Skocz do zawartości

m57 szarpanie skrzyni na zimnym silniku(skrzynia A5S390R)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
panowie.mam pytanko.czy to jest normalne,że na zimnym silniku jest odczuwalne szarpniecie przy zmianie biegów w automacie (skrzynia gm)szarpie przez około 5 min,pózniej zmienia płynnie..olej w skryni wymieniony..mechanik mówi,że jest to olej mineralny,i musi sie olej zagrzać żeby płynnie zmieniał..prawda to??
Opublikowano

Mineralny i skrzynia?? :duh:

Nie jestem znawcą, ale chyba ktoś ci wciska kit...

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
Nie wiem jaki to jest olej dokładnie, ale odczuwa się zmianę na zimnym. Mam tak samo, a skrzynia przeszła generalny remont. Dlatego ja czekam aż się rozgrzeje trochę (wskazówka za niebieskie pole) i dopiero sobie ruszam i jest ok :D
Opublikowano
olej to texamatic 7045e..zrobiłem adaptacje skrzyni,i teraz jest o niebo lepiej..
Opublikowano
wszedłem do auta..:)..przycisłem pedał gazu na maksa,po czym przekręciłem kluczyk do pozycji nr.2...(kontrolki sie zapalają)..odczekałem 30 sekund,wyciągłem kluczyki i sciągłem noge z gazu..Było juz o tym na forum..:)
Opublikowano

Sprawdź czy po przejechaniu 100 km problem nie wrócił. Co do oleju to masz dobry bo taki zaleca producent ale nie jestem przekonany czy to aby na pewno mineralny. Jak była robiona wymiana to czy po przejechaniu paru tysięcy km była robiona dolewka oleju?

Jeśli problem wróci to proponuję ci zrobić update softu w sterowniku skrzyni.

Opublikowano
stan oleju w skrzyni sprawdzałem po przejechaniu okolo 300km..był full..jezeli problem wroci,sprawdze raz jeszcze..a ile kosztuje aktualizacja sterownika?
Opublikowano
wszedłem do auta..:)..przycisłem pedał gazu na maksa,po czym przekręciłem kluczyk do pozycji nr.2...(kontrolki sie zapalają)..odczekałem 30 sekund,wyciągłem kluczyki i sciągłem noge z gazu..Było juz o tym na forum..:)

 

Wiem, że było ale chodziło o to, żeby Ci którzy czytają akurat ten post też wiedzieli. Zawsze lepiej zakończyć to co się pisze :D

Opublikowano
wszedłem do auta..:)..przycisłem pedał gazu na maksa,po czym przekręciłem kluczyk do pozycji nr.2...(kontrolki sie zapalają)..odczekałem 30 sekund,wyciągłem kluczyki i sciągłem noge z gazu..Było juz o tym na forum..:)

 

Wiem, że było ale chodziło o to, żeby Ci którzy czytają akurat ten post też wiedzieli. Zawsze lepiej zakończyć to co się pisze :D

 

No tak..Racja..:)

Opublikowano
stan oleju w skrzyni sprawdzałem po przejechaniu okolo 300km..był full..jezeli problem wroci,sprawdze raz jeszcze..a ile kosztuje aktualizacja sterownika?

 

To zależy gdzie, jedni biorą więcej, drudzy mniej. Popytaj w swojej okolicy jaki to koszt jak nie to odezwij się do mnie na priv.

Opublikowano

Witam

 

Przyklejając się do tematu programowania, czy jest ktoś z pomorskiego kto może mi wgrać najnowszy program do sterownika skrzyni biegów? Mam E39 2001r 530D Automat.

Oczywiście odpłatnie :)

 

pozdrawiam

Tomek

Opublikowano
ja nie nie wiem o co chodzi..2 dni temu ta sama trasa temperatura styl jazdy szkrzynia szarpie(40-60 km od adaptacji)wczoraj ta sama trasa,wszytstko identycznie skrzynia ani nie drgnie..zmiana rewelacja(60-80 km od adaptacji)..przynajmniej sie upewnilem ze ta skrzynia tak potrafi..:)..zobaczymy jak bedzie po 100km jak sobie skrzynia juz zakoduje moj styl jazdy..
Opublikowano
Kolego polowiec napisz mi proszę jaka była przyczyna braku mocy przy twojej buni przy wysokiej temperaturze otoczenia bo u mnie jest dokładnie to samo. Pozdrawiam
Opublikowano
pewnie wtrysk sterujący u mnie tak jest czujnik ruchu iglic .

Obejrzyj Moje BMW


www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=191208

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.