Skocz do zawartości

[e39]523i Problemy z mocą do 3 tys. obr.


Gutkos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po wymianie uszczelki pod główką i regeneracją głowicy problemy z mocą do 3 tys i nierówne przyspieszanie (lekkie szarpanie).

Nawet na pierwszym biegu po wciśnięciu gazu do oporu jest "zamuła" - dopiero potem normalnie ciągnie :|

Mechanik który ściągał i zakładał główkę mówi że przyczyną może być źle ustawiony vanos i już w tym mi nie pomoże ,bo nie umie :duh:

Dlatego proszę o pomoc osobę lub warsztat we Wrocławiu lub okolicach ,która ogarnia temat vanosa i go ustawi jak ma być.

Autko jest na pojedynczym vanosie. Śmiga na gazie ,ale dodam że na benzynie jest tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, proponuje wymienić oringi na tłoku vanosa. Jeśli jesteś zainteresowany podrzucam Ci linka, ja zamawiałem od nich do swojej Beaty na podwójnym vanosie - tańsze od beisan a wykonanie porównywalne + cena z wysyłką worldwide 29 poundów :

 

http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?itemId=160818119163&index=2&nav=SEARCH&nid=84167301791

 

całą operację możesz wykonać DIY wg schematu ze stronki beisan :

 

 

http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_single_procedure.htm

 

Ja miałem takie objawy jak Ty + potrafił zgasnąć na nierozgrzanym motorze. Przy okazji wymień uszczelkę pod pokrywą zaworów i sprawdź odme, jak już będzie rozebrane możesz też przeczyścić dolot , regulator biegu jałowego i przepustnice + sprawdzić szczelność dolotu. Myślę że po takiej operacji wykluczysz większość rzeczy które mogą wpływać na takie objawy jak u Ciebie. Co do warsztatu z okolic Wro - ja robiłem to sam wspólnie ze swoim znajomym mechanikiem u niego w warsztacie więc coś tam się orientuje :) jak coś możesz pisać na prv

A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

podłącz pod kompa.

vanos ustawić to żadna filozofia i jak ten co robił ci głowicę nie potrafi to az strach pomyślec jak zrobił resztę.

Objawwy wskazują na vanos.

Na kompie będzie pokazana pozycja wałka < i pewnie błąd vanosa>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Jeśli przed naprawą było ok, to spaprał coś ten mechanior, żle ustawił. Mi kiedyś też serwis spaprał rozrząd o 2 ząbki był przestrawiony, auto 1,8 benzyna jeździło jak 1,4 , po prawie 2 latach doszedłem sam co jest grane i ustawiłem jak trzeba. Jak człowiek sobie sam dobrze nie zrobi to inni mu dobrze nie zrobią auta, taka jest moja opinia o warsztatach w których miałem swoje dotychczasowe auta, jeszcze sie nie zdazyło abym czegoś nie poprawiał po mechanikach, zawsze coś :evil:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Jeżeli rzeczywiście lipa z mocą po odebraniu od mechanika to niefart. A jeżeli to zbieg okoliczności to podwójny niefart. Podepnij pod kompa i będziemy wszystko wiedzieć, ja tyle mogę z własnego doświadczenia dodać, że sam niedawno uporałem się z owym brakiem mocy. Czujnik położenia wałka i sonda lambda mi wyskoczyło, po wymianie jak ręką odjął. Lecz w tym samym momencie jak nazłość okazało się, że magiel do regeneracji. Wspólnego nie sobą nie miało nic, ale nieszczęścia lubią chodzić parami. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.