Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czytam przerozne fora internetowe zarowno polskie jak i zagraniczne i nie moge zrozumiec dlaczego ten silnik jest w sumie tak zle oceniany?.. Podobno najlepsza 3 litrowa benzynka, nastepnie 3 litrowy diesel pozniej 2 litry benzyniak i na koncu 2 litrowy diesel.. O co kaman?

Ja jestem zadowolony ze swoich 184 konikow i ze spalania 5 litrow na setke (czego chciec wiecej?)... Czytajac non stop i szukajac odpowiedzi robi mi sie maslo maslane i metlik w glowie..

Czy sa tutaj na forum jakies bezposrednie porownania mojego "beznadziejnego" silniczna do tych cooltowych? Normalnie kompleksy mi sie pojawily zwlaszcza po przeczytaniu kilku tematow na bimmerforums, z reszta niemcy tez czcza 3 litry bezolowiowej... Czy tylko moc i pijactwo sie liczy? Pomijam oczywiscie te z prawdziwych m3 :)

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano

Wiadomo że 33Xi oraz 33Xd jest lepsze od 320d :) Nie rozumiem twojego ździwienia, moc i kultura pracy która idzie za R6 jest poprostu lepsza.

Natomiast 320d jest napewno lepsze od 320i... W porównaniu do trzylitrówek to już pytanie co kto potrzebuje, mocy czy ekonomi. Jeśli chodzi o ekonomie to 320d jest super silnikiem, jeśli chodzi o moc to zawsze lepsza jest jednostka która ma jej więcej.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Wiesz co na bimmerfurum tak zjechali mojego ukochanego ze az mnie suszyc zaczelo :) Wiem ze hamerykanie nie wsiadaja do samochodow z silnikami mniejszymi niz 5 litrow ale bez przesady..

 

Mowisz ze 2.0d lepsze od 2.0i ? Mozesz podac jakies zasadnicze roznice? Pomijam dzwieki jakie te silniki wydobywaja (dla mnie to nie jest wogole istotne - glosno muzy slucham :)). Chodzi mi o charakterystyki obu jednostek (momenty obrotowe) i spalanie. Takze szukam jakiejs wiarygodnej recenzji 3.0d VS 2.0d Byc moze wkrotce bede stal przed dylematem przesiadki na inne cacko...

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano

A czego konkretnie te tematy dotyczyly ... ?? bo jesli chodzi o awaryjnosc to napewno 2.0d jest na samym koncu .

3.0d jezdzi i jezdzi i jezdzic bedzie bo to genialny silnik . To samo 3.0i . 2.0i nie ma turbiny jest dobrym silnikiem benzynowym moze mocy duzo nie ma ale napewno nie za wiele moze sie tam popsuc.

 

Nowe 2.0d jest swietne pod wzgledem dynamiki (najlepszy silnik w klasie do 2l) , spalania (to samo) , ma dobre brzemienie ale np ... te z poczatkow produkcji mialy wady rozrzadu !!! a to wg mnie powazna usterka i powazne niedopatrzenie ze strony BMW. Mysle ze Twoj 184 juz tych wad nie ma (bynajmniej tak czytalem).

 

Ja z 2.0d bylem bardzo zadowolony a z 3.0 jestem jeszcze bardziej :mrgreen:

Opublikowano

2.0i ma turbine i moc identyczna jak 2.0 d. Pora zaktualizować wiadomości.

 

Ja mimo posiadania 2.0d z 266KM na pokladzie tez uważam go za nieporozumienie. Prawdziwe BMW to R6 ew od biedy V8. I ocZywiscie benzyna. Owszem relatywnie te diesle w porównaniu z innymi markami nie są zle, ale lepsze jest wrogiem dobrego. Nawet głupie 2.0 245 KM to kompletnie inna bajka niż diesel, o R6 nie wspominając.

 

Jeśli komuś dwulitrowy diesel wystarcza, to nie powinien mieć kompleksów i na sile zmieniać auta. Jednak fakt ze to najgorszy silnik w marce trzeba znieść ze spokojem.

 

W jednykach jest obecnie montowany 1,6i można sie pocieszyć ze pod pewnymi względami jest gorszy od diesla 2.0 jeśli ktoś musi sie pocieszać w ten sposób.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Koledzy a który jest lepszy w E90 2.0d czy 2.0i benzynka i jak sie ma instalacja LPG

W e90 2.0 były 3 rodzaje diesli i 3 rodzaje benzyn z tego co pamietam. Który chcesz z którym porównać i pod jakim względem ? Spalania?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ja tez sledze uwaznie opinie o naszych autkach na roznych forach,zwlaszcza tym i jeszcze paru innych wloskich gdzie BMW E9x cieszyly sie od zawsze ogromnym powodzeniem,i to ok 90% ich z silnikami wlasnie 2.0d,benzynowych raczej nikt ze wzgledu na spalanie i mode nie kupuje,3.0d ze wzgledow podatkowych tez nie,wiec pozostaje tylko 320D :P I wyciagam podobne wnioski,o ile jesli chodzi o osiagi i spalanie sa prawie wszyscy zadowoleni a nawet zachwyceni :P To juz jesli chodzi o bezawaryjnosc nie mozna tego powiedziec :? Te silniki we wszystkich wersjach borykaly sie z przeroznymi problemami i wszystkie one byly wyjatkowe drogie w naprawach :( Turbiny,rozrzady,kola pasowe,sprzegla,dpf-y
Opublikowano
2.0i ma turbine i moc identyczna jak 2.0 d. Pora zaktualizować wiadomości.

 

o czym Ty mowisz ... :whistle: :whistle: ? :roll: :roll: myslalem ze rozmawiamy o E9x ... a nie o F30 /X1 :norty: :norty:

 

Pora przeczytac temat :mrgreen:

 

"Strona główna ‹ Mechanika, Elektryka, Elektronika, Eksploatacja & Części ‹ Seria 3 ‹ E90, E91, E92, E93"

 

ewentualnie nazywac sprawy po imieniu :mrgreen:

Opublikowano
Jeśli chodzi o awaryjność 320d coś w tym jest jeśli chodzi o silnik N47 mam niedaleko warsztat który handluje częściami używanymi do BMW na ostatnie 3 razy jak tam byłem 2 razy stała najpierw x3 a za kolejnym razem seria 1 do wymiany silnika po urwanym łańcuchu sam właściciel wspominał że lepiej nie pchać się w te silniki z początkowych lat produkcji. Jeśli chodzi o M47 to wiadomo klapki no i te turbiny ja pozbyłem się klapek (zmiana całego kolektora) właśnie w tym warsztacie i wymieniłem turbinę z Mitsubishi na Garrett czemu zmiana turbiny powód był jeden podstawowy brak wszystkich orginalnych zamienników do regeneracji a po drugie Garrett bardziej mi leży w Golfie IV mam Garrett 350 tyś. i jeszcze hula.
Opublikowano
2.0i ma turbine i moc identyczna jak 2.0 d. Pora zaktualizować wiadomości.

 

o czym Ty mowisz ... :whistle: :whistle: ? :roll: :roll: myslalem ze rozmawiamy o E9x ... a nie o F30 /X1 :norty: :norty:

 

Pora przeczytac temat :mrgreen:

 

"Strona główna ‹ Mechanika, Elektryka, Elektronika, Eksploatacja & Części ‹ Seria 3 ‹ E90, E91, E92, E93"

 

ewentualnie nazywac sprawy po imieniu :mrgreen:

No tak. Zmylilo mnie to "nowy" w temacie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Co w tym dziwnego ? MOja pali na trasie tak samo, czasami poniżej 5, kwestia kto jak jeździ

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
noo do 110 na 6 biegu , widze ze na forum coraz mocniejsze auta i coraz mniejsze spalania mamy ino czekac jak 3 litrowki zaczna palic 3 litry na stke
Opublikowano

Mnie przy 120km/h w trasie mieszanej plai pomiędzy 4.9 - 5.3 L. Więc nie wiem skąd takie niedowierzanie. Jak przepalam filtr na trasie (albo czwarty bieg i 90km/h-3tys obrotów lub 4 bieg i około 120km/h-3tys. obrotów) spalanie na trasie wychodzi 5,6L

Trasa Jaworzno-Tychy - 35km

Opublikowano

To ze trzy litry to jeszcze nic, najlepsze jest podawanie spalania do pięciu miejsc po przecinku. Oczywiście tego najniższego spalania z sierpnia 2009 gdzie w pełnym słońcu jechałem 89KM/h bez klimatyzacji na dziennych ledach bez radia

 

Dla mnie to wcale nie jest najgorszy silnik ale ja mam juz 5 samochód na LPG i to dla mnie aktualnie jedyny wybór.

Opublikowano

Widze ze znow spalanie gora :P

U mnie jak sie jedzie na piatym biegu 90 km na godzine to mozna zejsc nawet ponizej 4 litrow. Realnie jadac normalnie tak 110-120 km/h to silniczek wezmie piateczke, 150 km/h(jazda regularna po autostradzie) juz litr wiecej. Przy 170-180 km/h rowniez po autobahnie to juz nawet ponad 7 niestety :(

Mysle ze do 150km/h nie ma lepszego silnika w umiarkowanym piciu paliwa a i moc nie az taka tragiczna.

Szkoda tylko ze ponoc taki to awaryjny on jest. Na razie mam przejehane 18 000 km (oszczedzam go) :mrgreen:

 

LOBO - Dlaczego LPG?

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano

Wszystko jasne :)

A prywatnie jakbys nie pracowal wogole lub robil cos innego to ktory motor bys wybral ?

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
Panowie znow temat schodzi na spalanie i bajki typu 170-180 i spalanie 7l ... ludzie... dajcie spokoj :roll: . Trzymajmy sie tematu ....

 

Ty chyba bajek nie slyszales :evil: To jest fakt kolego. Przetestowane na swoim przykladzie. Mam dwoch swiadkow jak cos :mrgreen: Zdaje sobie sprawe ze 3.0d tutaj na forum sa niezwykle szanowane, ale.. 2.0d jak sie okazuje tez ma swoje plusy z czego najmocniejszym jest wlasnie jego oszczednosc.. Nie wiem byc moze te niemieckie paliwo takie fajne i samochod malo pije... Przy jezdzie 170 km/h ze stala predkoscia (najlepiej tempomat) samochod spali okolo 7 litrow. A maxymalna predkosc jaka rozwija to 240km/h (spalania nie mierzylem, bo tylko na chwilke pocisnalem). Czy tak trudno w to uwierzyc? Wystarczy przetestowac i ot cala tajemnica. Masz dziwne podejscie naprawde.

 

Zerknij na te tabelki i sobie wyciagnij wniochy:

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/bmw/seria-3/e90-91-92-93/coupe-e92-facelifting/silnik-diesla-320d-184km

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano
A ja bym chętnie porównał. Jeździłem trochę kiedyś f10 530d i powiem szczerze jakiegoś wielkiego zachwytu we mnie ten silnik nie wzbudził. Niestety do aktualnego, w jedynce porównania nie mam, bo wspomnienia mocno sie zatarły.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.