Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem ze skrzynią.a objawia się on w następujący sposób,Gdy rano odpalam samochód(po długim postoju)bardzo długo zajmuje mu przeskoczenie na 2 bieg,wskazówka obrotomierza cały czas na max i po przejechaniu 200-300 metrów dopiero przeżuci z mocnym szarpnięciem no ale to jest pewnie dlatego że z takich obrotów..Gdy już włączy ten 2 bieg wszystko dalej idzie dobrze bez rzadnych problemów i tak do nastepnego ranka lub po długim postoju..wie może ktoś co to może być??

Opublikowano

Jaki masz model skrzyni?

W 5HP18 jest program (jeden z wielu) powodujący po odpaleniu tymczasową jazdę na wysokich obrotach (ok 2500-3000) w celu szybkiego rozgrzania silnika.Ja po pierwszym odpaleniu zawsze daję mu trochę czasu na postoju żeby mógł rozprowadzić olej i wyrównać naprężenia,tak ok 10-15 sec, w zimie ok minuty co najmniej.

Z tym szarpnięciem to nie wiem o co chodzi.

Opublikowano
To w 2.4td była 5hp18?? Wydawało mi się że w nich były czterobiegowe, ale mniejsza o to, po mojemu to już skrzynia jest dość stara i ma bardzo dużo przelatane i raczej wymiana oleju nic nie pomoże a wręcz może zaszkodzić. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że może Cię czekać remont ale to za jakiś czas. Zapewne olej jest już mocno przepracowany i przepalony, zaworki nie domagają, tarczki też raczej już zużyte. Tyle mogę Ci pomóc
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
sprawdz w cogóle czy masz stan oleju , kup z litra i na chodzacym silniku odkręć tą dużą srubę pod skrzynia i dolewaj tak długo aż zacznie się przelewac , tylko pamietaj cały czas na odpalonym silniku
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano
Jaki masz model skrzyni?

W 5HP18 jest program (jeden z wielu) powodujący po odpaleniu tymczasową jazdę na wysokich obrotach (ok 2500-3000) w celu szybkiego rozgrzania silnika.Ja po pierwszym odpaleniu zawsze daję mu trochę czasu na postoju żeby mógł rozprowadzić olej i wyrównać naprężenia,tak ok 10-15 sec, w zimie ok minuty co najmniej.

Z tym szarpnięciem to nie wiem o co chodzi.

 

Mniej męczące dla silnika jest jak pracuje pod obciążeniem, szybciej się rozgrzeje i olej dotrze we wszystkie miejsca.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
nie dawno kupiłem to auto i od wczesniejszego właściciela dowiedziałem sie że pękł mu przewód olejowy od skrzyni i żeby dojechać do domu z pracy(twierdził że 10km) wlał zwyczajny olej hydrauliczny i od tamtej pory nie jezdził.kupiłem go i przywiozłem na lawecie do domu spuściłem olej ze skrzyni i wlałem oryginalny olej do automatycznych skrzyń biegów.Tylko chodzi o to ze zleciało mi tylko 3 litry z tej skerzyni i tyle samo też weszło.i nie wiem czy cos zle zrobiłem czy ten olej trzeba w jakis tam sposob wyssać czy coś w tym stylu??dodam że wlewałem go na odpalonym silniku.
Opublikowano
ale nie miałem odkręconej tej sruby jak pisał to kolega" aturzynski "nie wiem dolać w ten sposób czy spościc też na odpalonym i wtedy dolewać??
Opublikowano
czyli wychodzi na to że ja nie mam 5HP18 ponieważ ja mam miarke oleju w skrzyni biegów.teraz pytanie czy wszystie operacje robie tak samo jak w skrzyni opisanej w tamtym temacie??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.