Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wg mnie beda za małe ( tzn. trakcyjnie nic się nie stanie ale nie bedą "wyglądały"). Tutaj masz kalkulator http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/

Dzięki bardzo za przydatny link :cool2:

Teraz mam założone 235/40r18 i tak się zastanawiać które wybrać :mad2: czy ten sam rozmiar co miałem "235/40r18" czy jednak 245/35r18

Po konsultacji z jednym ze sklepów i serwisem BMW jestem w kropce :duh:

235/40r18 będą za duże i trochę naciągnięte, znowu 245/35r18 trochę za małe. Ach te dylematy z oponami :lol:

Opublikowano

ja jezdzilem na 235/40 z tylu na feldze 9cali i ledwo co się naciągnęła, a na 8.5 to już zupełnie będzie zero naciągu ;)

 

a dlaczego nie włożysz po prostu 255/35 ?

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano
ja jezdzilem na 235/40 z tylu na feldze 9cali i ledwo co się naciągnęła, a na 8.5 to już zupełnie będzie zero naciągu ;)

 

a dlaczego nie włożysz po prostu 255/35 ?

HEHE... nie będzie to german style :lol: . Tak jak mówisz zero naciągu, bo w sumie tak jest, ale przednie się różnią od tylnych i trochę to razi

nie chce 255 ze względu: osiągi, spalanie, koleiny, cena i w końcu to tylko 320d :wink:

Opublikowano
Kombinuj ,kombinuj a bedziesz jeżdził jak wozem drabiniastym i po sezonie zawiecha do wymiany :duh:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Kombinuj ,kombinuj a bedziesz jeżdził jak wozem drabiniastym i po sezonie zawiecha do wymiany :duh:

Założyłbym 255 tylko tak jak pisałem wcześniej, mam pewne obawy :|

Apropo zawieszenia, jeździłem 2 lata na tych(235/40r18) i w tylnym zawieszeniu nic nie robiłem, poprzedni właściciel też raczej nie. Wiadomo producent zalecił RSC odpowiednią markę opon i rozmiar,

Ja szukam alternatywnych opon właśnie dla tych felg.Jak bym miał 6 garów pod maską, to bym się nawet nie zastanawiał nad rozmiarem :wink:

Opublikowano
Kombinuj ,kombinuj a bedziesz jeżdził jak wozem drabiniastym i po sezonie zawiecha do wymiany :duh:

nie przesadzaj, na rsc mocniej zawiecha dostaje w dupe niż na takiej 18 i jakoś zawieszenie daje radę. Są pewne minusy niskiego profilu, wolan jazda po dziurach, omijanie krawężników, ale za to wygląd i prowadzenie w zakrętach rekompensują.

Opublikowano

Możesz założyć 235/40 18r na tył i będzie ok. Pisał o tym kolega Vermilion, zapytaj go dla pewności, na pewno Ci pomoże.

Swoją drogą ja jeżdżę na rozmiarówce jaką zalecił producent czyli 255/35 18r i jest ok, nie zauważyłem problemów, których Ty się obawiasz.

Opublikowano
ja jezdziłem przez tydzień na 245/40/18 bo kupiłem komplet kół z e60 też było ok, na pewno nie wariowały żadne systemy, pewnie prędkościomierz trochę zaniżał prędkość bo średnica koła trochę większa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.