Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

po wymianie silnika została zdemontowana instalacja LPG bo nie chciałem nastepnego zarzynac,ale został reduktor do którego idą dwa węże,ktoś mi powiedział ze tak musi być ,ale co on ma teraz za role czy z lenistwa nie chciało im sie tego demontować,i tak mysle czy mi sie tam cos nie zapycha i na zimnym odpala ale gasnie i obroty falują ?

pozdrawiam

Opublikowano
Wykręcic go musisz, bo przegladu nie przejdziesz. Wystarczy spowrotem skompletować dolot powietrza tak jak fabryka pisze.
Opublikowano

Poprzez reduktor masz na myśli parownik LPG?

Jeżeli tak to demontując go będziesz musiał zmienić węże od układu chłodzenia. Prawdopodobnie masz tam wstawione jakieś trójniki - więc będziesz musiał się ich pozbyć.

 

Dodatkowo do zdemontowania idzie butla gazowa, przewody doprowadzające gaz do parownika, wiązka elektryczna LPG.

Nie wiem tylko jak z podłączeniem LPG do ECU. Tu chyba będzie konieczna wizyta w gazownika.

 

pozdrawiam :cool2:

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano

czyli rozumie ze tam idzie tylko powietrze jak tu kolega podpowiedział jest to parownik ,a czy moge te dwa węze zmufować i zostawic ,nie mam kanału i moze by cos pomogło?

pozdrawiam

Opublikowano
czyli rozumie ze tam idzie tylko powietrze jak tu kolega podpowiedział jest to parownik ,a czy moge te dwa węze zmufować i zostawic ,nie mam kanału i moze by cos pomogło?

pozdrawiam

Tam nie idzie powietrze !!!

Tymi wężami płynie płyn chłodniczy !!! W ten sposób jest on ogrzewany - poprzez ciepło z płynu chłodniczego.

Te węże podłączone są do tzw. "małego obiegu" - zobacz po prostu po wężach od parownika, gdzie są wpięte. I pomiędzy te węże do których są wpięte po prostu musisz połączyć w jeden. np.

 

jeżeli masz tak:

 

[silnik] ===> [wąż układu chłodzenia silnika] ====> [wąż który wchodzi do parownika] ====> [parownik] ====> [wąż który wraca z parownika] ==> [wąż układu chłodzenia silnika] ====> [silnik]

 

Z tego schematu musisz tak zrobić, żeby było:

 

[silnik] ===> [wąż układu chłodzenia silnika] ===> [silnik]

 

Czyli musisz się pozbyć "przedłużenia tego układu" czyli parownika wraz z jego wężami. Parownik za pomocą tych węży podpięty jest do tego samego węża układu chłodzenia - tylko jest on pewnie rozcięty i do niego podpięte są właśnie węże od parownika. Pozbywasz się węży, złączasz wąż układu chłodzenia i wsio.

 

pozdrawiam :cool2:

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.