Skocz do zawartości

Izabelh

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Izabelh

  • Urodziny 30.11.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36, 320, Vanos, 150kM Benzyna
  • Lokalizacja
    WADOWICE

Osiągnięcia Izabelh

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. nie wiem jak koledze ,bo nikt nigdy nie napisze na poście co było przyczyną założenia wątku, w moim wypadku postypał się rozrusznik i zablokował koło zamachowe, więc nie jest to aż taki duży problem:D pozdrawiam
  2. nie "wału" tylko połozenia wałka rozrządu...
  3. dzięki za uwage to w pierwszej kolejności...pożniej aku...rozrusznik ....zastanawiam się tylko nad tym ze obroty utrzymują się się na biegu jałowym ciut poniżej 1tys.obr/min, dwa: przy dodawaniu gazu był taki zryw jak by miał "spóznioną" reakcje i trzy kiedys palił od "szczału" teraz muszę czasami po 2,3 razy krecic a czasami za 1 razem....wszystko to wskazuje na czujnik połozenia wałku rozrządu...w dodatku na innym forum wyszukałam ze jezeli czujnik dostaje mało prądu blokuje silnik w celu bezpieczeństwa....wszystko wyjdzie w praktyce:)
  4. podpinam się pod temat....dosłownie to samo stało się mi przed godzinka, autko zgasło i już nie odpaliło nie przekręci się kuczykiem choć kontrolki normalnie świeca....tak jak kolega wyżej podejrzewam czujnik połozenia wałka rozrządu, choś może to być alternator..jak bedzie coś wiadomo dam znac....
  5. dokładnie dokładnie to mój post był...odesłałam te co koleś mi wcisnał i szukam nowych...puki co tak mi się nie spieszyło z zakupem do teraz -bo liczniki już wogóle nie działają,nie działa wskaznik paliwa, obrotomierz i najważniejsze temp.silnika....prędkosciomierz przekłamuje jadac 60km/h pokazuje 100km/h. ..a przebieg zastępuja literki "ppppppp"i raczej nie da się ich juz naprawic...więc musze szybko kupic inne i nie chce się znów naciąc dlatego szukam cennych informacji od WAS :D skoro numery az tak bardzo nie przesadzaja o liczniku to bede kierowac sie rocznikiem i modelem....dziekuje za info.
  6. Witam ....szukałam tematu pomocengo w doborze liczników ale chyba nie ma na forum....wczoraj już totalnie padły mi liczniki i jestem w trakcie szukania nowych w zwiazku z tym wynikł mi troszke problem moje obecne zegary mają nr VDO.110.008.463/071, BMW 62 11-8375044 a wyszukałam na allegro VDO 111.008.645/014 BMW 62 11-8362846, natomiast na realoem.com producent podaje jeszcze inne nr i sama nie wiem czy muszą być identyczne te nr czy mogą się róznic? i co wogóle oznaczaja te nr? na co zwracać uwagę? :mad2:
  7. Dzięki za rady...musze jakieś poszukac bo te moje stare sa masakra :x ....co dziura to świrują...
  8. no i wyszło wszystko , okazuje się iz faktycznie liczniki były składane z dwóch różnych liczników i wyglądowo sa takie same a środek zawiera elektronike z zegarów do silników 4rocylindrowych :evil: ...tak że dzieki wielkie koledzy za pomoc i "mr18"<-musze przyznac ze znasz się na rzeczy :wink: zegary dziś odsyłam i koleś dostanie takiego dużżżżżżego negatywa....
  9. na jałowych trzyma tak 1 tyś.obr/min czasami ciut poniżej........... ale dziś zauwałyłam,że po redukcji powinno tak standardowo być ,2, 2,5 tyś obrotów przy normalnej jezdzie a utrzymuja się na liczniku 3, 4 tyś...poprostu zawyżają ....jutro spowrotem założe stare liczniki i zobacze co na nich bedzie się działo...
  10. nie mam gazu i podobno autko nigdy gazu nie widziało ...tak ,że tu problem nie tkwi... :?
  11. no i problem utkwił w miejscu;/ szukałam szukałam sprawdzałam i nie mogę wejsc w ten test 02,2...napewno jest to w e36 ? ma ktoś jeszcze jakies pomysły dlaczego mogą być takie obroty na obrotomierzu??? :?
  12. nie wiem czy dobrze ten test zrobiłam a więc tak: test wykazuje liczbe 374 144, po inspekcji co ida wskazówki na maxa to wskazówka obrotomierza zatrzymuje się ciut powyżej 7tys., a skala obrotomierza zgadza się w 100% z moja :x
  13. ehe, czyli trzeba wyjśc z załozenia ,że czasami trzeba po fabryce poprawiac......nic podmaluje się bo i tak to w planach było.
  14. no to nie fajnie bo akurat sa wgniecione w dwóch miejscach....to bedzie trzeba kogoś poszukac kto tym się zajmie :| p.s.skoro to jest to stałe to dlaczego malują to w innym kolorze ....nielogiczne:D
  15. nie zegary były orginalnie dokupione z silnika m50, a m50 były tylko szesciocylindrowe silniki....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.