opada, jest idealnie równe, poduszki wymienione w zeszłym roku bo przepuszczały. Komunikat czasami się pojawia, WTF? Ignorować i jeździć czy szukać przyczyny. Trochę mnie drażnia świecące komunikaty. Zbyt lubię ten samochód żeby coś było w nim niesprawne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie, w kwestii tego komunikatu. Auto nie opada, jest idealnie równe, poduszki wymienione w zeszłym roku bo przepuszczały. Komunikat czasami się pojawia, WTF? Ignorować i jeździć czy szukać przyczyny. Trochę mnie drażnia świecące komunikaty. Zbyt lubię ten samochód żeby coś było w nim niesprawne.

 

Musiałbyś odczytać błedy, ale podejrzewam bład o zbyt długim czasie pompowania, byc moze przez przepuszcajce poduszki kompresor się troche zuzył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Tak na szybko opiszę co mi się przytrafiło .Jadąc po dość wyboistej drodze wyskoczył mi magiczny komunikat zawieszenia po zatrzymaniu się okazało się że auto leży całe zawieszenia opadło ,pomyślałem że dziury w poduszkach .Wyłączyłem stacyjkę i chciałem dzwonić po pomoc coś mnie jednak tknęło i ponownie uruchomiłem silnik a tu :shock: auto wstało jakby nigdy nic .Dojechałem na miejsce i od zdarzenia minął tydzień i powietrze w zawieszeniu jak było tak jest .Co prawda po zapakowaniu ludzi komunikat ponownie wrócił ale powietrze w układzie nadal jest .Co mogło się stać ????Wiem że czas regenerować pompę i wymienić filterek ale czy coś jeszcze wymieniać ???? Zastanawiam się nad regeneracją tu http://allegro.pl/kompresor-nivo-zawieszenia-bmw-5-e60-e61-e-60-61-i3284643754.html zna ktoś ten wrsztat ???Warto tam to robić ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Odgrzeję kotleta.

U mnie co jakiś czas wyskakiwał błąd (ostatnio coraz częściej po jeżdzie z betami w bagazniku-plaża, jeziora i te sprawy-dużo bagażu)-nie zauważyłem żeby auto opadało, natomiast w disie wyczytałem błąd za długi czas pompowania oraz znalazłem gdzieś te różnice -9mm, -6 mm. (nie wiem jak to odczytywać-że różnica 3mm?, ale które lepsze wtedy bo wizualnie 3mm to cięzko zauważyć.

Kompresor i wężyki niby były sprawdzane wizualnie przez gościa u którego serwisuje auto (nie będę mu robił antyreklamy bo zna sie na mechanice, ale z tym dał ciała gdyz niby sprawdzali że wszystko ok, bo usłyszałem tekst od jego elektryka, że jak słyszy że problem z nivo, to kompresor do wymiany...)

Pojechałem więc ostatnio po paru błędach nivo widocznych już na pulpicie (bo wcześniej tylko w disie) na podnośnik-gostek zdjął osłony-fiterek czysty, węzyk na ssaniu cały. Podejrzewał czujniki poziomu, ale kiedy sobie poszedł po klucze, żeby przełozyć czujniki (u niego na delphi pokazywało błąd prawej strony dlatego chciał przekłądać) zaczałem sam lukać na wężyki no i wylazło szydło z worka-przetarty węzyk na tłoczeniu kompresora do rozdzielacza zaraz na pierwszym zgięciu z wyjścia tłoczenia, gdzie dotyka blaszanego mocowania kompresora-dziurka tak mała jak główka od igły ale przetarcie widoczne-trzeba było tylko naciagnąc węzyk żeby to zauważyć...

obnizylismy zawieszenie i jak podniósł spowrotem to trwało parę sekund, a przed podniesieniem auta na podnośniku jak próbowaliśmy to trwało chyba z 40 sekund i wyskakiwał odrazu błąd zawieszenia.

Także radzę najpierw dokładne oględziny, bo po tekstach typu jak wyżej że "kompresor do wymiany" juz szukałem nowego na alledrogo.

 

A do kolegi powyżej-skoro stało się to po dziurach i auto wróciło do pozycji to własnie radziłbym sprawdzić czujniki-to one poprzez zwykłą dzwigienkę od wachacza daja sygnał komputerowi więc po wpadnięciu w dziure mogły sie spierdzielić?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnoza wykazała

5f99 błąd czasu regulacji z tyłu ,z prawej strony,zwiększenie

-sygnał zbyt wysoki

-nieciągły

5f9a błąd czasu regulacji'zwiększenie wartości

Sygnał zbyt wysoki

-nieciągły

Czy oznacza to pompe do wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześc-identyczne błędy miałem u siebie (teraz gdy napisałes ich oznaczenia, to wiem, że były takie same)-i okazał sie wężyk na tłoczeniu-jak radziłem wcześniej sprawdź naprawdę skrupulatnie wężyki, instalację zanim zdecydujesz sie na wymiane kompresora. (może któreś połaczenie jest luźne-one tak wchodzą na wcisk na złaczkę od kompresora bezpośrednio i w rozdzielacz na takie zasiski wkładasz w luźny wyciagnięty zacisk i wciskasz zacisk w obudowę-może tam-naprawde trzeba sie przyjrzeć z dobra latarką jesli kompresor nie wyjęty)

Pozdrawiam.

 

PS-doczytałem uważniej-przepraszam, że nie wcześniej-skoro auto sie podniosło, to raczej wątpliwym jest wina kompresora samego w sobie.

Daj znać jak sie skończyła przygoda:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześc-identyczne błędy miałem u siebie (teraz gdy napisałes ich oznaczenia, to wiem, że były takie same)-i okazał sie wężyk na tłoczeniu-jak radziłem wcześniej sprawdź naprawdę skrupulatnie wężyki, instalację zanim zdecydujesz sie na wymiane kompresora. (może któreś połaczenie jest luźne-one tak wchodzą na wcisk na złaczkę od kompresora bezpośrednio i w rozdzielacz na takie zasiski wkładasz w luźny wyciagnięty zacisk i wciskasz zacisk w obudowę-może tam-naprawde trzeba sie przyjrzeć z dobra latarką jesli kompresor nie wyjęty)

Pozdrawiam.

 

PS-doczytałem uważniej-przepraszam, że nie wcześniej-skoro auto sie podniosło, to raczej wątpliwym jest wina kompresora samego w sobie.

Daj znać jak sie skończyła przygoda:)

Jak autem poruszam się sam lub w dwie osoby jest ok natomiast jeśli tylko dosiądzie kolejna osoba to natychmiast pojawia się magiczny samochodzik między strzałkami a na wyświetlaczu komunikat level control system failure.

Wygląda na to że pompa mimo że pompuje to nie ma takiej wydajności żeby unieść tył obciążony pompa pochodzi chwilę i wywali błąd.

 

Czy wystarczy że wymienię komplet pompe z rozdzielaczem tak jak w komplecie występuje z allegro i wszystko zadziała ???

Zamówiłem ten kompresor http://allegro.pl/kompresor-zawieszenia-bmw-x5-x6-e70-e71-09r-i3365468030.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześc

Tak jak napisałem wcześniej-jeśli jestes pewien, że to kompresor i sprawdziłeś wszystko, to wymieniaj-mi tez wywalało błąd jak tylko zapakowałem dzieciaka i bety lub czasem po załadowaniu tylko samego bagaznika, a problemem okazał się węzyk.

Pozdrawiam

 

Tutaj wklejam zaznaczone strzałką gdzie mi się przetarł węzyk:

 

 

http://img15.imageshack.us/img15/4664/8xsb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześc

Tak jak napisałem wcześniej-jeśli jestes pewien, że to kompresor i sprawdziłeś wszystko, to wymieniaj-mi tez wywalało błąd jak tylko zapakowałem dzieciaka i bety lub czasem po załadowaniu tylko samego bagaznika, a problemem okazał się węzyk.

Pozdrawiam

 

Tutaj wklejam zaznaczone strzałką gdzie mi się przetarł węzyk:

 

 

 

 

Piszesz o wężyku dolotowym do kompresora ???Tym z filterkiem ???? Ten wężyk wymieniałem .Inne wężyki to te kolorowe do miechów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie-jest jeszcze wężyk ten, który zaznaczyłem na zdjęciu-tłoczenie z kompresora do rozdzielacza, a te kolorowe to już wyjścia na strony miechów.

I tak on leci jak zaznaczone strzałkami-czarny węzyk chyba fi4 albo 6.

 

http://img534.imageshack.us/img534/5820/chdd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale po tygodniu od wymiany felernego węzyka auto z dnia na dzień opadło...-próbowałem w disie wymusić podnoszenie, ale słychac tylko jak przekaźnik pyka, i wywala odrazu bezpiecznik...

czy ktoś się spotkał z takim felerem czy to napewno kompresor? nie mogę się nawet połozyć żeby zdjąc obudowę tak nisko siedzi skubany-ledwo dojechałem na warsztat-dopiero jutro będę wiedział co tam się stało.

Dziwne , bo po wymianie wężyka od zera pompował w pare sekund i nagle by zakończył zywot???

 

PS-którego gostka z alledrogo polecilibyście do regeneracji jesli będę musiał to zrobić?

 

tego:

http://allegro.pl/pompa-kompresor-podnoszenia-zawieszenia-bmw-5-e60-i3393518415.html

 

czy tego:

http://allegro.pl/kompresor-pompa-zawieszenia-bmw-e-60-e-61-e60-i3347477120.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

witam , od roku mam e61 ,i po zakupie ten sam problem z zawieszeniem co wczesniej w e39

Natomiast teraz w tym przypadku przetarl sie weżyk do pompy dostal sie brud i pompa sie zatarla

Tak jak wcześniej z pompką od e39 pojechałem do Przeźmierowa i mi pompke zregenerowali szybko i sprawnie.Powiedzieli też żeby założyć zwykły weżyk to już nie pęknie oraz zmienić filtr i przekaźnik :)

Teraz nivo działa jak należy

Przed montażem widziałem jak pompa pombuje bez auta i dawala na zegarze 16 atm oraz co prawda chwile ale cisnienie zostało w pompie utrzymane

takze moge ich polecic ,w googlach jest strona regneracjakompresorow.pl

aczkolwiek nie wiem czy tak mozna tu to podwawac :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Mam mały problem z pompowaniem ale po kolei.

Auto postalo trochę na deszcz i się zrobił mały problem. Pojawiły się kontrolki PDC i zawieszenia. Jak się okazało pod kołem zapasowym zebrała się woda i przekaźniki wraz z modułem trochę się zamoczyly.

Wszystko ładnie wysuszylem i wróciło do normy. Niestety na następny dzień znowu powróciła kontrolka zawieszenia i sławny komunikat.

Podlaczylismy auto do kompa i wyskoczył kilka błędów. Tych dwóch z foto nie dało się usunąć.

Aut przez kompa opuszcza się i podnosi. Ale siedzi trochę za nisko.

Co to za błędy drogie Bravo.?

 

http://img.tapatalk.com/d/14/05/06/ja5amazu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.