Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

 

Mam BMW 520 z rocznika 1989. Prawdopodobnie nigdy nie miałem oryginalnie zamontowanych reflektorów, ponieważ prócz oczywistych zaślepek to nawet nie mam przełącznika na desce do reflektorów.

 

Czy montaż tych reflektorów ograniczy się tylko do wymiany przełącznika i zakupu samych reflektorów czy jeszcze trzeba będzie grzebać coś przy instalacji elektrycznej ?

 

Czy wyprowadzenia oryginalnie są już zainstalowane czy nie ?

 

Pozdrawiam i dzięki z góry za pomoc.

Opublikowano

:shock:

co to za wersja E34 bez fabrycznie zamontowanych reflektorów ??

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :shock: :roll2:

 

co na to chłopcy od przeglądów ?? :D

 

nawet 126P ( mistrz wyposazenia ) miał fabryczne reflektory :lol:

Opublikowano
Witam wszystkich.

 

Mam BMW 520 z rocznika 1989. Prawdopodobnie nigdy nie miałem oryginalnie zamontowanych reflektorów, ponieważ prócz oczywistych zaślepek to nawet nie mam przełącznika na desce do reflektorów.

 

Czy montaż tych reflektorów ograniczy się tylko do wymiany przełącznika i zakupu samych reflektorów czy jeszcze trzeba będzie grzebać coś przy instalacji elektrycznej ?

 

Czy wyprowadzenia oryginalnie są już zainstalowane czy nie ?

 

Pozdrawiam i dzięki z góry za pomoc.

 

Reflektory to nazwa używana do określenia świateł mijania oraz drogowych.

Podejrzewam że chodzi Ci o halogeny.Żeby je zamontować będziesz potrzebował jeszcze przekaźnika bo troche za duże obciążenie żeby to puścić normalnie przez włącznik.

Opublikowano
... jak koledzy wspomnieli - potrzeba : światła przeciw mgielne / halogeny / ramki do montarzu , kostki do połączenia halogenów , wiązkę trzeba pociągnąć bo nie ma , przekażnik do skrzynki i od skrzynki do włącznika - wiązkę , no i włącznik na deskę - w to samo miejsce w którym jest fabryczny , to jest taki sam ale ma dwa położenia - tył i przód no i oczywiście inwestycja w żarówkę do kontrolki :mrgreen: na desce rożdz. - cena tej ostatniej - 3.50 zł :duh: - przemyśl i powodzenia .
* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

Dzięki bardzo, widzę że jednak jest trochę przy tym roboty , najlepiej znaleźć taką samą tylko z halogenami i wszystko przełożyć.

 

Dzięki i pozdrawiam.

Opublikowano

Ja ostatnio przeprowadzałem u siebie taką operację , wcale nie jest to trudne i może zająć jedno popołudnie , musisz mieć tak :

-halogeny

-przełącznik odpowiedni

-przekażnik

 

Jeśli niemasz gdzieś schowanej wiązki to będziesz musiał wyciągnąć nowy przewód od przekaźnika na zawnątrz obudowy do halogenów , ja musiałem właśnie to zrobić i potrzebowałem tak :

-10m przewodu , z którego sporo zostanie ale lepiej żeby zostało niż brakło

-kilka konektorów męskich i żeńskich

-tzn. oczka żeby przykręcić przewód do karoseri

 

Jeśli masz jakieś pytania to służe radą

Jeśli nie idzie na siłe , trzeba użyć jeszcze większej siły
Opublikowano
Ja w poprzednim E34 z 1989r dokładałem halogeny i polegało to na wymianie przełącznika, włożeniu przekaźnika i zamontowaniu świateł. Wszystkie wiązki były założone fabrycznie. Przekaźnik musi być oryginalny od BMW, bo dostępne w sklepach maję inaczej rozłożone wyprowadzenia mimo tego, że wchodzą w gniazdo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.