webster1981 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 jak w temacie, wytwarza sie duże ciśnienie w układzie chłodzenia i zawsze gdzieś znajdzie dziurkę i leci płyn no i sie zapowietrza,a później gotuje.Reduktor gazu mam firmy zavoli. dzisiaj miałem sprawdzane co2 w płynie i nic nie wykazało, na korkach wlewu nic nie widać, juz mam 2 chłodnice, termostat ponoć puszcza
webster1981 Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 jak delikatnie dodam gazu to przelewem leci ciurkiem
danielxc717 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Zmień korek od zbiorniczka może nie popuszcza ciśnienia. Jak zagrzejesz auto powinien wąż lekko się uginać jak użyjesz siły. Na 1/5 swojej średnicy powinien się ugiąć, a więc niewiele. Ponoć puszcza? To to sprawdź. Włącz elektroniczny pomiar temp test nr 7 i przy ok 94st sprawdź czy chłodnica jest na całej powierzchni gorąca. Jeśli nie masz pewności wykręć termostat i zostaw obudowę. Jak wcześniej w innym temacie pisałem. Kilka razy zagotujesz auto wykrzywisz głowicę pęknie lub w najlepszym przypadku pójdzie uszczelka. Pion masz nawet przy 115st. A więc wyobraź sobie jaka temp jest jak wskazówka wychodzi za pion. Jest to ogromna temp. Chłodnicę kupowałeś oryginał czy chiński zamiennik?
webster1981 Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 juz podmieniłem korek, węże nie sa twarde da sie je delikatnie ścisnąć, chłodnice kupiłem oryginał z pewnego źródła i jest cała ciepła,jak sie robi ten pomiar test nr7
Zasłużeni forumowicze dyzio255 Opublikowano 29 Maja 2012 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 29 Maja 2012 piszesz , że zbyt duże ciśnienie a następnie , że węże nie są zbyt twarde.To jak to rozumiesz? Według mnie masz zwyczajnie nieszczelności w układzie chłodzenia i z nimi musisz powalczyć. Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
webster1981 Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 chodzi o to ze nie sa na kamień, ale co zlokalizuje wyciek to sie pojawia następny i dzis byłem na co2 i stwierdzili ze jest za duże ciśnienie w układzie
Zasłużeni forumowicze dyzio255 Opublikowano 29 Maja 2012 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 29 Maja 2012 W układzie może być nawet 2bary. To tyle co w oponie. A co2 nie wykryli? Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
perszing 740I Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 A sprawdzałeś czy reduktor gazu nie walnął i nie wtłacza ci gazu do układu chłodzenia?Ja tak miałem i załatwiłem uszczelki pod głowicami(bo mam dwie).Sprawdż czy przy odpowietrzaniu nie wali gazem.Jak tak,to odłącz gaz a najlepiej wypnij kabel od elektrozaworu gazowego i zobacz co będzie się działo. niema nic lepszego niż BAWARKA
webster1981 Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Opublikowano 30 Maja 2012 dzisiaj dałem do takiego mechanika co zęby zjadł na e30 i e34 zobaczymy co powie, ma postawić diagnozę. ale jak by reduktor padł doby na gazie nie chodził albo by głupiał chyba, a niema żadnych objawów
danielxc717 Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Przy uszkodzonej uszczelce węże wręcz by puchły i nawet schodziły by z opasek zaciskowych. Może co jakiś czas termostat się przycina. Albo masz pecha i niestety co jakiś czas element układu chłodzenia pada
Zasłużeni forumowicze dyzio255 Opublikowano 30 Maja 2012 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 30 Maja 2012 Jak zjadł zęby na tych beemkach to jak będzie mówił ci o co chodzi to stań nieco z boku reduktor pchający gaz do układu chłodzenia działa zazwyczaj normalnie i auto na gazie działa normalnie. A płyn wywala aż korkiem chłodnicy.Samo wypięcie przewodu zasilania elektrozaworu nie jest do końca właściwe bo w układzie i tak pozostaje gaz pod ciśnieniem i trzeba poluzować jeszcze nakrętkę wężyka miedzianego albo filtr fazy ciekłej i wypuścić gaz z reduktora i węży. Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
webster1981 Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Opublikowano 30 Maja 2012 to jak ten bez zębów se nie poradzi to wywalam gaz, chyba ze wystarczy zamknąć butle z tyłu i odpalić auto i az sie przełączy na bene
perszing 740I Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Też wystarczy po prostu nie przełączać na gaz,a wspomiane ciśnienie w reduktorze szybko spadnie.Ja odłączyłem wtyczkę od elektrozaworu tak na wszelki wypadek aby czasem nie przełączyć na LPG.Zanim oddasz bunię do gościa "bez zębów",to warto sprawdzić to samemu i to nic nie kosztuje. niema nic lepszego niż BAWARKA
webster1981 Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Opublikowano 30 Maja 2012 no dzięki tylko żeby nie zamykali tematów na forum to bym sie prędzej dowiedział, a tak stoi już w warsztacie zobaczymy co powie pan bez zebow mam nadzieje ze jutro, ale chyba chłodnice i tak do wymiany bo juz cieknie gdzieś to będzie trzecia przez 3 miechy
Zasłużeni forumowicze dyzio255 Opublikowano 30 Maja 2012 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 30 Maja 2012 jesli kupujesz te tanie zamienniki to normalne.Ja w prawdzie też kupiłem z tych tańszych ale kupiłem w intercarsie chłodnice tchermoteca i ona o dziwo działa jak trzeba i jest 100% szczelna. Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
danielxc717 Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Zawsze możesz dać na gwarancję i wkręcić, że to wada fabryczna :)
webster1981 Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Opublikowano 30 Maja 2012 kupiłem używkę ale z firmy co sie zajmuje chłodnicami nowymi i starymi i nawet je naprawiaj po prostu robią z nimi wszytko u nas ta firma ma duże uznanie i raczej w bambuko nie dadzą sie zrobić ale rok gwar. dali zadzwonić mogę Jak ktos by potrzebował to firma miesci sie w Będkowie koło Trzebnicy 20km od Wrocławia w stronę Poznania
ambience Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 Koledzy reduktor od gazu na pewno nie będzie puszczać. Jak rozbierałem swój to nie ma tam możliwości aby gaz dostał się do układu chłodzenia. Gdyż reguktor jest skonstruowany tak, podzielony na 2 części które odgradza metal z jednej strony idzie woda, a z drugiej gaz więc jak się rozszczelnią uszczelki to tylko woda czy gaz mogą lecieć na zewnątrz. No chyba, że mój reduktor tylko jest tak skonstruowany Moje e39 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=276321
webster1981 Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Opublikowano 31 Maja 2012 i wiec tak termostat sprawdzony, pompa wody sprawdzona i była d..a ,gotował sie, wiec odłączyli gaz całkowicie chodzi o plyn i pośmigali nim trochę i później auto stało ok godziny na wolnych obrotach i nic węże mięciutkie zero gotowania i nawet z chłodnicy prawie nic nie leciało ale jest gdzieś walnięta po kapie, zawiozę do naprawy i zobaczymy na razie jestem zadowolony zobaczymy co dalej
perszing 740I Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 Koledzy reduktor od gazu na pewno nie będzie puszczać. Jak rozbierałem swój to nie ma tam możliwości aby gaz dostał się do układu chłodzenia. Gdyż reguktor jest skonstruowany tak, podzielony na 2 części które odgradza metal z jednej strony idzie woda, a z drugiej gaz więc jak się rozszczelnią uszczelki to tylko woda czy gaz mogą lecieć na zewnątrz. No chyba, że mój reduktor tylko jest tak skonstruowanyTo widocznie nie każdy reduktor jast tak samo skonstuowany.Ja miałem MAGIC III i walnął,po wymianie na nowy znowu po czasie to samo i u siostry ten sam reduktor i to samo.Za każdym razem wtłaczał gaz do układu chłodzenia i było czuć gaz przy odpowietrzaniu układu. niema nic lepszego niż BAWARKA
Zasłużeni forumowicze dyzio255 Opublikowano 31 Maja 2012 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 31 Maja 2012 większość reduktorów potrafi puszczać gaz.a magic III to wyjątkowy złom. Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
perszing 740I Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 No teraz już wiem i dlatego mam KME GOLD. niema nic lepszego niż BAWARKA
ambience Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 o to mnie zaskoczyliście. Sadziłem, że każdy reduktor musi mieć podobną budowę :) też mam kme ale Silver i raz robiłem mu regeneracje, śmiga jak złoto :D Moje e39 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=276321
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się