Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Mam problem z silnikiem 1.8 M40.

jak jest zimny to wkręca się do końca obrotomierza aż go odetnie.

Jak się rozgrzeje to wtedy gdy trzymam gaz do końca to obroty mi falują między 4500 a 5500 i nie wkręca się do końca. a na trasie to do 4500 i więcej nie chce tylko go dusi, wymieniłem wałek i jest już lepiej ale jeszcze nie wkręca się do końca.

Morze jeszcze wymienić hydropopychacze i dźwigienki?

Pozdrawiam

Opublikowano

Sorki ze pytam ale wymieniles walek a nie wymieniles dzwigienek ??

Jaki jest sens wstawiania nowego walka na wyorane dzwigienki??

Przeciez te dzwigienki zniszcza nowy walek.

Opublikowano

jak wałek był wyjętu to mechanicy mogli zobaczyć w jakim stanie są dźwigienki i od razu wszystko bym powymieniał na nowe, ale oni powiedzieli że to tylko wałek

 

takich świetnych mechaników mamy!!!!!!!!

Opublikowano
Morze jeszcze wymienić hydropopychacze i dźwigienki?

 

Czym prędzej :!:

Zanim wyryrane popychacze zajadą nowy wałek na śmierć.

 

A wymianę zrobili ci "mechanicy" genialni w swej głębokiej głupocie. :duh: :duh: :duh:

 

Zmieniać wałek rozrządu i zostawiać stare dźwigienki, to tak jak wstawić nowe tarcze hamulcowe, ale zostawić stare klocki.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Witam,

Wymien koniecznie pozostala reszte bo sam walek to tylko stracona inwestycja. Skoro walek nadawal sie do wymiany to cos spowodowalo jego zuzycie i nie tylko jego!!! ja wymienilem ostatnio walek i cala reszte ale zatanawialem sie czemu walek po 280 tysiacach wytarl sie na dwoch krzywkach tylko a nie caly. Powod byl prosty, jeden z natryskiwaczy oleju po prostu ciekl i olej nie dokladnie trafial tam gdzie powienien!!!! Sprwadz to u siebie równie a poza tym ja bym sprwdzil przeplywke, niech Panowiemechanicy sprawdza mase powietrza przez niego przeplywajaca przy niskich i wysokich obrotach bo mi sie wydaje, ze przeplywka na 100% nie jest ok!!!!! Brak mocy rzy wysokich obrotach-zadana mechanika tylko przeplywka-u mnie to samo bylo!!!!

Pozdro

DEf

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
Co prawda już ni raz mi strzelił na gazie, aż powyrywało zatrzaski przy filtrze powietrza.

Dzięki za podpowiedź :modlitwa:

to posprawdzaj czy gdzieś ''lewego'' niełapie i czy nie pogięło klapki w ''przepływce'' :roll:

klepało ale przestało!!!
Opublikowano

Witam,

Sluchaj to po wystrzale oprocz przplywki po dupie mogla dostac rowniez przepustnica!!! Ale sprzwdz koniecznie przeplywke- jestem pewien ze to ona jest powowdem Twojeo problemu. Przeplywka posiada jakis zakres regulacji, wiec znajdz kogos kto siez na na tym i sprawdz ja dokladnie, za mala powietrza podaje na wysokich obrotach i sie dusi!!!

pozdro

DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

klapka jest :cool2:

Lewego powietrza też raczej nie łapie.

Tylko ten problem jest że jak jest zimny to wkręca się do końca bez problemu, a jak się rozgrzeje to już nie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.