Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam miesiąc temu zakupiłem BMW e36 1.8 91r. Problem się pojawił gdy przekroczyłem 100 kmh zaczoła nagle tak trząść kierownicą że nie dało się trzymać kierownicy teraz to się dzieje przy 65 kmh, Turbulencje zaczynają się gwałtownie, Przykładowo jadę 60 to nic jedzie jak bajka ale przy 65 kmh nagle dostaje tak silnych rwań kierownicy że aż strach jechać auto nie ściąga przy hamowaniu nie ma drgań dodam jeszcze że podczas drgania przy wchodzeniu w łuk w prawo podczas drgań nie ma znikają ale gdy wyprostuje kierownicę drgania wracają, w Lewo jak bym wchodzę w łuk drgania nie ustępują. Dodam że zmieniałem opony, koła, amortyzatory, tarcze wszystko na nowe i jest cały czas to samo. Wiem iż pod czas jazdy trzaska mi coś w prawym przednim kole jak by blacha o blache. Co to może być???
Opublikowano

Tak jak kolega wyżej radzi albo ( tak było w moim przypadku ) Sworznie na wahaczach. Miałem dokładnie taki sam objaw. Od 60km/h szczególnie na łukach tak telepało kierą że masakra. Po wymianie jak ręką odjął.

 

P.S. Zmień tytuł na poprawny wg viewtopic.php?f=68&t=120678

P.S.2. Użyj szukajki na następny raz bo takich tematów już było sporo.

 

Pozdrawiam

Bawaria Może Więcej :)


( OO=[][]=OO )

Opublikowano
Mialem podobnie w coupe. Sworzenie byly juz luzne, ale w sumie glowna przyczyna byly koncowki drazkow. Drgania pojawialy sie najpierw powyzej 140, a pozniej juz przy 90. Wymienilem i bylo po sprawie :D
Opublikowano
kolego obstawiam sworznie. Miałem to samo. Najlepiej zastosuj sworznie bez modułu komfortu czyli te z e30 i początku produkcji e36 ja mam auto z 96r i tam był tego typu sworznie.Zastąpiłem je sworzniami z e30
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.