Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pozycja 9ta, jak włączyć to masz tu viewtopic.php?f=16&t=57919

Co do kodu to jest to suma ostatnich 5 znaków z twojego VINu, np GA12345 -> 1+2+3+4+5=15 i to 15 to kod dla przykładowego vinu.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
Pozycja 9ta, jak włączyć to masz tu viewtopic.php?f=16&t=57919

Co do kodu to jest to suma ostatnich 5 znaków z twojego VINu, np GA12345 -> 1+2+3+4+5=15 i to 15 to kod dla przykładowego vinu.

Jeszcze musi byc odpowiednia temperatura silnika chyba 75stopni aby rest dzialalo :cool2:

icon4.png
Opublikowano
Powyżej 60 wystarczy, akku > 11.4, temperatura na zewnątrz <25 i zaplon wylaczony nie dluzej jak 15 minut. To są warunki do włączenia się ale skrab ma problem w przedwczesnym wyłączaniem się.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
Gdy temperatura powietrza jest powyżej 25 stopni to rest nie wyłączy się. Żebyś w lato nie mógł dogrzewać się ;-)

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
Gdy temperatura powietrza jest powyżej 25 stopni to rest nie wyłączy się. Żebyś w lato nie mógł dogrzewać się ;-)

Oky dzięki arcisz :cool2:

Opublikowano
Na wyłaczonym silniku.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Trochę mało - sprawdź to napięcie zaraz po tym jak Ci się REST wyłączy.

 

W tego co znalazłem w TISie, to rest wyłącza się po spełnieniu jednego z warunków:

- minęło 15 minut czasu pracy,

- włączyłeś zapłon, bądź wsadziłeś kluczyk w slot ale tego akurat nie jestem pewien, jutro sprawdzę u siebie,

- wyłączyłeś przyciskiem - ale to nie ten przypadek,

- spadło napięcie poniżej 11V -> to bym obstawiał ale to tylko domysł,

- na polecenie modułu zarządzania energią - wyłączenie zasilania dla dodatkowych odbiorników prądu - to też może być spowodowane niskim napięciem. Wydaje mi się ze 12V to może być mało.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Bylo juz kilka razy wystarczy poszukac.Wklejam nastepny raz zdjecia nie z bmw ale pompka identyczna http://www.sgaf.de/node/253241

 

Dokumentacja foto super,wymienialem te szczotki i na fotkach jest tak samo :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

 

Panowie czy dobrze rozumiem że po odłączeniu zasilania tą pompę wystarczy wyciągnąć (ona jest na wcisk?)? Nic nie trzeba rozkręcać i nic się nie poleje?? Muszę w końcu wymienić te szczotki u siebie, nie lubie jak mi coś w samochodzie nie działa tip top.

Opublikowano
Odginasz na górze pompy zatrzaski i wyciągasz ją do góry. Nic nie będzie ciekło! Robota generalnie bardzo prosta ..... Dla kogoś kto to już robił :)
Opublikowano
Tak,prosta sprawa z wymiana.
icon4.png
Opublikowano (edytowane)
Panowie czy dobrze rozumiem że po odłączeniu zasilania tą pompę wystarczy wyciągnąć (ona jest na wcisk?)? Nic nie trzeba rozkręcać i nic się nie poleje?? Muszę w końcu wymienić te szczotki u siebie, nie lubie jak mi coś w samochodzie nie działa tip top.

W sumie, to nie wyciąga się całej pompy, czy nawet wirnika, ale tylko sam dekielek na którym są sczotki i gniazdo zasilania.

Tak to u mnie wyglądało: https://www.dropbox.com/sh/fg7tllzohwrybfj/8pLhFm6fIr - ten dekiel trzeba było mocna szarpnąć, aby "wyłamać" pozostałości sczotek (oczywiście wcześniej trzeba odgiąć te blaszki/zaciski ;) )

PS. Ta pofalowana blaszka jest potrzebna (u mnie przy wyciąganiu poleciała gdzieś pod silnik, ale się znalazła :norty: )

Edytowane przez Kibab
Opublikowano
Pytanie nieaktualne :) Posłużyłem się nitkami :) Zrobiłem fotorelację z wymiany szczotek, postaram się wrzucić dziś DIY do odpowiedniego działu.
Opublikowano
no to czekamy na relacje,ja pompe zdemontowałem do wymiany szczotek-tak bylo łatwiej i zanim ja zamontowalem to sprawdzilem najpierw podpinajac pod rezerwowy akumulator-aby sprawdzic czy wszystko dziala i dzialalo :norty: :cool2:
icon4.png
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam.

 

Wziąłem się za wymianę szczotek w tej pompie w e46. Wymieniłem szczotki założyłem ten dekielek i wtedy przypomniałem sobie o tej pofalowanej blaszce. Do czego jest ta blaszka? czy może być bez niej?

Ewentualnie jak teraz otworzyć pompę z długimi szczotkami? Starych szczotek prawie nie było a i tak ciężko było otworzyć pompę.

Opublikowano

Na moje oko ta blaszka sluzy do rozsuniecia szczotek podczas montazu pompy w fabryce.

Jesli zlozyles bez niej to nic sie nie stalo.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
a moze ktos mi powie jak sprawdzic czy ta pompka pracuje? u mnie sa dwie kolo siebie a pod nimi jakies urzadzenie prostokatne i w nie wchodza przewody wodne i jakis kabel wychodzi chyba plus,dodam ze to nie webasto raczej :P silnik u mnie M57N z manualna skrzynia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.