Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

mam taki problemik:

szalały mi liczniki gasły swieciły się , właczały się wyłaczały podczas jazdy ....mechanik tez nie potrafił zrobić z nimi porządku- więc wkońcu zakupiłam inne i wymieniłam je...i wszystko spoko ładnie działają tylko zauważyłam,że przy ostrej jezdzie wskazówka od obrotomierza wychodzi nawet PO ZA czerwone pole 7.[obr./min] :?: i tak się zastanawiam czy może po wymianie liczników trzeba ja jakoś zrestowac czy cuś? czy to nie ma znaczenia? :?:

Edytowane przez Izabelh
Opublikowano
Zrób test zegarów. W teście 02 pokazuje wersje zegarów (ilość cylindrów). Liczba 2 oznacza 4 cylindry, liczba 3 to 6 cylindrów. Nie wchodź w test 01 tylko od razu w 02. Skala obrotomierza zgadza się z twoją starą skalą?
Opublikowano
nie wiem czy dobrze ten test zrobiłam a więc tak: test wykazuje liczbe 374 144, po inspekcji co ida wskazówki na maxa to wskazówka obrotomierza zatrzymuje się ciut powyżej 7tys., a skala obrotomierza zgadza się w 100% z moja :x
Opublikowano
Zrobiłaś test nr 01, trzeba przyciskiem od kasowania dziennego licznika przejść do testu nr 02. Test 01 zawiera w sobie pod testy. Powinno się pokazać: 2 02 lub 3 02. Co do testu zegarów to w moich licznikach wskazówki idą poza skalę obrotomierza (około 7,5 tys obrotów).
Opublikowano

no i problem utkwił w miejscu;/ szukałam szukałam sprawdzałam i nie mogę wejsc w ten test 02,2...napewno jest to w e36 ?

ma ktoś jeszcze jakies pomysły dlaczego mogą być takie obroty na obrotomierzu??? :?

Opublikowano
a masz gaz? wiem że to dziwne ale na gazie zauwazylem ze w mojej e36 przy gazowaniu na gazie licznik wychodzi poza skale... a na benzynie normalnie do odciecia, i wydaje mi sie ze dobrze wskazuje, na gazie tez ale czy mozliwe zeby wychodzily na gazie do okolo 8tys ?
ludzką rzeczą jest błądzić
Opublikowano
na jałowych trzyma tak 1 tyś.obr/min czasami ciut poniżej........... ale dziś zauwałyłam,że po redukcji powinno tak standardowo być ,2, 2,5 tyś obrotów przy normalnej jezdzie a utrzymuja się na liczniku 3, 4 tyś...poprostu zawyżają ....jutro spowrotem założe stare liczniki i zobacze co na nich bedzie się działo...
Opublikowano
Witam.Może to banalne ale możliwe jest to,że kiedyś rozbierał ktoś ten licznik co kupiłaś i żle wpiął wskazówkę od obrotomierza-licznik posiada jakieś ślady po modyfikacjach?-To całkiem możliwa przyczyna złego złożenia licznika tzn.w tym przypadku żle wpięta wskazówka.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano

Test zegarów wykonujesz następująco:

1. Wciskasz przycisk od kasowania dziennego przebiegu i trzymasz.

2. Przekręcasz kluczyk w pozycję nr 1 (cały czas trzymasz przycisk).

3. Teraz puszczasz przycisk i klikasz nim aż zobaczysz na liczniku test 02.

4. Odczytujesz wartości, które podałem wyżej. Jeśli dalej masz z tym problem to poszukaj na YouTube filmików.

 

Koledzy wyżej dobrze piszą zarówno o tym przestawieniu wskazówki jak i obrotach na biegu jałowym (silnik rozgrzany). Naciskam na ten test, bo może ktoś poskładał licznik ze skalą od 6 cylindrów a cała elektronika licznika jest od R4, wtedy licznik przekłamuje obroty. Czy licznik został wymieniony z VDO na VDO (są liczniki produkcji VDO i Motometer)? Na starym liczniku miałaś problemy z obrotomierzem, gdy jeszcze działał?

Zmień treść tematu na zgodny z regulaminem, bo jak wpadnie tutaj moderator to zamknie temat.

Opublikowano
no i wyszło wszystko , okazuje się iz faktycznie liczniki były składane z dwóch różnych liczników i wyglądowo sa takie same a środek zawiera elektronike z zegarów do silników 4rocylindrowych :evil: ...tak że dzieki wielkie koledzy za pomoc i "mr18"<-musze przyznac ze znasz się na rzeczy :wink: zegary dziś odsyłam i koleś dostanie takiego dużżżżżżego negatywa....
Opublikowano
Podczas zakupu zegarów trzymaj się swojego rocznika. Stare liczniki np. z 1995 roku mają problem w nowszych autach np z 1997. U mnie nie działały kontrolki od abs i airbag, wszystko inne działa. U siebie mam licznik z 1998 roku, a auto jest z 1997 r. i wszystko jest ok. Rocznik licznika jest nabity zarówno na tyle licznika jak i na części będącej szybką licznika. Poszukaj na realoem.com właściwych numerów dla twojego silnika i roku produkcji.
Opublikowano
Dzięki za rady...musze jakieś poszukac bo te moje stare sa masakra :x ....co dziura to świrują...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.